Hoorde het net al op tv. Alles is uitgelekt de hele optredens van iedereen. Heb net die van Claude al even gekeken scheelt weer tijd vanavond.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet dot, hoorde het op de radio erover vanochtend. heb niet nagekeken. maar alles was gelekt al van de generale repetitie hoorde ik.
Mooi. Kunnen we die hele poppenkast gelijk weer opdoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het net al op tv. Alles is uitgelekt de hele optredens van iedereen. Heb net die van Claude al even gekeken scheelt weer tijd vanavond.
Oh die serie.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pink powerpuff
Naar haar vorige UI
Alles lekt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het net al op tv. Alles is uitgelekt de hele optredens van iedereen. Heb net die van Claude al even gekeken scheelt weer tijd vanavond.
Toch zijn er genoeg die het wel mooi vindenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen we die hele poppenkast gelijk weer opdoeken.
Och ieder zijn meug en zo. Ik kijk liever wat andersquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg die het wel mooi vinden
Ja. Niet veel blijft gelijk. Vond het niet spectaculair dat optreden van Claudequote:
Dus daar gaat de winst...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Niet veel blijft gelijk. Vond het niet spectaculair dat optreden van Claude
Ik kijk alleen Nederland uit nieuwsgierigheid. Die is nu gestild dus hoef niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och ieder zijn meug en zo. Ik kijk liever wat anders
Kan je hier blijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Nederland uit nieuwsgierigheid. Die is nu gestild dus hoef niet meer te kijken
Ik weet niet wat de rest doet.quote:
Nee alle optredens zijn gelekt en kan je online zienquote:
Ja 1 van die powerpuff girls was haar UIquote:
Zo fijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop whoop
Goed nieuws vanuit Ambar land![]()
Nieuwe betere foto's en geen heupdysplasie
Ik wist wat je bedoelde want ik ken haar oude UIquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja 1 van die powerpuff girls was haar UI
Ik realiseerde me pas na het posten dat ze die al even niet meer heeft en jij mijn post niet kon begrijpen
Bubblesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja 1 van die powerpuff girls was haar UI
Ik realiseerde me pas na het posten dat ze die al even niet meer heeft en jij mijn post niet kon begrijpen
Ja die.quote:
Ik dacht dat dat iemand anders was met die UI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |