Jawel maar ze moeten het echt een aantal keer doen waarvan één of twee keer live op TV.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus live is het niet?
Oh, is al beantwoord.
Ik zie het vaak genoeg gebeuren maar zodra ik de voordeur open doen vliegen ze weg. Het is voor het huis. Was het achter dan zou het kunnen lukkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon nat spuiten als je het ziet? Maar ja dan moet je het wel zien gebeuren.
Emotioneel dakloos vind ik wel een mooie bewoording.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt wel een beetje als emotioneel dakloos zijn. En als ik dan eens iemand tegenkom waarmee ik over dat soort dingen kan / wil praten is het vooral ontzettend moeilijk omdat ik dat nog nooit echt gedaan heb. 🫠
Alleen de zang is live.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:13 schreef kree het volgende:
correct me als ik fout ben, sowieso is het niet live, althans niet met muziek en band erachter.
de zanger of zangers zingt wel live. de hele rest is show. en de zingen over voorgenomen track.
Klein stukje toch maar?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
De jury show maar dat is eigenlijk hetzelfde als wat we vanavond zien.
Een stukje toch?quote:
Nou en joh. Heel dat nichtenfestijn is toch 1 grote poppenkastquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Oei oei de hele show is al gelekt van vanavond. En ja vanavond is live maar praktisch hetzelfde als wat op beeld gelekt is.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Heel leuk is dit topic niet meer vandaag. Ik ga wat anders doen.
Hmm?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ahwquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Zo schattig steeds. Komt iedere dag even buurten hier in de tuin
[ afbeelding ]
weet niet dot, hoorde het op de radio erover vanochtend. heb niet nagekeken. maar alles was gelekt al van de generale repetitie hoorde ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klein stukje toch maar?
[..]
Een stukje toch?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
is het ook maar alsnog hoop ik dat NL gaat winnen toch.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en joh. Heel dat nichtenfestijn is toch 1 grote poppenkast
Met heel orkest erbij is lang geleden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
yep, wat jammer is wmb. maarja zo is het al die jaren al.
beetje van voor mijn tijd dat wel ja. denk dat is beter dan. maar er zal een idee over zijn geweest van moet gelijk zijn en balblabla daar bij Eurovisie.quote:
goed om te wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:34 schreef drakin het volgende:
De banaan zit in de vriezer, ook wat blauwe bessen in de vriezer gedaan.
Geen bananenijs, maar chocoladeijs heb ik nu
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
onder het mom als je niet vraagt dan weet je het niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
Pink power.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor de grap vroeg toen ik nog mod was en toen mocht dat voor één dag en nu ben ik dat al een aantal jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |