Hoe was je eerste werkdag KW?quote:
Ik vind het alleen maar leuk dat je er bent Kree.quote:
Hij is nooit ergens welkom.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Hey niet doen iedereen is hier welkom en vind je het niets zijn er genoeg andere SC waar je kletsen kan
Dus wel goed bevallen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was prima vol te houden. Was niet zo druk dus vrij veel gesocialized.
Wat mij betreft wel. Ik zeg altijd maar zo als je iemand niet wil lezen zet hem maar in de foe of scrol er overheen.quote:
Ik sport al 5 jaar vrij fanatiek, 1 weekje ziek en het is of je volledig opnieuw moet beginnenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijg je ook vaak energie van
[..]
banaan in de vriezer + beetje room of iets en klaar
met dank aan essnhills en citizen.erased
Nou dat vind ik echt fijn voor je. Wanneer moet/mag je nu weer?quote:
Dacht het fokking niet nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Kom hier ff want las. KSC is het nieuwe DTS topic
Donderdag weerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt fijn voor je. Wanneer moet/mag je nu weer?
Staat hij al maar fok moet nodig posts van iemand dan helemaal laten verdwijnen. Inclusief quotes.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik zeg altijd maar zo als je iemand niet wil lezen zet hem maar in de foe of scrol er overheen.
Het is zo makkelijk allemaal
Mwah laten we maar zeggen okequote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Donderdag weer
Hoe is het met jou?
Ja dat is wel een nadeel inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Staat hij al maar fok moet nodig posts van iemand dan helemaal laten verdwijnen. Inclusief quotes.
Heb je hem daarna naar mij gestuurd?quote:
Wat heb je voor leuks gekocht?quote:
Beetje spanningen, komt wel goed.quote:
Ja hij zei dat ie het druk hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |