Derksen die continu én tegen de gevaren van de islam(isering) ageert én Israël aanvalt. Om vrijelijk Marco Louw... ehh, Sinterklaas te citeren: als tegenstrijdig zijn pijn zou doen, zat hij de hele dag onder de morfine.quote:Op donderdag 22 mei 2025 03:22 schreef Eagles89 het volgende:
Uitstekende uitzending was het vanavond, zojuist teruggekeken, een TOPSHOW. Derksen was ook weer in vorm, en dit keer ook redelijk in toom gehouden in zn dagelijkse Israel haat door een prachtig betoog van Albert Verlinde, en daar nog even de ondersteunende feiten overheen van Wierd. Helemaal mooi. Toch nog een beetje redelijkheid en een ander geluid op de Nederlandse TV dan al die anti Israelische propaganda ophitserij in letterlijk álle andere media, waar ze het inmiddels als een soort puur activisme bij het volk proberen in te prenten.
Enigste democratie in het MO, dankzij hun inlichtingen/tips van de Mossad zijn er talloze aanslagen in het westen voorkomen, naast het feit dat ze het polio vaccin ontdekt hebben, en ontelbare andere uitvindingen die we in het dagelijkse leven gebruiken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Citaat Wierd D: ‘wat denken ze allemaal wel niet over Israël enzo. Dat is onze bondgenoot. En dat gedoe over Gaza enzo, dat weet ik allemaal wel’.![]()
![]()
Ja dat is bijzonder. Maar ik hoorde dat zijn vrouw een zeer vervelende ervaring in Israel heeft gehad, en dat die dat al jaren iedere ochtend aan de keukentafel op Derksen af heeft gereageerd, en Derksen natuurlijk blind zn vrouw steunt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:47 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Derksen die continu én tegen de gevaren van de islam(isering) ageert én Israël aanvalt. Om vrijelijk Marco Louw... ehh, Sinterklaas te citeren: als tegenstrijdig zijn pijn zou doen, zat hij de hele dag onder de morfine.
Waar heb je het precies over? Je reageert op mij, maar totaal niet op het uitermate sneue citaat van Wierd D.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Enigste democratie in het MO, dankzij hun inlichtingen/tips van de Mossad zijn er talloze aanslagen in het westen voorkomen, naast het feit dat ze het polio vaccin ontdekt hebben, en ontelbare andere uitvindingen die we in het dagelijkse leven gebruiken.
Top!
Dat dikgedrukte zegt hij overigens nergens. Hij wil iets zeggen over de misstanden in Gaza, maar dan gaat Albert verder over het songfestival. Hier vanaf 34:51.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Citaat Wierd D: ‘wat denken ze allemaal wel niet over Israël enzo. Dat is onze bondgenoot. En dat gedoe over Gaza enzo, dat weet ik allemaal wel’.![]()
![]()
Misschien mis ik iets, maar waarom kan je niet én tegen de islamisering in Nederland zijn en tegen hoe israel zijn oorlog voert in gaza?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:47 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Derksen die continu én tegen de gevaren van de islam(isering) ageert én Israël aanvalt. Om vrijelijk Marco Louw... ehh, Sinterklaas te citeren: als tegenstrijdig zijn pijn zou doen, zat hij de hele dag onder de morfine.
https://www.msn.com/nl-nl(...)91adfde5f9e27a&ei=10quote:De documentaire Hansie is zondag 25 mei vanaf 21.15 te zien op het hoofdkanaal van ESPN.
Dat is fijn, maar rechtvaardigt niet dat je een volk dood bombardeert en uithongert.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Enigste democratie in het MO, dankzij hun inlichtingen/tips van de Mossad zijn er talloze aanslagen in het westen voorkomen, naast het feit dat ze het polio vaccin ontdekt hebben, en ontelbare andere uitvindingen die we in het dagelijkse leven gebruiken.
Top!
Het poliovaccin is niet door Israël ontdekt. Het is ontwikkeld door Jonas Salk, een Amerikaanse arts.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Top!
Correctie: er zijn 2 vaccins ontwikkeld het Salk-vaccin en het Sabin- vaccin. Albert Sabin was een Amerikaans-Russische jood. Hij heeft in de VS dat vaccin ontwikkeld.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het poliovaccin is niet door Israël ontdekt. Het is ontwikkeld door Jonas Salk, een Amerikaanse arts.
Het Salkvaccin was eerder.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:24 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Correctie: er zijn 2 vaccins ontwikkeld het Salk-vaccin en het Sabin- vaccin. Albert Sabin was een Amerikaans-Russische jood. Hij heeft in de VS dat vaccin ontwikkeld.
En wat maakt het uit? Als Brabanders een vaccin uitvinden, mogen ze dan als dank Limburg plat bombarderen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het Salkvaccin was eerder.
Desalniettemin, als een onderzoeker met het joodse geloof iets uitvindt, kun je dat nog niet aan Israël toeschrijven.
Hans blijft een goeie vent.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Emotionele Kraay vertelt live op tv indrukwekkend verhaal over gezondheid vrouw
Hans Kraay junior is woensdagavond live op tv ingegaan op de zware tijd die hij en zijn vrouw in het verleden hebben meegemaakt. Sofie Kraay heeft namelijk te maken gehad met een herseninfarct, waar ze jaren van moest revalideren. In de documentaire Hansie, die zondag in première gaat bij ESPN, doet ze voor het eerst haar verhaal hierover. Bij Renze vertelt Kraay vast een en ander over die moeilijke periode in hun leven.
Kort nadat Kraay Sofie leerde kennen, liep ze een zwaar herseninfarct op. “Haar hele rechterkant was vanuit het niks verlamd”, herinnert de analist zich. Twee doktoren gaven aan dat Sofie nooit meer zou lopen en dat ze ook niet meer thuis kon wonen, maar daar wilde Kraay absoluut niet in mee. “Ik heb gezegd: Jullie hebben er helemaal geen verstand van! Het interesseert me helemaal niks wat jullie zeggen. Je zal ongetwijfeld gestudeerd hebben, maar dit is echt gewoon belachelijk.”
Kraay nam Sofie in haar rolstoel vervolgens mee naar Veghel, ‘naar het eerste de beste restaurant waar geen draaideur in zat’. Daar vroeg de oud-voetballer haar ten huwelijk. “Ik wilde eigenlijk niks vragen, maar met het vragen wilde ik aangeven: ik blijf altijd bij je”, legt Kraay die keuze uit. Wat volgde was een revalidatieproces van 3,5 jaar. “Elke ochtend drie kwartier van Ophemert naar Veghel gereden, naar een fantastische fysiotherapeute”, zegt Kraay. “Na drie maanden ging haar pink bewegen, na een halfjaar haar onderarm en na drie jaar kon ze zelfstandig lopen.”
Kraay wordt emotioneel
In de documentaire, die vanaf zondag te zien is, vertelt Sofie voor het eerst over deze moeilijke tijd in haar leven. “Ik ben zó onder de indruk van deze vrouw. Ik word een beetje emotioneel”, gaat hij verder. “Zij wilde er nooit over praten, maar de documentairemaker heeft op haar ingepraat en gezegd: Je doet er niemand kwaad mee, om het te doen. Ze heeft het gedaan en zij is het hoogtepunt van mijn leven. Ze is het hoogtepunt van de documentaire”, besluit hij.
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)91adfde5f9e27a&ei=10
En dan Johan vervangen door Nico.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:58 schreef Ronald het volgende:
Het zou voor dit programma wel goed zijn, als Johan ook 1 of 2 dagen per week vrij neemt. Gewoon net zoiets als Gijp.
precies dit ja, wat is dit in godsnaam voor argumentquote:Op vrijdag 23 mei 2025 05:14 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
En wat maakt het uit? Als Brabanders een vaccin uitvinden, mogen ze dan als dank Limburg plat bombarderen?
En zelfs als je dat als argument gebruikt (wat inderdaad vrij onzinnig is), lijkt het me wel dat het moet kloppen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
precies dit ja, wat is dit in godsnaam voor argument
Dat doen ze ook niet. Dat deden Churchill, Roosevelt en Truman overigens wél. Complete steden tapijt bombarderen, ~3 miljoenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:40 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar rechtvaardigt niet dat je een volk dood bombardeert en uithongert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |