Ik kom er nog maar heel af en toe, gewoon voor gezelligheid en niet voor het spelelement.quote:
"Hele clubje"quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat mensen die al in een andere sc posten met z'n allen de mensen in een andere sc ook gewoon hun ruimte moeten gunnen, zeker als die ene sc bekend staat als een plek waar veel ellende is.
Wat heeft het in godsnaam voor zin om met het hele clubje ergens anders heen te gaan? Anders dan de vaste bezoekers van die andere sc hun plek ontnemen.
Tot zo ver mijn twee centen.
Kadootje voor mijn neefje/nichtje die ergens komende weken wordt geborenquote:
Uhm, nee.quote:
Dit is echt zo'n wie de schoen past trekt hem aan post, en jij past hem niet. Anders ben ik hypocrietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:19 schreef aeque het volgende:
[..]
"Hele clubje"
Volgens mij kwam ik hier toch echt in mijn eentje zoals ik wel vaker in het verleden heb gedaan. Plus staat het iedereen vrij om te posten waar ze willen. Dat zou jij als mod al helemaal moeten uitdragen. Anders kun je dat blauwe kleurtje net zo goed aan de wilgen hangen.
nou hoeft ook niet. maar zoals hierboven gezegd, staat iedereen vrij te posten waar je wil. zolang het allemaal maar leuk is boeit het mij weinig welk topic het isquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n wie de schoen past trekt hem aan post, en jij past hem niet. Anders ben ik hypocriet
het is hetzelfde als glas melk drinken min of meerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor het eerst rennies gekocht maar ik weet niet of het echt zo snel werkt want ik heb het op de fiets in mijn mond gestopt en het lijkt nu al beter te gaan.
Die werken vrij snel idd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor het eerst rennies gekocht maar ik weet niet of het echt zo snel werkt want ik heb het op de fiets in mijn mond gestopt en het lijkt nu al beter te gaan.
Rennies zijn gewoon kalktabletten. Werkt bijna meteen. Alleen wordt het bij mij als het uitwerkt juist erger maar goed. Korte termijn werkt het wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Kun je niet buiten blijven zitten zolang?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Over ruim een half uur kan ik in de lobby een gratis glas wijn gaan ophalen. Tot die tijd zit ik te smelten van de warmte. Niet te geloven hier op 62° nb. Windstil en bakkende zon. Ja buiten 12 graden misschien. Binnen zeker 25. Geen airco ook.
Op naar die wijn maar. Alcohol is een goed idee :trollface:
Ik ga het mee maken maar ik denk dat het al helpt als ik wat meer in mijn maag heb straks.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rennies zijn gewoon kalktabletten. Werkt bijna meteen. Alleen wordt het bij mij als het uitwerkt juist erger maar goed. Korte termijn werkt het wel.
dat zijn toch niet echt rare temperaturen? is het hier ook?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Over ruim een half uur kan ik in de lobby een gratis glas wijn gaan ophalen. Tot die tijd zit ik te smelten van de warmte. Niet te geloven hier op 62° nb. Windstil en bakkende zon. Ja buiten 12 graden misschien. Binnen zeker 25. Geen airco ook.
Zwaar levenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Plekkie in de schaduw zou lekker zijn jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je niet buiten blijven zitten zolang?
Is het nog een beetje leuke boot verder?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plekkie in de schaduw zou lekker zijn ja
Ik maar ik kijk al 20 jaar ofzo altijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:27 schreef kree het volgende:
wie gingen ook alweer ff songfestival kijken?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mijne zijn verplaatst naar morgen![]()
Net per ongeluk nog 3 jurken besteldOh die bovenste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja de rest ook maar die vind ik zelf het moois.
Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |