abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 17:01:24 #26
388664 crew  Dotteke
pi_217620153
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:00 schreef kree het volgende:

[..]
Kom hier ff want las. KSC is het nieuwe DTS topic :)
Hee Kree :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:01:27 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_217620154
:o Het is al 17 uur.

*snel laptop afsluit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:01:37 #28
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217620156
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:

[..]
Bij komt ie binnen nu en 10 minuten
Ik moet wel naar de wc. Meestal staan ze dan ineens voor de deur. _O-
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 mei 2025 @ 17:01:39 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217620157
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
:o Het is al 17 uur.

*snel laptop afsluit.
Ik moet nog door ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_217620158
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:00 schreef essnhills het volgende:

[..]
Heul niet
mwah dit is DTS alleen zonder het spel-element, vind dit beter eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:01:53 #31
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217620159
O god nee.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_217620161
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hee Kree :W
hey dot
Do what you love, love what you do!
pi_217620163
Nee he
pi_217620171
niet zo zeuren, zo erg ben ik niet
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:02:51 #35
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217620174
Wel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 17:03:03 #36
388664 crew  Dotteke
pi_217620176
Hey niet doen iedereen is hier welkom en vind je het niets zijn er genoeg andere SC waar je kletsen kan :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 17:03:24 #37
388664 crew  Dotteke
pi_217620179
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
Nee he
Hoe was je eerste werkdag KW?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217620181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:02 schreef kree het volgende:
niet zo zeuren, zo erg ben ik niet
Ik vind het alleen maar leuk dat je er bent Kree. :Y

Jij wilde wat vertellen, wat is er aan de hand?
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:04:02 #39
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217620183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Hey niet doen iedereen is hier welkom en vind je het niets zijn er genoeg andere SC waar je kletsen kan :D
Hij is nooit ergens welkom. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_217620187
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe was je eerste werkdag KW?
Was prima vol te houden. Was niet zo druk dus vrij veel gesocialized. :)
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 17:04:41 #41
388664 crew  Dotteke
pi_217620194
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:04 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Was prima vol te houden. Was niet zo druk dus vrij veel gesocialized. :)
Dus wel goed bevallen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217620196
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dus wel goed bevallen?
Yup :Y Was leuk.
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 17:05:18 #43
388664 crew  Dotteke
pi_217620199
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:04 schreef aeque het volgende:

[..]
Hij is nooit ergens welkom. :+
Wat mij betreft wel. Ik zeg altijd maar zo als je iemand niet wil lezen zet hem maar in de foe of scrol er overheen.
Het is zo makkelijk allemaal :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:05:28 #44
370431 drakin
vurig typje
pi_217620201
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:

[..]
krijg je ook vaak energie van :9
[..]
banaan in de vriezer + beetje room of iets en klaar
met dank aan essnhills en citizen.erased *;
Ik sport al 5 jaar vrij fanatiek, 1 weekje ziek en het is of je volledig opnieuw moet beginnen -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Designer dinsdag 13 mei 2025 @ 17:05:37 #45
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_217620203
Ik zit in de verkeerde sc geloof ik.
🐙
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 17:05:42 #46
388664 crew  Dotteke
pi_217620204
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:05 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Yup :Y Was leuk.
Nou dat vind ik echt fijn voor je. Wanneer moet/mag je nu weer?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 mei 2025 @ 17:05:57 #47
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217620207
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:00 schreef kree het volgende:

[..]
Kom hier ff want las. KSC is het nieuwe DTS topic :)
Dacht het fokking niet nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217620209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nou dat vind ik echt fijn voor je. Wanneer moet/mag je nu weer?
Donderdag weer :)

Hoe is het met jou?
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:06:35 #49
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217620214
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat mij betreft wel. Ik zeg altijd maar zo als je iemand niet wil lezen zet hem maar in de foe of scrol er overheen.
Het is zo makkelijk allemaal :D
Staat hij al maar fok moet nodig posts van iemand dan helemaal laten verdwijnen. Inclusief quotes. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 17:07:13 #50
388664 crew  Dotteke
pi_217620220
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Donderdag weer :)

Hoe is het met jou?
Mwah laten we maar zeggen oke :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')