HA!quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] [2025] Eerste halve finale songfestival 13 mei 21:00 #2"
Veel makeup en belichting.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij jou ook wel staan zo pakkie 🤣🤣🤣
Fuck de EBU, mag ik dat zeggen, ja dat mag.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Na vorig jaar met dat gezeik was ik helemaal klaar met het ESF.![]()
Nu vind ik het wel weer leuk door oa Claude. Maar ben nog steeds boos op de EBU.
Ridders van de blote tafelquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Het Belgische commentaar is echt hilarisch
Ook als je er eentje voor de wolven gooit?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Met de trein doe je er al helemaal lang over
Zeker, geen grammetje vet teveel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze ziet er fantastisch uit voor 52 toch!
Ja wat een soapserie, dat heeft voor mij ook de lol voor dit jaar afgehaald. En natuurlijk het eeuwige gezeik van Nederland op die arme Claudequote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Na vorig jaar met dat gezeik was ik helemaal klaar met het ESF.![]()
Nu vind ik het wel weer leuk door oa Claude. Maar ben nog steeds boos op de EBU.
Maar alle bouwvakkers en schilders en prostituees in Amsterdam stemmen er toch wel op.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Marco Borsato zou zeggen dat dat niks uitmaakt
Dan ga je toch naar Omsk?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook als je er eentje voor de wolven gooit?
Ja, eens. Vind dit niksquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:17 schreef yvonne het volgende:
Er gebeurt enorm veel, Maar ik vind er geen bal aan.
Ah, violen zijn hét dit jaar
Alexander Rybak won 16 jaar geleden ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:17 schreef yvonne het volgende:
Ah, van dat nummer zocht ik al een gifjequote:
dat ja.... als je naar liedje luistert alleen..... niet veel aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:17 schreef yvonne het volgende:
quote:
2009quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alexander Rybak won 16 jaar geleden ofzo?
Dit was voor de close up.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuke en prachtige dame.
+1quote:
Same. Matig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:18 schreef vencodark het volgende:
Ik kijk nu dus via NPO start Live maar dat is qua beeldkwaliteit wel wisselend.
Wel live, niet versterktquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
die sowieso niet live zijn, dus al met korrel zout.
ja, dus 16 jaar geleden hip. Voor ESF.quote:
Denemarken 2000quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:20 schreef Evangelion het volgende:
Mannen van middelbare leeftijd winnen nooit
Tja dat is toch wel een beetje wat je van Zwitserland verwacht toch.quote:
Er wordt toch niks live gespeeld? Alleen live gezongen?quote:
neeeeeeeeh ze moeten dat allemaal met orkest bandje doen. alleen zang is livequote:
Die 2 Deentjes in 2000?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:20 schreef Evangelion het volgende:
Mannen van middelbare leeftijd winnen nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |