En de andere talkshows hebben relatieve jonkies. Sam, Welmoed, Hila.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef RipCity het volgende:
2 uur lang ook gewoon.
Sjonnie kan dat natuurlijk ook niet aan
En terecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:53 schreef BobW het volgende:
Geen Gijp
Dan zal Wierd () wel komen om de mensen bang te maken voor het grote linkse gevaar
Jawel, alle talkshows gaan gewoon door, behalve De Oranjezomer.quote:
Terechte keuze.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En de andere talkshows hebben relatieve jonkies. Sam, Welmoed, Hila.
Goede test.
Edit: Eva maakt vanavond om 20.30 uur een extra uitzending.
Geen Hila dan, iets eerder op de avond?
Pardon…?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:49 schreef spapaars het volgende:
1 van de 2 geestelijk gehandicapte idioten wordt terug naar de studio gebracht om zijn mening te geven.
Tja, alhoewel ik het politiek best aardig met de snor eens ben is het wel zo dat hij zich maar blijft herhalen telkens als een plaat waar de naald op blijft hangen.En het ook maar dan gelijk weer opnemen voor weer een andere partij riekt ook naar je reinste propaganda. Het was eerst BBB, toen weer NSC daarna weer Wilders die niet stuk konden, nu zal het wel weer de VVD worden die zelfs GroenLinks/PVDA links inhaalt...dus wat wil je nou?!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:27 schreef Dutch_view het volgende:
weer terug voor zijn favoriete onderwerp
![]()
Benieuwd welke politici mogen aanschuiven en of het bij 1 afl. blijft?
Neem mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Pardon…?
Het wordt op FOK steeds gezelliger merk ik wel.
Derksen is gewoon precies de Nederlandse kiezer die voor BBB/NSC/FVD etc hebben gestemd. Vallen telkens weer voor domme populisten, maar achteraf wat zelfreflectie? Ho maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, alhoewel ik het politiek best aardig met de snor eens ben is het wel zo dat hij zich maar blijft herhalen telkens als een plaat waar de naald op blijft hangen.En het ook maar dan gelijk weer opnemen voor weer een andere partij riekt ook naar je reinste propaganda. Het was eerst BBB, toen weer NSC daarna weer Wilders die niet stuk konden, nu zal het wel weer de VVD worden die zelfs GroenLinks/PVDA links inhaalt...dus wat wil je nou?!
Dat soort uitspraken doen geeft natuurlijk een enorm gevoel van superioriteit.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
'Domme populisten' is ook een framing van links wat in de praktijk best mee valt.
Populisme wordt ook vooral door links gebruikt om een frame te scheppen. Alsof ze van de linkerkant niet aan populisme doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
'Domme populisten' is ook een framing van links wat in de praktijk best mee valt.
Timmermans zit zich al af te peren op het toilet sinds vanochtend...engnek.quote:
Lees de column van Sander Schimmelpenning in de Volkskrant van vandaag eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Geef eens voorbeelden. 80 % van de media is rechts.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Populisme wordt ook vooral door links gebruikt om een frame te scheppen. Alsof ze van de linkerkant niet aan populisme doen
Zo hoor ik de rechtsjes (ik doe ze nu na) graag.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Timmermans zit zich al af te peren op het toilet sinds vanochtend...engnek.
Alleen NSC misschien. Voor de rest valt het helemaal niet meequote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Zeker NIET.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees de column van Sander Schimmelpenning in de Volkskrant van vandaag eens.
Dilan is vriendjes met Wilfred.quote:Onder anderen Dilan Yeşilgöz (VVD) en Henri Bontenbal (CDA) schuiven aan als tafelgast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |