quote:Naast Yesilgöz en Bontenbal zijn ook bekende Vandaag Inside-gezichten als Thomas van Groningen, Raymond Mens, Job Knoester, Wierd Duk en Arend Jan Boekestijn van de partij.
quote:
Dit bedoel ik. Succes in je eigen bubbel. Ik lees elke dag naast de Volkskrant het AD en de Telegraaf. De rechtsjes leven liever in hun bevestigende vooroordelen.quote:
Met de scheiding rechts. Qua haar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:47 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Noem eens een links standpunt van haar?
Wat niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:47 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Noem eens een links standpunt van haar?
En maar blijven framen..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel ik. Succes in je eigen bubbel. Ik lees elke dag naast de Volkskrant het AD en de Telegraaf. De rechtsjes leven liever in hun bevestigende vooroordelen.
Ziet eruit als iemand van 47. Voor nog meer leuke feitjes mag je @Wereldgozer een DM sturen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:41 schreef Näsenbar het volgende:
Voorspelling: Johan gaat zeggen dat Coenradie een hele geschikte president zou zijn.
Leg eens uit. Wat betekent framen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |