Dan was het een andere vergelijkbare bekende besmettelijke ziekte, ik dacht uit mijn herinnering dat het Polio was, zal het nog eens nazoeken, maar het was een naam van een ziekte die algemeen bekend is in elk geval.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het poliovaccin is niet door Israël ontdekt. Het is ontwikkeld door Jonas Salk, een Amerikaanse arts.
Betrouwbaarheid van deze post is 0,0%. Over gehersenspoeld gesproken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:47 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet. Dat deden Churchill, Roosevelt en Truman overigens wél. Complete steden tapijt bombarderen, ~3 miljoen
(!) burgerslachtoffers waaronder heeeel veel ouderen, vrouwen en kinderen. Maar dat zijn de helden, terwijl de 50k slachtoffers in Gaza (Oegoeren in China laatste jaren ongeveer 2 miljoen, Syrie oorlog 600k, Sudan 400-800k, Rusland Oekraine ~1 miljoen) zo ongeveer de wereldwijde executie van Israel op het programma hebben staan. Zie je nu hoe iedereen compleet gehersenspoeld wordt door de media? En hoe hypocriet we met zn allen zijn? De laatste jaren heb ik echt al het geloof in de ooit voor mij betrouwbare media verloren. Het is allemaal stemmingmakerij, sturing, puur activisme van een relatief kleine groep machtige figuren in de media met een bepaalde hele duidelijke politieke identiteit.
Als het niet in je straatje past is het natuurlijk niet waar. De honderdduizenden doden in Hamburg, Dresden, Keulen, Berlijn, Hiroshima, Tokyo, Nagasaki, Munchen bij elkaar getallen met 6 nullen, vervloeken je. Maar in de geschiedenisboeken zijn het de helden, dát is de media. De hypocrisie is eindeloos.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid van deze post is 0,0%. Over gehersenspoeld gesproken.
Je loopt gigantisch met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:58 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als het niet in je straatje past is het natuurlijk niet waar. De honderdduizenden doden in Hamburg, Dresden, Keulen, Berlijn, Hiroshima, Tokyo, Nagasaki, Munchen bij elkaar getallen met 6 nullen, vervloeken je. Maar in de geschiedenisboeken zijn het de helden, dát is de media. De hypocrisie is eindeloos.
En de recentere conflicten bestaan ook niet, die miljoen slachtoffers in Rusland/Oekraine, de Sudan oorlog, de Syrie oorlog, wat China doet met de Oegoeren. Oren en ogen dicht Slobeend, ze bestaan niet. Lalala.
Nee, dat je er nauwelijks of helemaal niet over leest: dán bestaat het niet. Wat een heerlijk leven heb jij.
Jij bent zo sneu, dat dit je argument is. Ik ga er niet eens meer op in, compleet verloren. Steek je kop nog iets dieper in het zand.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je loopt gigantisch met je eigen domheid te koop.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan kunnen we het programma omdopen tot Fascist Inside
Nou goed dat je het noemt idd, want toevallig las ik laatst dat de EU en Nederland de handel met China enorm wilden gaan ophogen, om de VS buiten spel te proberen te zetten. Ook op internet fora lees ik dat er massaal geroepen wordt meer handel met China te gaan bedrijven. Misschien kan de EU en Schoof dan de Oegoeren kwestie noemen? Ik denk dat ze het woord al niet eens durven uitspreken in de buurt van een Chinees LOL. Ohhh de hypocrisie is onuitstaanbaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja jongens, waar blijft de ophef over de steun van de Nederlandse regering aan Rusland en China?
En dit mag dan modereren.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan kunnen we het programma omdopen tot Fascist Inside
Oei, dat is heel erg. Het is namelijk helemaal waar. Lees je geschiedenisboeken, maar dan wel die door echte historici zijn geschreven (niet Geert Mak dus), die checken namelijk de feiten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid van deze post is 0,0%. Over gehersenspoeld gesproken.
Je mag ook niks meer zeggen.quote:
Ik ben historicus dus ja ik heb m'n geschiedenisboekjes wel gelezen. De vergelijking met alle doden uit andere tijden, oorlogen en situaties slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:54 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Oei, dat is heel erg. Het is namelijk helemaal waar. Lees je geschiedenisboeken, maar dan wel die door echte historici zijn geschreven (niet Geert Mak dus), die checken namelijk de feiten.
quote:Groeten uit Grolloo Afl. 02
In deze aflevering gaat het over Bar Laat, Hans Wiegel, Gaza en uiteraard nog veel meer actuele onderwerpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |