Kun je niet buiten blijven zitten zolang?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Over ruim een half uur kan ik in de lobby een gratis glas wijn gaan ophalen. Tot die tijd zit ik te smelten van de warmte. Niet te geloven hier op 62° nb. Windstil en bakkende zon. Ja buiten 12 graden misschien. Binnen zeker 25. Geen airco ook.
Op naar die wijn maar. Alcohol is een goed idee :trollface:
Ik ga het mee maken maar ik denk dat het al helpt als ik wat meer in mijn maag heb straks.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rennies zijn gewoon kalktabletten. Werkt bijna meteen. Alleen wordt het bij mij als het uitwerkt juist erger maar goed. Korte termijn werkt het wel.
dat zijn toch niet echt rare temperaturen? is het hier ook?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Over ruim een half uur kan ik in de lobby een gratis glas wijn gaan ophalen. Tot die tijd zit ik te smelten van de warmte. Niet te geloven hier op 62° nb. Windstil en bakkende zon. Ja buiten 12 graden misschien. Binnen zeker 25. Geen airco ook.
Zwaar levenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Plekkie in de schaduw zou lekker zijn jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je niet buiten blijven zitten zolang?
Is het nog een beetje leuke boot verder?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plekkie in de schaduw zou lekker zijn ja
Ik maar ik kijk al 20 jaar ofzo altijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:27 schreef kree het volgende:
wie gingen ook alweer ff songfestival kijken?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mijne zijn verplaatst naar morgen![]()
Net per ongeluk nog 3 jurken besteldOh die bovenste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja de rest ook maar die vind ik zelf het moois.
Your beauty never ever scared me.
ik mss ff. hoewel vond het liedje van NL nou ook weer niet echt innovatief.quote:
Nou ik kijk over het algemeen ook niet voor de geweldige muziek hoor. Ik vind gewoon alles bij elkaar een leuk evenement en lekker live lullen op FOK.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik mss ff. hoewel vond het liedje van NL nou ook weer niet echt innovatief.
Champagne problemsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die bovenste.Ja de rest ook maar die vind ik zelf het moois.
het maakt altijd mooie discussie idd. haha. Meeste liedjes worden toch niet echt een hit ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kijk over het algemeen ook niet voor de geweldige muziek hoor. Ik vind gewoon alles bij elkaar een leuk evenement en lekker live lullen op FOK.
Ik lul altijd live op FOK!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kijk over het algemeen ook niet voor de geweldige muziek hoor. Ik vind gewoon alles bij elkaar een leuk evenement en lekker live lullen op FOK.
eetlust krijgen na?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
Zo ik begin ook weer eetlust te krijgen dus ik ga maar eventjes broodjes hamburger maken.
Ja ik ook niet maar het is gebeurd en om daar nou over blijven door te blijven gaan heeft ook geen nut.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
het maakt altijd mooie discussie idd. haha. Meeste liedjes worden toch niet echt een hit ofzo.
En ben het btw niet eens met vorig jaar hoe dat ging. NL verbannen. maargoed
idd revanche vanavond. alleen al daarop hoop ik, het liedje van NL opzich is neit zo heel vernieuwend dus denk niet dat we winnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook niet maar het is gebeurd en om daar nou over blijven door te blijven gaan heeft ook geen nut.
Klopt want Zweden gaat winnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
idd revanche vanavond. alleen al daarop hoop ik, het liedje van NL opzich is neit zo heel vernieuwend dus denk niet dat we winnen.
heb de rest nog niet echt geluisterd. dus ben wel benieuwd.quote:
Tante stuurt een filmpje door van neef die Claude nog even knuffelt om succes te wensenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Ik vond het wel de moeite waard om te proberen aangezien ik gewoon een leuke Songfestival avond wil.
Volgens mij is Claude wel een hele lieve jongen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tante stuurt een filmpje door van neef die Claude nog even knuffelt om succes te wensen
Oh ik neem mijn posts vantevoren opquote:
Wat ik van ze begreep wel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is Claude wel een hele lieve jongen.
ja las dat ook en kinderen mogen niet dus op *levensgroot scherm te zien. het is te zoetig gewoon enzo. het liedje muzikaal iig vond ik niet boeiend.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tante stuurt een filmpje door van neef die Claude nog even knuffelt om succes te wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |