abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217712038
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Wie presenteert er dan?
Johnny de Mol
pi_217712126
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 22:02 schreef StephanL het volgende:

[..]
Johnny de Mol
Ach, de nepobaby
pi_217713155
Uitstekende uitzending was het vanavond, zojuist teruggekeken, een TOPSHOW. Derksen was ook weer in vorm, en dit keer ook redelijk in toom gehouden in zn dagelijkse Israel haat door een prachtig betoog van Albert Verlinde, en daar nog even de ondersteunende feiten overheen van Wierd. Helemaal mooi. Toch nog een beetje redelijkheid en een ander geluid op de Nederlandse TV dan al die anti Israelische propaganda ophitserij in letterlijk álle andere media, waar ze het inmiddels als een soort puur activisme bij het volk proberen in te prenten.
  donderdag 22 mei 2025 @ 08:53:18 #154
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217713878
Citaat Wierd D: ‘wat denken ze allemaal wel niet over Israël enzo. Dat is onze bondgenoot. En dat gedoe over Gaza enzo, dat weet ik allemaal wel’.

:') :') :r
Rini dankjewel.
pi_217716562
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 03:22 schreef Eagles89 het volgende:
Uitstekende uitzending was het vanavond, zojuist teruggekeken, een TOPSHOW. Derksen was ook weer in vorm, en dit keer ook redelijk in toom gehouden in zn dagelijkse Israel haat door een prachtig betoog van Albert Verlinde, en daar nog even de ondersteunende feiten overheen van Wierd. Helemaal mooi. Toch nog een beetje redelijkheid en een ander geluid op de Nederlandse TV dan al die anti Israelische propaganda ophitserij in letterlijk álle andere media, waar ze het inmiddels als een soort puur activisme bij het volk proberen in te prenten.
Derksen die continu én tegen de gevaren van de islam(isering) ageert én Israël aanvalt. Om vrijelijk Marco Louw... ehh, Sinterklaas te citeren: als tegenstrijdig zijn pijn zou doen, zat hij de hele dag onder de morfine.
pi_217716834
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 08:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Citaat Wierd D: ‘wat denken ze allemaal wel niet over Israël enzo. Dat is onze bondgenoot. En dat gedoe over Gaza enzo, dat weet ik allemaal wel’.

Enigste democratie in het MO, dankzij hun inlichtingen/tips van de Mossad zijn er talloze aanslagen in het westen voorkomen, naast het feit dat ze het polio vaccin ontdekt hebben, en ontelbare andere uitvindingen die we in het dagelijkse leven gebruiken.
Top!
pi_217716842
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 14:47 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Derksen die continu én tegen de gevaren van de islam(isering) ageert én Israël aanvalt. Om vrijelijk Marco Louw... ehh, Sinterklaas te citeren: als tegenstrijdig zijn pijn zou doen, zat hij de hele dag onder de morfine.
Ja dat is bijzonder. Maar ik hoorde dat zijn vrouw een zeer vervelende ervaring in Israel heeft gehad, en dat die dat al jaren iedere ochtend aan de keukentafel op Derksen af heeft gereageerd, en Derksen natuurlijk blind zn vrouw steunt.
Maar het blijft ontzettend apart, dat het enige niet Islamitische land die het gevaar van een grote Islam ziet, en daar iedere dag tegen strijdt, door Derksen zo enorm wordt aangevallen constant. Maar dat is ook Derksen, en dat maakt hem wie hij is, een uniek figuur in de media. Ik geef hem wel respect dat die als enige op TV voor zo’n groot publiek het gevaar van de Islam durft te benoemen.
  donderdag 22 mei 2025 @ 16:25:21 #158
466281 WismutVeilchen83
pi_217717082
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 15:43 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Enigste democratie in het MO, dankzij hun inlichtingen/tips van de Mossad zijn er talloze aanslagen in het westen voorkomen, naast het feit dat ze het polio vaccin ontdekt hebben, en ontelbare andere uitvindingen die we in het dagelijkse leven gebruiken.
Top!
Waar heb je het precies over? Je reageert op mij, maar totaal niet op het uitermate sneue citaat van Wierd D.
Rini dankjewel.
pi_217717480
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 08:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

Dat dikgedrukte zegt hij overigens nergens. Hij wil iets zeggen over de misstanden in Gaza, maar dan gaat Albert verder over het songfestival. Hier vanaf 34:51.
  donderdag 22 mei 2025 @ 16:58:31 #160
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_217717538
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 14:47 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Misschien mis ik iets, maar waarom kan je niet én tegen de islamisering in Nederland zijn en tegen hoe israel zijn oorlog voert in gaza?

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 22-05-2025 21:54:17 ]
Laffe huichelaar
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:13:20 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217718580
Emotionele Kraay vertelt live op tv indrukwekkend verhaal over gezondheid vrouw

Hans Kraay junior is woensdagavond live op tv ingegaan op de zware tijd die hij en zijn vrouw in het verleden hebben meegemaakt. Sofie Kraay heeft namelijk te maken gehad met een herseninfarct, waar ze jaren van moest revalideren. In de documentaire Hansie, die zondag in première gaat bij ESPN, doet ze voor het eerst haar verhaal hierover. Bij Renze vertelt Kraay vast een en ander over die moeilijke periode in hun leven.

Kort nadat Kraay Sofie leerde kennen, liep ze een zwaar herseninfarct op. “Haar hele rechterkant was vanuit het niks verlamd”, herinnert de analist zich. Twee doktoren gaven aan dat Sofie nooit meer zou lopen en dat ze ook niet meer thuis kon wonen, maar daar wilde Kraay absoluut niet in mee. “Ik heb gezegd: Jullie hebben er helemaal geen verstand van! Het interesseert me helemaal niks wat jullie zeggen. Je zal ongetwijfeld gestudeerd hebben, maar dit is echt gewoon belachelijk.”

Kraay nam Sofie in haar rolstoel vervolgens mee naar Veghel, ‘naar het eerste de beste restaurant waar geen draaideur in zat’. Daar vroeg de oud-voetballer haar ten huwelijk. “Ik wilde eigenlijk niks vragen, maar met het vragen wilde ik aangeven: ik blijf altijd bij je”, legt Kraay die keuze uit. Wat volgde was een revalidatieproces van 3,5 jaar. “Elke ochtend drie kwartier van Ophemert naar Veghel gereden, naar een fantastische fysiotherapeute”, zegt Kraay. “Na drie maanden ging haar pink bewegen, na een halfjaar haar onderarm en na drie jaar kon ze zelfstandig lopen.”

Kraay wordt emotioneel
In de documentaire, die vanaf zondag te zien is, vertelt Sofie voor het eerst over deze moeilijke tijd in haar leven. “Ik ben zó onder de indruk van deze vrouw. Ik word een beetje emotioneel”, gaat hij verder. “Zij wilde er nooit over praten, maar de documentairemaker heeft op haar ingepraat en gezegd: Je doet er niemand kwaad mee, om het te doen. Ze heeft het gedaan en zij is het hoogtepunt van mijn leven. Ze is het hoogtepunt van de documentaire”, besluit hij.

quote:
De documentaire Hansie is zondag 25 mei vanaf 21.15 te zien op het hoofdkanaal van ESPN.
https://www.msn.com/nl-nl(...)91adfde5f9e27a&ei=10
pi_217719672
quote:

[..]
Top!
Dat is fijn, maar rechtvaardigt niet dat je een volk dood bombardeert en uithongert.
pi_217720554
quote:

[..]
Top!
Het poliovaccin is niet door Israël ontdekt. Het is ontwikkeld door Jonas Salk, een Amerikaanse arts.
pi_217720949
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Het poliovaccin is niet door Israël ontdekt. Het is ontwikkeld door Jonas Salk, een Amerikaanse arts.
Correctie: er zijn 2 vaccins ontwikkeld het Salk-vaccin en het Sabin- vaccin. Albert Sabin was een Amerikaans-Russische jood. Hij heeft in de VS dat vaccin ontwikkeld.
pi_217721014
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:24 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Correctie: er zijn 2 vaccins ontwikkeld het Salk-vaccin en het Sabin- vaccin. Albert Sabin was een Amerikaans-Russische jood. Hij heeft in de VS dat vaccin ontwikkeld.
Het Salkvaccin was eerder.

Desalniettemin, als een onderzoeker met het joodse geloof iets uitvindt, kun je dat nog niet aan Israël toeschrijven.
pi_217722444
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Het Salkvaccin was eerder.

Desalniettemin, als een onderzoeker met het joodse geloof iets uitvindt, kun je dat nog niet aan Israël toeschrijven.
En wat maakt het uit? Als Brabanders een vaccin uitvinden, mogen ze dan als dank Limburg plat bombarderen?
  vrijdag 23 mei 2025 @ 09:47:41 #167
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217723638
quote:
6s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Emotionele Kraay vertelt live op tv indrukwekkend verhaal over gezondheid vrouw

Hans Kraay junior is woensdagavond live op tv ingegaan op de zware tijd die hij en zijn vrouw in het verleden hebben meegemaakt. Sofie Kraay heeft namelijk te maken gehad met een herseninfarct, waar ze jaren van moest revalideren. In de documentaire Hansie, die zondag in première gaat bij ESPN, doet ze voor het eerst haar verhaal hierover. Bij Renze vertelt Kraay vast een en ander over die moeilijke periode in hun leven.

Kort nadat Kraay Sofie leerde kennen, liep ze een zwaar herseninfarct op. “Haar hele rechterkant was vanuit het niks verlamd”, herinnert de analist zich. Twee doktoren gaven aan dat Sofie nooit meer zou lopen en dat ze ook niet meer thuis kon wonen, maar daar wilde Kraay absoluut niet in mee. “Ik heb gezegd: Jullie hebben er helemaal geen verstand van! Het interesseert me helemaal niks wat jullie zeggen. Je zal ongetwijfeld gestudeerd hebben, maar dit is echt gewoon belachelijk.”

Kraay nam Sofie in haar rolstoel vervolgens mee naar Veghel, ‘naar het eerste de beste restaurant waar geen draaideur in zat’. Daar vroeg de oud-voetballer haar ten huwelijk. “Ik wilde eigenlijk niks vragen, maar met het vragen wilde ik aangeven: ik blijf altijd bij je”, legt Kraay die keuze uit. Wat volgde was een revalidatieproces van 3,5 jaar. “Elke ochtend drie kwartier van Ophemert naar Veghel gereden, naar een fantastische fysiotherapeute”, zegt Kraay. “Na drie maanden ging haar pink bewegen, na een halfjaar haar onderarm en na drie jaar kon ze zelfstandig lopen.”

Kraay wordt emotioneel
In de documentaire, die vanaf zondag te zien is, vertelt Sofie voor het eerst over deze moeilijke tijd in haar leven. “Ik ben zó onder de indruk van deze vrouw. Ik word een beetje emotioneel”, gaat hij verder. “Zij wilde er nooit over praten, maar de documentairemaker heeft op haar ingepraat en gezegd: Je doet er niemand kwaad mee, om het te doen. Ze heeft het gedaan en zij is het hoogtepunt van mijn leven. Ze is het hoogtepunt van de documentaire”, besluit hij.
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)91adfde5f9e27a&ei=10
Hans blijft een goeie vent.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217724901
Het zou voor dit programma wel goed zijn, als Johan ook 1 of 2 dagen per week vrij neemt. Gewoon net zoiets als Gijp.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 23 mei 2025 @ 12:00:13 #169
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217724924
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 11:58 schreef Ronald het volgende:
Het zou voor dit programma wel goed zijn, als Johan ook 1 of 2 dagen per week vrij neemt. Gewoon net zoiets als Gijp.
En dan Johan vervangen door Nico.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 12:49:36 #170
466281 WismutVeilchen83
pi_217725370
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 05:14 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
En wat maakt het uit? Als Brabanders een vaccin uitvinden, mogen ze dan als dank Limburg plat bombarderen?
precies dit ja, wat is dit in godsnaam voor argument :D
Rini dankjewel.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 13:39:25 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217725822
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 12:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
precies dit ja, wat is dit in godsnaam voor argument :D
En zelfs als je dat als argument gebruikt (wat inderdaad vrij onzinnig is), lijkt het me wel dat het moet kloppen.
pi_217725842
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 12:00 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
En dan Johan vervangen door Nico.
Of door Wierd Duk
pi_217726282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:40 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat is fijn, maar rechtvaardigt niet dat je een volk dood bombardeert en uithongert.
Dat doen ze ook niet. Dat deden Churchill, Roosevelt en Truman overigens wél. Complete steden tapijt bombarderen, ~3 miljoen
(!) burgerslachtoffers waaronder heeeel veel ouderen, vrouwen en kinderen. Maar dat zijn de helden, terwijl de 50k slachtoffers in Gaza (Oegoeren in China laatste jaren ongeveer 2 miljoen, Syrie oorlog 600k, Sudan 400-800k, Rusland Oekraine ~1 miljoen) zo ongeveer de wereldwijde executie van Israel op het programma hebben staan. Zie je nu hoe iedereen compleet gehersenspoeld wordt door de media? En hoe hypocriet we met zn allen zijn? De laatste jaren heb ik echt al het geloof in de ooit voor mij betrouwbare media verloren. Het is allemaal stemmingmakerij, sturing, puur activisme van een relatief kleine groep machtige figuren in de media met een bepaalde hele duidelijke politieke identiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')