waarom ben je daar eigenlijk? ik ken het vooral van werk enzo dat er mensen heen gingen.quote:
Natuur is fantastisch hier. En 1 vd laatste landen van Europa waar ik nog niet geweest wasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
waarom ben je daar eigenlijk? ik ken het vooral van werk enzo dat er mensen heen gingen.
Jij hebt geen buitenkatten zo te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Zo schattig steeds. Komt iedere dag even buurten hier in de tuin
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet terugreageren op berichten, alleen een nieuw bericht starten. Maar dat is ook niet helemaal de bedoeling
Ik was gisteren in een straat met de naam Dottebeekquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Zo schattig steeds. Komt iedere dag even buurten hier in de tuin
[ afbeelding ]
ik ben er helaas nooit gewest, ken het beetje van verhalen, maar die waren er ook voor werk enzo en dat is nooit hetzelfde als vakantie. hoewel sommige denkgen dat het leuk is om over in de wereld te komen voor werk. Valt altijd meer tegen als je er alleen daarvoor voor bent.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuur is fantastisch hier. En 1 vd laatste landen van Europa waar ik nog niet geweest was
Jaquote:
Ik heb zelf geen katten, maar die lopen hier genoeg van de mensen in de wijk.quote:
O bijne een eigen straatnaamquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was gisteren in een straat met de naam Dottebeek
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen katten, maar die lopen hier genoeg van de mensen in de wijk.
Van de week heeft er nog een mijn bloembak vernield, althans de plant er in omdat hij ern in ging liggen. Is ieder jaar hetzelfde
Is echt stront vervelend hoor. Ik heb al cacaodoppen en van die kattenmatten in de bloembakken maar het helpt nietquote:
vanochtend stond het al online begreep ikquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Oei oei de hele show is al gelekt van vanavond.
Wat is er gelekt dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Oei oei de hele show is al gelekt van vanavond. En ja vanavond is live maar praktisch hetzelfde als wat op beeld gelekt is.
Gewoon nat spuiten als je het ziet? Maar ja dan moet je het wel zien gebeuren.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt stront vervelend hoor. Ik heb al cacaodoppen en van die kattenmatten in de bloembakken maar het helpt niet
De jury show maar dat is eigenlijk hetzelfde als wat we vanavond zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |