SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] IJsland: VÆB - RÓA #1
ESF / [2025] Polen: Justyna Steczkowska - Gaja #1 30 jaar later
ESF / [2025] Slovenië: Klemen Slakonja - How Much Time Do We Have Left #1
ESF / [2025] Estland: Tommy Cash - Espresso Macchiato #1
ESF / [2025] Oekraïne: Ziferblat - Bird of Pray #1
ESF / [2025] Zweden: Melodifestivalen#1Fuck Edward af Sillen
ESF / [2025] Portugal: NAPA - Deslocado #1
ESF / [2025] Noorwegen: Kyle Alessandro - Lighter #1
ESF / [2025] België: Eurosong #1 1 feb
ESF / [2025] Azerbeidzjan: Mamagama - Run With U #1
ESF / [2025] San Marino: San Marino Song Contest #1 8 maart
ESF / [2025] Albanië: Festivali i Këngës 63 #1 22dec
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #5 Wie gaat het worden?
ESF / [2025] Kroatië: Marko Bo¨njak - Poison Cake #1
ESF / [2025] Cyprus: Theo Evan - Shh #1
Al door:
ESF / [2025] Spanje: Benidorm Fest 2025#1 1 feb
ESF / [2025] Italië: Sanremo 2025#1 11 tm 15feb
ESF / [2025] Zwitserland: Zoë Më - Voyage #1
Welke acts denken jullie dat doorgaan? Is Claude inderdaad zeker door? Zou er weer een shock NQ aan kunnen komen voor België? Is de show van Cyprus inderdaad zo spectaculair als ze willen doen geloven?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.
Vet varken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Hier worden we niet warm van. Dan maar een bitterbal.
Is groen johquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef ijs_beer het volgende:
De kanariegele heeft iig wel een fijner accent dan die andere.
Ondanks die rijke historie van internationaal bekende Zwitserse humoristenquote:
Met mosterd?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Hier worden we niet warm van. Dan maar een bitterbal.
Groen dan. Kanariegroen.quote:
Vind die ene er meer uit ziet als zo'n microscopische close-up van een ziektequote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:07 schreef H_T het volgende:
Een is verkleed als marker, de ander als schilderij van de kringloop
Aparte logicaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Publiek mag het zelf weten, artiesten niet. (meen ik)
Don't fuck with our Wonderboy.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis de finale, dus ik kijk vanavond wel mee.
Ik hoop dat kwaliteitsusers @:fetx @:caland @:neef_wuppie (jij bent hier net zo welkom als Joost vorig jaar was) @:wereldgozer en @:frozen-assassin ook mee posten
Gaan we weer.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de BBC", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dit wel een goeie opening voor de sfeer
Mostardquote:
Lord Of The Dance…quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit lied niet veel voorstellen maar dat twiedeldiedel vioolmelodietje er tussendoor stiekem best lekker.![]()
quote:
klopt welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Goh, deze muziek was hip toen ik in de brugklas zat.
en da's lang geleden.
daar hebben we nu het Junior Songfestival voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
België won ooit met een minderjarige
Lijkt mij jou ook wel staan zo pakkie 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:10 schreef yvonne het volgende:
Heeeeeerlijk weer ouderwets meuten over de kleding
Nochthans is Basel best een eindje van IJsland vandaan.quote:
C'est la, c'est la, la vie!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Maar het verschil is dat ik daar nostalgische gevoelens bij heb en hier niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Goh, deze muziek was hip toen ik in de brugklas zat.
en da's lang geleden.
Met de trein doe je er al helemaal lang overquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nochthans is Basel best een eindje van IJsland vandaan.
Nee!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:14 schreef Joraan het volgende:
@:Greys Ben jij dit jaar niet persoonlijk aanwezig?
DUTROUXEDquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
HA!quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] [2025] Eerste halve finale songfestival 13 mei 21:00 #2"
Veel makeup en belichting.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij jou ook wel staan zo pakkie 🤣🤣🤣
Fuck de EBU, mag ik dat zeggen, ja dat mag.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Na vorig jaar met dat gezeik was ik helemaal klaar met het ESF.![]()
Nu vind ik het wel weer leuk door oa Claude. Maar ben nog steeds boos op de EBU.
Ridders van de blote tafelquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Het Belgische commentaar is echt hilarisch
Ook als je er eentje voor de wolven gooit?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Met de trein doe je er al helemaal lang over
Zeker, geen grammetje vet teveel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze ziet er fantastisch uit voor 52 toch!
Ja wat een soapserie, dat heeft voor mij ook de lol voor dit jaar afgehaald. En natuurlijk het eeuwige gezeik van Nederland op die arme Claudequote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Na vorig jaar met dat gezeik was ik helemaal klaar met het ESF.![]()
Nu vind ik het wel weer leuk door oa Claude. Maar ben nog steeds boos op de EBU.
Maar alle bouwvakkers en schilders en prostituees in Amsterdam stemmen er toch wel op.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Marco Borsato zou zeggen dat dat niks uitmaakt
Dan ga je toch naar Omsk?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook als je er eentje voor de wolven gooit?
Ja, eens. Vind dit niksquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:17 schreef yvonne het volgende:
Er gebeurt enorm veel, Maar ik vind er geen bal aan.
Ah, violen zijn hét dit jaar
Alexander Rybak won 16 jaar geleden ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:17 schreef yvonne het volgende:
Ah, van dat nummer zocht ik al een gifjequote:
dat ja.... als je naar liedje luistert alleen..... niet veel aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:17 schreef yvonne het volgende:
quote:
2009quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alexander Rybak won 16 jaar geleden ofzo?
Dit was voor de close up.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuke en prachtige dame.
+1quote:
Same. Matig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:18 schreef vencodark het volgende:
Ik kijk nu dus via NPO start Live maar dat is qua beeldkwaliteit wel wisselend.
Wel live, niet versterktquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
die sowieso niet live zijn, dus al met korrel zout.
ja, dus 16 jaar geleden hip. Voor ESF.quote:
Denemarken 2000quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:20 schreef Evangelion het volgende:
Mannen van middelbare leeftijd winnen nooit
Tja dat is toch wel een beetje wat je van Zwitserland verwacht toch.quote:
Er wordt toch niks live gespeeld? Alleen live gezongen?quote:
neeeeeeeeh ze moeten dat allemaal met orkest bandje doen. alleen zang is livequote:
Die 2 Deentjes in 2000?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:20 schreef Evangelion het volgende:
Mannen van middelbare leeftijd winnen nooit
Ja, dit. Vals en zeikerig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:20 schreef S_E het volgende:
Toch liever het Poolse gekrijs dan dit. Dit trek ik niet hoor.
Violen kan je niet playbacken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er wordt toch niks live gespeeld? Alleen live gezongen?
Jawel. Maar dus niet versterktquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er wordt toch niks live gespeeld? Alleen live gezongen?
Milkakoeien in de lente willen we.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Tja dat is toch wel een beetje wat je van Zwitserland verwacht toch.
Ben even bij mijn ouders, maar gaat zo wel even opgezet worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat kwaliteitsusers @:fetx @:caland @:neef_wuppie (jij bent hier net zo welkom als Joost vorig jaar was) @:wereldgozer en @:frozen-assassin ook mee posten
De violen bij Claude worden gewoon live gespeeld straks hoor. Ze zijn alleen niet versterkt dus je hoort ze niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeeeeh ze moeten dat allemaal met orkest bandje doen. alleen zang is live
Okquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dat 16 jaar geleden is
Weet je welk land ook doet aan goedkope emotionele chantage met overleden mensen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:21 schreef Evangelion het volgende:
Lied voor iemand die overleden is, OK. Maar die foto's voelen echt als goedkope emotionele chantage.
Ja met min punten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
dit kan wel eens de verrassing van dit jaar worden
Mega Tobyquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg op een of andere manier enorme Studio 100 vibes
Die Oost Europese disco is tenminste wel vrolijk. Ik hou van Moldavië.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:21 schreef Hexagon het volgende:
Het is in ieder geval beter dan de standaard Oost-Europa-disco drek
Je wordt zelf opgezetquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat niemand dit op zet wanneer ik dood ben
Je ouders zijn ook welkom hierquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben even bij mijn ouders, maar gaat zo wel even opgezet worden.
ja dus wat je zegt, je hoort bandje en ze playbacken er als muzikanten mee mee? dat is wel hoe het is nl.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De violen bij Claude worden gewoon live gespeeld straks hoor. Ze zijn alleen niet versterkt dus je hoort ze niet.
Nee, ze spelen live mee. Eigenwijsjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja dus wat je zegt, je hoort bandje en ze playbacken er als muzikanten mee mee? dat is wel hoe het is nl.
Bedankt voor de tag maat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Carltonquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:24 schreef Greys het volgende:
Echt let op z'n benen zo als hij gaat dansen.
quote:
nou volgens mij is dat niet met live band. ik zie het gewoon ook. ze hebben het vast live ingespeeld. op dit met uitzendingen tape loopt met opnamen. en hun doen best mee te spelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ze spelen live mee. Eigenwijsje![]()
Idemquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Ja ik zal wel de enige zijn die dit echt 10 keer niks vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |