SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Das is geluk hebben een stofzuiger die zuigt, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:45 schreef aeque het volgende:
Mijn stofzuiger heet Kim Holland.
Oud, ervaren en redelijk versleten, maar zuigt nog als de beste.
Eens.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat topickapers niet de TT verdienen
En vol plastic.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:45 schreef aeque het volgende:
Mijn stofzuiger heet Kim Holland.
Oud, ervaren en redelijk versleten, maar zuigt nog als de beste.
Soms heeft ze haar dag niet. Als ik haar verschoon doet ze het dan meestal weer prima.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das is geluk hebben een stofzuiger die zuigt, het moet niet gekker worden
Dingen die ik graag zou voor willen stellen mogen niet van het Strafboekquote:
Dotje vragen de TT te veranderen?quote:
Maar geen tijdvak of iets geven. Nou hup langskomen dan.quote:09:57:35 De koerier is onderweg
Is hier eigenlijk ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Bij komt ie binnen nu en 10 minutenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar geen tijdvak of iets geven. Nou hup langskomen dan.
quote:
Heul nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Kom hier ff want las. KSC is het nieuwe DTS topic
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
quote:
quote:
Hij had wel laatste post, maar omdat ik een post heb verwijderd en ik daar na nog een post plaatste lijkt het aloof ik laatste post had. Maar kijk maar naar het tijdstip van mijn laatste post en naar het tijdstip van de nieuwequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje vragen de TT te veranderen?
Ben voorstander van de gouwe oude regels, degene die het topic afsluit mag de nieuwe TT verzinnen.quote:
@Koen66 heeft weer eens gefaald. Tijd dat iemand eens disciplinaire maatregelen neemt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Hee Kreequote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik moet wel naar de wc. Meestal staan ze dan ineens voor de deur.quote:
Ik moet nog doorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is al 17 uur.
*snel laptop afsluit.
mwah dit is DTS alleen zonder het spel-element, vind dit beter eigenlijk.quote:
Hoe was je eerste werkdag KW?quote:
Ik vind het alleen maar leuk dat je er bent Kree.quote:
Hij is nooit ergens welkom.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Hey niet doen iedereen is hier welkom en vind je het niets zijn er genoeg andere SC waar je kletsen kan
Dus wel goed bevallen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was prima vol te houden. Was niet zo druk dus vrij veel gesocialized.
Wat mij betreft wel. Ik zeg altijd maar zo als je iemand niet wil lezen zet hem maar in de foe of scrol er overheen.quote:
Ik sport al 5 jaar vrij fanatiek, 1 weekje ziek en het is of je volledig opnieuw moet beginnenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijg je ook vaak energie van
[..]
banaan in de vriezer + beetje room of iets en klaar
met dank aan essnhills en citizen.erased
Nou dat vind ik echt fijn voor je. Wanneer moet/mag je nu weer?quote:
Dacht het fokking niet nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Donderdag weerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt fijn voor je. Wanneer moet/mag je nu weer?
Staat hij al maar fok moet nodig posts van iemand dan helemaal laten verdwijnen. Inclusief quotes.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik zeg altijd maar zo als je iemand niet wil lezen zet hem maar in de foe of scrol er overheen.
Het is zo makkelijk allemaal
Mwah laten we maar zeggen okequote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Donderdag weer
Hoe is het met jou?
Ja dat is wel een nadeel inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Staat hij al maar fok moet nodig posts van iemand dan helemaal laten verdwijnen. Inclusief quotes.
Heb je hem daarna naar mij gestuurd?quote:
Wat heb je voor leuks gekocht?quote:
Beetje spanningen, komt wel goed.quote:
Ja hij zei dat ie het druk hadquote:
3 jurkjes en 17 kleurtjes garen, en 3 schuimrubberen kubussen *Gzquote:
Je weet het Natte iedereen mag overal op FOK! posten. Mits men zich gedraagd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat mensen die al in een andere sc posten met z'n allen de mensen in een andere sc ook gewoon hun ruimte moeten gunnen, zeker als die ene sc bekend staat als een plek waar veel ellende is.
Wat heeft het in godsnaam voor zin om met het hele clubje ergens anders heen te gaan? Anders dan de vaste bezoekers van die andere sc hun plek ontnemen.
Tot zo ver mijn twee centen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje spanningen, komt wel goed.
Maar die slaan altijd neer op dat krakkemikkig lijf van mij
Ik noem heel bewust het woord 'gunnen'.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het Natte iedereen mag overal op FOK! posten. Mits men zich gedraagd.
Wat ga je maken van die 17 kleurtjes garen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
3 jurkjes en 17 kleurtjes garen, en 3 schuimrubberen kubussen *Gz
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mijne zijn verplaatst naar morgen![]()
Net per ongeluk nog 3 jurken besteldOehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das niet duur voor hearts en roses jurken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ga je die kubussen in een haakwerkje inpakken?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
3 jurkjes en 17 kleurtjes garen, en 3 schuimrubberen kubussen *Gz
In ieder geval een kubus met weer van die grannydiertjes, misschien 2. Maar dan andere diertjes als die uit het knisperboekjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je maken van die 17 kleurtjes garen?
Is die andere sc weer dicht dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Als ik mijn ware mening over het raiden van een andere sc ga geven, krijg ik een note van Dot
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je die kubussen in een haakwerkje inpakken?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje spanningen, komt wel goed.
Maar die slaan altijd neer op dat krakkemikkig lijf van mij
Leuk, kadootje voor?quote:
ik doe er niet aan mee he? laat ff duidelijk zijn dat. hoor alleen hier is het gezelliger. En wmb mag dat hele spel element uit DTS. maarja dan kom je op dit soort zelfde topic.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Als ik mijn ware mening over het raiden van een andere sc ga geven, krijg ik een note van Dot
Ik kom er nog maar heel af en toe, gewoon voor gezelligheid en niet voor het spelelement.quote:
"Hele clubje"quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat mensen die al in een andere sc posten met z'n allen de mensen in een andere sc ook gewoon hun ruimte moeten gunnen, zeker als die ene sc bekend staat als een plek waar veel ellende is.
Wat heeft het in godsnaam voor zin om met het hele clubje ergens anders heen te gaan? Anders dan de vaste bezoekers van die andere sc hun plek ontnemen.
Tot zo ver mijn twee centen.
Kadootje voor mijn neefje/nichtje die ergens komende weken wordt geborenquote:
Uhm, nee.quote:
Dit is echt zo'n wie de schoen past trekt hem aan post, en jij past hem niet. Anders ben ik hypocrietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:19 schreef aeque het volgende:
[..]
"Hele clubje"
Volgens mij kwam ik hier toch echt in mijn eentje zoals ik wel vaker in het verleden heb gedaan. Plus staat het iedereen vrij om te posten waar ze willen. Dat zou jij als mod al helemaal moeten uitdragen. Anders kun je dat blauwe kleurtje net zo goed aan de wilgen hangen.
nou hoeft ook niet. maar zoals hierboven gezegd, staat iedereen vrij te posten waar je wil. zolang het allemaal maar leuk is boeit het mij weinig welk topic het isquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n wie de schoen past trekt hem aan post, en jij past hem niet. Anders ben ik hypocriet
het is hetzelfde als glas melk drinken min of meerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor het eerst rennies gekocht maar ik weet niet of het echt zo snel werkt want ik heb het op de fiets in mijn mond gestopt en het lijkt nu al beter te gaan.
Die werken vrij snel idd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor het eerst rennies gekocht maar ik weet niet of het echt zo snel werkt want ik heb het op de fiets in mijn mond gestopt en het lijkt nu al beter te gaan.
Rennies zijn gewoon kalktabletten. Werkt bijna meteen. Alleen wordt het bij mij als het uitwerkt juist erger maar goed. Korte termijn werkt het wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Kun je niet buiten blijven zitten zolang?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Over ruim een half uur kan ik in de lobby een gratis glas wijn gaan ophalen. Tot die tijd zit ik te smelten van de warmte. Niet te geloven hier op 62° nb. Windstil en bakkende zon. Ja buiten 12 graden misschien. Binnen zeker 25. Geen airco ook.
Op naar die wijn maar. Alcohol is een goed idee :trollface:
Ik ga het mee maken maar ik denk dat het al helpt als ik wat meer in mijn maag heb straks.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rennies zijn gewoon kalktabletten. Werkt bijna meteen. Alleen wordt het bij mij als het uitwerkt juist erger maar goed. Korte termijn werkt het wel.
dat zijn toch niet echt rare temperaturen? is het hier ook?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Over ruim een half uur kan ik in de lobby een gratis glas wijn gaan ophalen. Tot die tijd zit ik te smelten van de warmte. Niet te geloven hier op 62° nb. Windstil en bakkende zon. Ja buiten 12 graden misschien. Binnen zeker 25. Geen airco ook.
Zwaar levenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Plekkie in de schaduw zou lekker zijn jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je niet buiten blijven zitten zolang?
Is het nog een beetje leuke boot verder?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plekkie in de schaduw zou lekker zijn ja
Ik maar ik kijk al 20 jaar ofzo altijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:27 schreef kree het volgende:
wie gingen ook alweer ff songfestival kijken?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mijne zijn verplaatst naar morgen![]()
Net per ongeluk nog 3 jurken besteldOh die bovenste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja de rest ook maar die vind ik zelf het moois.
Your beauty never ever scared me.
ik mss ff. hoewel vond het liedje van NL nou ook weer niet echt innovatief.quote:
Nou ik kijk over het algemeen ook niet voor de geweldige muziek hoor. Ik vind gewoon alles bij elkaar een leuk evenement en lekker live lullen op FOK.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik mss ff. hoewel vond het liedje van NL nou ook weer niet echt innovatief.
Champagne problemsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die bovenste.Ja de rest ook maar die vind ik zelf het moois.
het maakt altijd mooie discussie idd. haha. Meeste liedjes worden toch niet echt een hit ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kijk over het algemeen ook niet voor de geweldige muziek hoor. Ik vind gewoon alles bij elkaar een leuk evenement en lekker live lullen op FOK.
Ik lul altijd live op FOK!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kijk over het algemeen ook niet voor de geweldige muziek hoor. Ik vind gewoon alles bij elkaar een leuk evenement en lekker live lullen op FOK.
eetlust krijgen na?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
Zo ik begin ook weer eetlust te krijgen dus ik ga maar eventjes broodjes hamburger maken.
Ja ik ook niet maar het is gebeurd en om daar nou over blijven door te blijven gaan heeft ook geen nut.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
het maakt altijd mooie discussie idd. haha. Meeste liedjes worden toch niet echt een hit ofzo.
En ben het btw niet eens met vorig jaar hoe dat ging. NL verbannen. maargoed
idd revanche vanavond. alleen al daarop hoop ik, het liedje van NL opzich is neit zo heel vernieuwend dus denk niet dat we winnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook niet maar het is gebeurd en om daar nou over blijven door te blijven gaan heeft ook geen nut.
Klopt want Zweden gaat winnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
idd revanche vanavond. alleen al daarop hoop ik, het liedje van NL opzich is neit zo heel vernieuwend dus denk niet dat we winnen.
heb de rest nog niet echt geluisterd. dus ben wel benieuwd.quote:
Tante stuurt een filmpje door van neef die Claude nog even knuffelt om succes te wensenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Ik vond het wel de moeite waard om te proberen aangezien ik gewoon een leuke Songfestival avond wil.
Volgens mij is Claude wel een hele lieve jongen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tante stuurt een filmpje door van neef die Claude nog even knuffelt om succes te wensen
Oh ik neem mijn posts vantevoren opquote:
Wat ik van ze begreep wel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is Claude wel een hele lieve jongen.
ja las dat ook en kinderen mogen niet dus op *levensgroot scherm te zien. het is te zoetig gewoon enzo. het liedje muzikaal iig vond ik niet boeiend.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tante stuurt een filmpje door van neef die Claude nog even knuffelt om succes te wensen
Hij is ook goede vriendjes aan het worden met mijn favoriete inzending. Erika uit Finland.quote:
Nou ja het is niet dat de verwarming aan staat of zo maar de zon staat gewoon te bakken als een malle. En geen airco dus want ja, nooit nodigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Champagne problems
Wel bijzonder dat ze het binnen zo warm hebben. Of is het een cruise voor wat oudere mensen, die vinden 25 graden vaak een aangename temperatuur. Of ze willen de drankverkoop nog wat opstuwen
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja las dat ook en kinderen mogen niet dus op *levensgroot scherm te zien. het is te zoetig gewoon enzo. het liedje muzikaal iig vond ik niet boeiend.
Ja ik vind de bovenste ook het mooist denk ik, maar wilde toch wat meer optiesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
nou dat las ik. in zijn optreden met claud komt kindje erbij die er wel was bij de repetities die dan zijn jongere verleden moet voorstellen.quote:
Dat mijn tante te zoetige filmpjes of claude stuurt en dat kinderen dat niet mogen zien op groot scherm ofzoquote:
Tattoo op je voet is wel tof, heb ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vind de bovenste ook het mooist denk ik, maar wilde toch wat meer opties
Krijg wel het idee dat ik ook een tatoeage op mn voet moet
Toevallig is dat ook wel een van de plekken die ik in gedachten had, geen idee of dat door zulke plaatjes mn onderbewustzijn in gestuurd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
zoiets iddquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat mijn tante te zoetige filmpjes of claude stuurt en dat kinderen dat niet mogen zien op groot scherm ofzo
Doet de postnl app het alweer bij jou? Of is dat echt geschiedenis?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
Ook al heb ik de rest niet geluisterd toch is Finland mijn favoriet.
Ik snap er eigenlijk nog steeds niks van. 👀quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat mijn tante te zoetige filmpjes of claude stuurt en dat kinderen dat niet mogen zien op groot scherm ofzo
Ik zit al klaarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Nou je moet het aanzetten dat je de post wilt zien in de app. Dat is nieuw maar als je dat niet doet krijg je het niet meer te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet de postnl app het alweer bij jou? Of is dat echt geschiedenis?
Nee joh en er is daar ook niets aan de hand, geen ruzie of zoquote:
Oh zo ja Olivier is inderdaad op een scherm te zien en niet mee naar Zwitserland.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat las ik. in zijn optreden met claud komt kindje erbij die er wel was bij de repetities die dan zijn jongere verleden moet voorstellen.
Omdat kinderen niet mogen optreden (zo las ik). projecteren ze dat.
leg het nog even uit voor ik het begreep. Claud doet liedje daar en in dat liedje haalt ie zijn verleden aan. daarvoor was kindje enzo gevonden blijkbaar. die erin meedoet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap er eigenlijk nog steeds niks van. 👀
Laten we DTS maar lekker daar laten waar het hoortquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe er niet aan mee he? laat ff duidelijk zijn dat. hoor alleen hier is het gezelliger. En wmb mag dat hele spel element uit DTS. maarja dan kom je op dit soort zelfde topic.
Inmiddels heb ik het begrepen Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
leg het nog even uit voor ik het begreep. Claud doet liedje daar en in dat liedje haalt ie zijn verleden aan. daarvoor was kindje enzo gevonden blijkbaar. die erin meedoet.
Bij de repetities is dat live gedaan met jongetje erbij. maar volgens regels songfestival moeten alleen volwassenen meedoen, dus ze hebben dat opgenomen en wordt geprojecteerd. hypocriet weer ten top maar ok.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n wie de schoen past trekt hem aan post, en jij past hem niet. Anders ben ik hypocriet
Ga samen even naar de zandbak met modder gooien naar elkaar dan houden we het hier gezelligquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga maar even lekker knikkeren knul. Dan posten wij vrolijk verder over ditjes en datjes.
Oooh het schip is dus niet voorbereid op de klimaatverandering. Snap wel dat ze geen airco hebben dan, zonde van de investering. Gewoon rustig aan doen en genieten dus, als je glas wijn een sangria is, kun je je in Spaanse sferen wanenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is niet dat de verwarming aan staat of zo maar de zon staat gewoon te bakken als een malle. En geen airco dus want ja, nooit nodighet is hier meestal koud en guur en zo.
Ter info: ik zit in de stad met de minste zon-uren per jaar, ter wereld. 840 maar. In Nederland schommelt dat tussen de 1500 en 1800.
Maar goed verder ben ik er blij mee hoor
Ik heb altijd zuiveringszout in huis als mijn maar opstandig is. Helpt ook heel goedquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou je moet het aanzetten dat je de post wilt zien in de app. Dat is nieuw maar als je dat niet doet krijg je het niet meer te zien.
Ja nou ja ik heb nu 24 van deze tabletjes of nou ja nu nog 23. Heb er eigenlijk ook normaal weinig last van dus ik hoop dat ik dat doosje uiteindelijk gewoon weg kan tyfen omdat het te lang ligt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd zuiveringszout in huis als mijn maar opstandig is. Helpt ook heel goed
Maar als ik het ga hebben over de dingen waar ik het over wil hebben ben ik weer raar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:47 schreef Ama het volgende:
Laten we hier ook alsjeblieft niet dingen over DTS bespreken.
Maar dat komt omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als ik het ga hebben over de dingen waar ik het over wil hebben ben ik weer raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik zie gewoon niks maar alles staat wel goed. Misschien komt er wel gewoon niks aanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar eerst zat er weken lang gewoon een error in.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij het bent.Zelfs in kpd ben ik de rare. Dus ik denk dat je wel gelijk hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ff heel andere vraag maar @Ama waarom ben jij licht oranje roze gekleurd eigenlijk in username?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor de grap vroeg toen ik nog mod was en toen mocht dat voor één dag en nu ben ik dat al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
ff heel andere vraag maar @:Ama waarom ben jij licht oranje roze gekleurd eigenlijk in username?
Dat is eigenlijk best knap van je.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs in kpd ben ik de rare. Dus ik denk dat je wel gelijk hebt.
hahaha owh zo. naja leuk tochquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor de grap vroeg toen ik nog mod was en toen mocht dat voor één dag en nu ben ik dat al een aantal jaar.
wss heb je het verdient als goeie mod zijndequote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Jep. Ik vind het ook leuk dat ik het nog steeds heb.
Hahahaha ja denk ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
wss heb je het verdient als goeie mod zijnde
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Tattoo op je voet is wel tof, heb ik ook.
Ja, twijfel tussen daar of aan de voorkant op schouderhoogte, maar voet heeft denk ik minder last van gewichtsverandering, ik jojo nog wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Sommige artsen....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
Ugh
Vervangende huisarts reageert
Die wil me eerst zien om mijn klachten te bespreken
Heb ik november nog een heel overzicht gestuurd, lees dat dan
ik kan er niet veel over zeggen want kan me niet herinneren dat ik conflict had met jou ofzo over moderatie. maar wss in andere forum dingen gepost.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, twijfel tussen daar of aan de voorkant op schouderhoogte, maar voet heeft denk ik minder last van gewichtsverandering, ik jojo nog wel eens
Nou die op mijn voet ziet er nog steeds hetzelfde eruit na al die jaren alleen moet hij een keertje bij gekleurd worden. En ik ben in al die jaren ook echt wel aangekomen en afgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja ik heb nu 24 van deze tabletjes of nou ja nu nog 23. Heb er eigenlijk ook normaal weinig last van dus ik hoop dat ik dat doosje uiteindelijk gewoon weg kan tyfen omdat het te lang ligt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige artsen....
Ik had een keer een neuroloog die toegaf dat ze nog nooit van Neurofibromatose had gehoord.. Ik had echt iets van![]()
als ik mijn huisarts bel dan begint het alweer met een zucht. LOL.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn normale huisarts weet dat langskomen een hele onderneming is dus die doet alles gewoon via de mail of even bellen met mij.
Maar ik weet niet hoe lang zij afwezig is
Kun je dat ook niet als antwoord geven, als je dat al niet gedaan hebt...?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn normale huisarts weet dat langskomen een hele onderneming is dus die doet alles gewoon via de mail of even bellen met mij.
Maar ik weet niet hoe lang zij afwezig is
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
als ik mijn huisarts bel dan begint het alweer met een zucht. LOL.
Ik kan niet terugreageren op berichten, alleen een nieuw bericht starten. Maar dat is ook niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je dat ook niet als antwoord geven, als je dat al niet gedaan hebt...?
tis beetje mijn verleden maar ben er zoveel geweest. en is het alweer hoe gaat het met drinken enzo altijd.quote:
waarom ben je daar eigenlijk? ik ken het vooral van werk enzo dat er mensen heen gingen.quote:
Natuur is fantastisch hier. En 1 vd laatste landen van Europa waar ik nog niet geweest wasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
waarom ben je daar eigenlijk? ik ken het vooral van werk enzo dat er mensen heen gingen.
Jij hebt geen buitenkatten zo te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Zo schattig steeds. Komt iedere dag even buurten hier in de tuin
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet terugreageren op berichten, alleen een nieuw bericht starten. Maar dat is ook niet helemaal de bedoeling
Ik was gisteren in een straat met de naam Dottebeekquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben er helaas nooit gewest, ken het beetje van verhalen, maar die waren er ook voor werk enzo en dat is nooit hetzelfde als vakantie. hoewel sommige denkgen dat het leuk is om over in de wereld te komen voor werk. Valt altijd meer tegen als je er alleen daarvoor voor bent.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuur is fantastisch hier. En 1 vd laatste landen van Europa waar ik nog niet geweest was
Jaquote:
Ik heb zelf geen katten, maar die lopen hier genoeg van de mensen in de wijk.quote:
O bijne een eigen straatnaamquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was gisteren in een straat met de naam Dottebeek
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen katten, maar die lopen hier genoeg van de mensen in de wijk.
Van de week heeft er nog een mijn bloembak vernield, althans de plant er in omdat hij ern in ging liggen. Is ieder jaar hetzelfde
Is echt stront vervelend hoor. Ik heb al cacaodoppen en van die kattenmatten in de bloembakken maar het helpt nietquote:
vanochtend stond het al online begreep ikquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Oei oei de hele show is al gelekt van vanavond.
Wat is er gelekt dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Oei oei de hele show is al gelekt van vanavond. En ja vanavond is live maar praktisch hetzelfde als wat op beeld gelekt is.
Gewoon nat spuiten als je het ziet? Maar ja dan moet je het wel zien gebeuren.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt stront vervelend hoor. Ik heb al cacaodoppen en van die kattenmatten in de bloembakken maar het helpt niet
De jury show maar dat is eigenlijk hetzelfde als wat we vanavond zien.quote:
Voelt wel een beetje als emotioneel dakloos zijn. En als ik dan eens iemand tegenkom waarmee ik over dat soort dingen kan / wil praten is het vooral ontzettend moeilijk omdat ik dat nog nooit echt gedaan heb. 🫠quote:
Jawel maar ze moeten het echt een aantal keer doen waarvan één of twee keer live op TV.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus live is het niet?
Oh, is al beantwoord.
Ik zie het vaak genoeg gebeuren maar zodra ik de voordeur open doen vliegen ze weg. Het is voor het huis. Was het achter dan zou het kunnen lukkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon nat spuiten als je het ziet? Maar ja dan moet je het wel zien gebeuren.
Emotioneel dakloos vind ik wel een mooie bewoording.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt wel een beetje als emotioneel dakloos zijn. En als ik dan eens iemand tegenkom waarmee ik over dat soort dingen kan / wil praten is het vooral ontzettend moeilijk omdat ik dat nog nooit echt gedaan heb. 🫠
Alleen de zang is live.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:13 schreef kree het volgende:
correct me als ik fout ben, sowieso is het niet live, althans niet met muziek en band erachter.
de zanger of zangers zingt wel live. de hele rest is show. en de zingen over voorgenomen track.
Klein stukje toch maar?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
De jury show maar dat is eigenlijk hetzelfde als wat we vanavond zien.
Een stukje toch?quote:
Nou en joh. Heel dat nichtenfestijn is toch 1 grote poppenkastquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Oei oei de hele show is al gelekt van vanavond. En ja vanavond is live maar praktisch hetzelfde als wat op beeld gelekt is.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Heel leuk is dit topic niet meer vandaag. Ik ga wat anders doen.
Hmm?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ahwquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet dot, hoorde het op de radio erover vanochtend. heb niet nagekeken. maar alles was gelekt al van de generale repetitie hoorde ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klein stukje toch maar?
[..]
Een stukje toch?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
is het ook maar alsnog hoop ik dat NL gaat winnen toch.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en joh. Heel dat nichtenfestijn is toch 1 grote poppenkast
Met heel orkest erbij is lang geleden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
yep, wat jammer is wmb. maarja zo is het al die jaren al.
beetje van voor mijn tijd dat wel ja. denk dat is beter dan. maar er zal een idee over zijn geweest van moet gelijk zijn en balblabla daar bij Eurovisie.quote:
goed om te wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:34 schreef drakin het volgende:
De banaan zit in de vriezer, ook wat blauwe bessen in de vriezer gedaan.
Geen bananenijs, maar chocoladeijs heb ik nu
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
onder het mom als je niet vraagt dan weet je het niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
Pink power.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor de grap vroeg toen ik nog mod was en toen mocht dat voor één dag en nu ben ik dat al een aantal jaar.
Hoorde het net al op tv. Alles is uitgelekt de hele optredens van iedereen. Heb net die van Claude al even gekeken scheelt weer tijd vanavond.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet dot, hoorde het op de radio erover vanochtend. heb niet nagekeken. maar alles was gelekt al van de generale repetitie hoorde ik.
Mooi. Kunnen we die hele poppenkast gelijk weer opdoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het net al op tv. Alles is uitgelekt de hele optredens van iedereen. Heb net die van Claude al even gekeken scheelt weer tijd vanavond.
Oh die serie.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pink powerpuff
Naar haar vorige UI
Alles lekt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het net al op tv. Alles is uitgelekt de hele optredens van iedereen. Heb net die van Claude al even gekeken scheelt weer tijd vanavond.
Toch zijn er genoeg die het wel mooi vindenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen we die hele poppenkast gelijk weer opdoeken.
Och ieder zijn meug en zo. Ik kijk liever wat andersquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg die het wel mooi vinden
Ja. Niet veel blijft gelijk. Vond het niet spectaculair dat optreden van Claudequote:
Dus daar gaat de winst...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Niet veel blijft gelijk. Vond het niet spectaculair dat optreden van Claude
Ik kijk alleen Nederland uit nieuwsgierigheid. Die is nu gestild dus hoef niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och ieder zijn meug en zo. Ik kijk liever wat anders
Kan je hier blijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Nederland uit nieuwsgierigheid. Die is nu gestild dus hoef niet meer te kijken
Ik weet niet wat de rest doet.quote:
Nee alle optredens zijn gelekt en kan je online zienquote:
Ja 1 van die powerpuff girls was haar UIquote:
Zo fijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop whoop
Goed nieuws vanuit Ambar land![]()
Nieuwe betere foto's en geen heupdysplasie
Ik wist wat je bedoelde want ik ken haar oude UIquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja 1 van die powerpuff girls was haar UI
Ik realiseerde me pas na het posten dat ze die al even niet meer heeft en jij mijn post niet kon begrijpen
Bubblesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja 1 van die powerpuff girls was haar UI
Ik realiseerde me pas na het posten dat ze die al even niet meer heeft en jij mijn post niet kon begrijpen
Ja die.quote:
Ik dacht dat dat iemand anders was met die UI.quote:
Nee dat was ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iemand anders was met die UI.
Hijquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij![]()
Gaat waarschijnlijk 10 juni mee
9.5/10 woordgrap op de schaal van @Haagsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Drummer van Sum 41 neem deze zomer het stokje over van Pascal maar ik hoop stiekem dat hij bij de band blijft.Ik had eigenlijk al wel een sterk vermoeden, hij heeft eerder Pascal al vervangen tijdelijk. @:ijsdraakje
Maar dat denk ik niet aangezien hij in Canada woont.
Nou ja met 10 % korting bleef de schade beperkt tot 463,5 DKK ( 62,14 Euro). Inclusief een potje bier. Allemaal niet heel slecht of zo hoor. Maar ja. Niet meer over hebbenquote:
Twee koffies zo laat op de dag is niet bevordelijk voor de nachtrust.quote:
wij gaan dan ook niet slapenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee koffies zo laat op de dag is niet bevordelijk voor de nachtrust.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij gaan dan ook niet slapen
hehehehe
Misschien, maar ik lees het nu pas, fijn voor jequote:
Ook op Fok?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen sociaal leven meer hebben na 10 juni
Weet niet of Ambar het goed vindt dat ik op fok zitquote:
katjing!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Even bij de kozijnenboer geweest, voor alle kozijnen vervangen 36k
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, met kruidenboter
Nog wel voor alle subsidies er af zijnquote:
oke dat is dan nog een ding... maar zodra die er af zijn blijft er nog zat over... katjing!quote:
Ja dan zit je nog wel aan de 30kquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dat is dan nog een ding... maar zodra die er af zijn blijft er nog zat over... katjing!
Damn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Hier was dat gratisquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Koekoekquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Kan ook wel vragen of ze het gratis willen doen, maar denk dat ze me dan hard uitlachenquote:
1e huurder van gerenoveerd appartement dus het voelt gratisquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook wel vragen of ze het gratis willen doen, maar denk dat ze me dan hard uitlachen
Gelukkig is mijn hypotheek niet zo hoog, moet nog wel een Energiebespaarlening van het Warmtefonds regelenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1e huurder van gerenoveerd appartement dus het voelt gratis
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
nieuwe prinses ontmoet vandaag in de efteling
hoe is het hier?
quote:
Je houdt niet van drollen op bed?quote:
was vast beter te doen dan op een tweede paasdagquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Ook nog even bij de Ikea geweest, wat een genot daar op een zonnige dinsdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |