Jawel maar ze moeten het echt een aantal keer doen waarvan één of twee keer live op TV.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus live is het niet?
Oh, is al beantwoord.
Ik zie het vaak genoeg gebeuren maar zodra ik de voordeur open doen vliegen ze weg. Het is voor het huis. Was het achter dan zou het kunnen lukkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon nat spuiten als je het ziet? Maar ja dan moet je het wel zien gebeuren.
Emotioneel dakloos vind ik wel een mooie bewoording.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt wel een beetje als emotioneel dakloos zijn. En als ik dan eens iemand tegenkom waarmee ik over dat soort dingen kan / wil praten is het vooral ontzettend moeilijk omdat ik dat nog nooit echt gedaan heb. 🫠
Alleen de zang is live.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:13 schreef kree het volgende:
correct me als ik fout ben, sowieso is het niet live, althans niet met muziek en band erachter.
de zanger of zangers zingt wel live. de hele rest is show. en de zingen over voorgenomen track.
Klein stukje toch maar?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
De jury show maar dat is eigenlijk hetzelfde als wat we vanavond zien.
Een stukje toch?quote:
Nou en joh. Heel dat nichtenfestijn is toch 1 grote poppenkastquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Oei oei de hele show is al gelekt van vanavond. En ja vanavond is live maar praktisch hetzelfde als wat op beeld gelekt is.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Heel leuk is dit topic niet meer vandaag. Ik ga wat anders doen.
Hmm?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ahwquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Zo schattig steeds. Komt iedere dag even buurten hier in de tuin
[ afbeelding ]
weet niet dot, hoorde het op de radio erover vanochtend. heb niet nagekeken. maar alles was gelekt al van de generale repetitie hoorde ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klein stukje toch maar?
[..]
Een stukje toch?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
is het ook maar alsnog hoop ik dat NL gaat winnen toch.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en joh. Heel dat nichtenfestijn is toch 1 grote poppenkast
Met heel orkest erbij is lang geleden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
yep, wat jammer is wmb. maarja zo is het al die jaren al.
beetje van voor mijn tijd dat wel ja. denk dat is beter dan. maar er zal een idee over zijn geweest van moet gelijk zijn en balblabla daar bij Eurovisie.quote:
goed om te wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:34 schreef drakin het volgende:
De banaan zit in de vriezer, ook wat blauwe bessen in de vriezer gedaan.
Geen bananenijs, maar chocoladeijs heb ik nu
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
onder het mom als je niet vraagt dan weet je het niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
Pink power.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor de grap vroeg toen ik nog mod was en toen mocht dat voor één dag en nu ben ik dat al een aantal jaar.
Hoorde het net al op tv. Alles is uitgelekt de hele optredens van iedereen. Heb net die van Claude al even gekeken scheelt weer tijd vanavond.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet dot, hoorde het op de radio erover vanochtend. heb niet nagekeken. maar alles was gelekt al van de generale repetitie hoorde ik.
Mooi. Kunnen we die hele poppenkast gelijk weer opdoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het net al op tv. Alles is uitgelekt de hele optredens van iedereen. Heb net die van Claude al even gekeken scheelt weer tijd vanavond.
Oh die serie.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pink powerpuff
Naar haar vorige UI
Alles lekt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het net al op tv. Alles is uitgelekt de hele optredens van iedereen. Heb net die van Claude al even gekeken scheelt weer tijd vanavond.
Toch zijn er genoeg die het wel mooi vindenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen we die hele poppenkast gelijk weer opdoeken.
Och ieder zijn meug en zo. Ik kijk liever wat andersquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg die het wel mooi vinden
Ja. Niet veel blijft gelijk. Vond het niet spectaculair dat optreden van Claudequote:
Dus daar gaat de winst...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Niet veel blijft gelijk. Vond het niet spectaculair dat optreden van Claude
Ik kijk alleen Nederland uit nieuwsgierigheid. Die is nu gestild dus hoef niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och ieder zijn meug en zo. Ik kijk liever wat anders
Kan je hier blijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Nederland uit nieuwsgierigheid. Die is nu gestild dus hoef niet meer te kijken
Ik weet niet wat de rest doet.quote:
Nee alle optredens zijn gelekt en kan je online zienquote:
Ja 1 van die powerpuff girls was haar UIquote:
Zo fijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop whoop
Goed nieuws vanuit Ambar land![]()
Nieuwe betere foto's en geen heupdysplasie
Ik wist wat je bedoelde want ik ken haar oude UIquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja 1 van die powerpuff girls was haar UI
Ik realiseerde me pas na het posten dat ze die al even niet meer heeft en jij mijn post niet kon begrijpen
Bubblesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja 1 van die powerpuff girls was haar UI
Ik realiseerde me pas na het posten dat ze die al even niet meer heeft en jij mijn post niet kon begrijpen
Ja die.quote:
Ik dacht dat dat iemand anders was met die UI.quote:
Nee dat was ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iemand anders was met die UI.
Hijquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij![]()
Gaat waarschijnlijk 10 juni mee
9.5/10 woordgrap op de schaal van @Haagsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Drummer van Sum 41 neem deze zomer het stokje over van Pascal maar ik hoop stiekem dat hij bij de band blijft.Ik had eigenlijk al wel een sterk vermoeden, hij heeft eerder Pascal al vervangen tijdelijk. @:ijsdraakje
Maar dat denk ik niet aangezien hij in Canada woont.
Nou ja met 10 % korting bleef de schade beperkt tot 463,5 DKK ( 62,14 Euro). Inclusief een potje bier. Allemaal niet heel slecht of zo hoor. Maar ja. Niet meer over hebbenquote:
Twee koffies zo laat op de dag is niet bevordelijk voor de nachtrust.quote:
wij gaan dan ook niet slapenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee koffies zo laat op de dag is niet bevordelijk voor de nachtrust.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij gaan dan ook niet slapen
hehehehe
Misschien, maar ik lees het nu pas, fijn voor jequote:
Ook op Fok?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen sociaal leven meer hebben na 10 juni
Weet niet of Ambar het goed vindt dat ik op fok zitquote:
katjing!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Even bij de kozijnenboer geweest, voor alle kozijnen vervangen 36k
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, met kruidenboter
Nog wel voor alle subsidies er af zijnquote:
oke dat is dan nog een ding... maar zodra die er af zijn blijft er nog zat over... katjing!quote:
Ja dan zit je nog wel aan de 30kquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dat is dan nog een ding... maar zodra die er af zijn blijft er nog zat over... katjing!
Damn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Hier was dat gratisquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Koekoekquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Kan ook wel vragen of ze het gratis willen doen, maar denk dat ze me dan hard uitlachenquote:
1e huurder van gerenoveerd appartement dus het voelt gratisquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook wel vragen of ze het gratis willen doen, maar denk dat ze me dan hard uitlachen
Gelukkig is mijn hypotheek niet zo hoog, moet nog wel een Energiebespaarlening van het Warmtefonds regelenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1e huurder van gerenoveerd appartement dus het voelt gratis
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
nieuwe prinses ontmoet vandaag in de efteling
hoe is het hier?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |