Subtielquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene is geopereerd
https://www.shownieuws.nl(...)hendriks-na-operatie
[poll=8896]
Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene is geopereerd
[poll=8896]
Allemaal even lachen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene is geopereerd
[poll=8896]
Foei!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al een paar keer gelachen heb
Dit kan echt nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al een paar keer gelachen heb
deze manquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:34 schreef Paul het volgende:
Gordon gaat aankondigen dat hij bij radio 10 de ochtendshow gaat doen
Hier lees je het voor het eerst
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die van Geer en Goor is dood toch
https://www.online-radio.nl/podcast/groeten-uit-grollooquote:Deze week in de eerste aflevering onderwerpen over Donald Trump, Extinction Rebellion, Pieter Omtzigt en natuurlijk veel meer..
We krijgen nog de wandelgangen en shownieuws waar Gordon inzitquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:24 schreef Specularium het volgende:
Deze show is een stuk beter dan die polls van ikweethetookniet.
Zou ikweethetookniet even vaak en even hard om zichzelf lachen als Gordonquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:24 schreef Specularium het volgende:
Deze show is een stuk beter dan die polls van ikweethetookniet.
Lig al de hele avond plat op de grond van hetquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Zou ikweethetookniet even vaak en even hard om zichzelf lachen als Gordon
Klopt maar die meid wordt ook vakkundig gesloopt door Den Haag met alle desinformatie en valse woordvoerdersquote:Op woensdag 21 mei 2025 01:50 schreef RipCity het volgende:…. Merel EK zit er tegenwoordig ook maar bij zonder veel nuttigs uit te kramen. Daar is alle energie uit.
Zwangerschappen kunnen best vermoeiend zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:50 schreef RipCity het volgende:
Merel EK zit er tegenwoordig ook maar bij zonder veel nuttigs uit te kramen. Daar is alle energie uit.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 04:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zwangerschappen kunnen best vermoeiend zijn.
Vraagt ie toch zelf om?quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:05 schreef GM78 het volgende:
Prima gast Gordon.
Zat mij vooral te ergeren aan Wilfred die Gordon maar de grond in bleef trappen.
Probleem is wel dat je ze best uit kan nodigen, ze moeten ook nog langs willen komen..quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:50 schreef RipCity het volgende:
Dat filmpje werd 4x teveel ingestart. Haalde alle snelheid uit de show. Was leuk in begin maar verzin daarna iets origineels ofzo. En 1x per 6 maanden ofzo is Gordon erbij wel leuk. Nodig sowieso eens wat vaker mensen uit de actualiteit uit. Al is het maar eens per 2 weken ofzo. Dezelfde gezichten kennen we nu wel. Merel EK zit er tegenwoordig ook maar bij zonder veel nuttigs uit te kramen. Daar is alle energie uit.
Ligt er aan of Helene er weer een afschuwelijke campingshow van maakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gaan jullie kijken naar de Oranjezomer? Ik ben er een beetje klaar mee merk ik. Waarschijnlijk zullen het wel dezelfde gasten zijn als altijd met Pieter, Ben en Rutger, die kan ik prima een paar maanden missen. VI zal wel half augustus weer beginnen.
Nee, want Kutger.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gaan jullie kijken naar de Oranjezomer? Ik ben er een beetje klaar mee merk ik. Waarschijnlijk zullen het wel dezelfde gasten zijn als altijd met Pieter, Ben en Rutger, die kan ik prima een paar maanden missen. VI zal wel half augustus weer beginnen.
Neem het altijd op dan kan ik doorspoelen wat ruk isquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Die is er een hele tijd niet bij, geloof ikquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt er aan of Helene er weer een afschuwelijke campingshow van maakt.
Wie presenteert er dan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is er een hele tijd niet bij, geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |