nou dat las ik. in zijn optreden met claud komt kindje erbij die er wel was bij de repetities die dan zijn jongere verleden moet voorstellen.quote:
Dat mijn tante te zoetige filmpjes of claude stuurt en dat kinderen dat niet mogen zien op groot scherm ofzoquote:
Tattoo op je voet is wel tof, heb ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vind de bovenste ook het mooist denk ik, maar wilde toch wat meer opties
Krijg wel het idee dat ik ook een tatoeage op mn voet moet
Toevallig is dat ook wel een van de plekken die ik in gedachten had, geen idee of dat door zulke plaatjes mn onderbewustzijn in gestuurd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
zoiets iddquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat mijn tante te zoetige filmpjes of claude stuurt en dat kinderen dat niet mogen zien op groot scherm ofzo
Doet de postnl app het alweer bij jou? Of is dat echt geschiedenis?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
Ook al heb ik de rest niet geluisterd toch is Finland mijn favoriet.
Ik snap er eigenlijk nog steeds niks van. 👀quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat mijn tante te zoetige filmpjes of claude stuurt en dat kinderen dat niet mogen zien op groot scherm ofzo
Ik zit al klaarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Als ik mijn ware mening over het raiden van een andere sc ga geven, krijg ik een note van Dot
Nou je moet het aanzetten dat je de post wilt zien in de app. Dat is nieuw maar als je dat niet doet krijg je het niet meer te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet de postnl app het alweer bij jou? Of is dat echt geschiedenis?
Nee joh en er is daar ook niets aan de hand, geen ruzie of zoquote:
Oh zo ja Olivier is inderdaad op een scherm te zien en niet mee naar Zwitserland.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat las ik. in zijn optreden met claud komt kindje erbij die er wel was bij de repetities die dan zijn jongere verleden moet voorstellen.
Omdat kinderen niet mogen optreden (zo las ik). projecteren ze dat.
leg het nog even uit voor ik het begreep. Claud doet liedje daar en in dat liedje haalt ie zijn verleden aan. daarvoor was kindje enzo gevonden blijkbaar. die erin meedoet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap er eigenlijk nog steeds niks van. 👀
Laten we DTS maar lekker daar laten waar het hoortquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe er niet aan mee he? laat ff duidelijk zijn dat. hoor alleen hier is het gezelliger. En wmb mag dat hele spel element uit DTS. maarja dan kom je op dit soort zelfde topic.
Inmiddels heb ik het begrepen Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
leg het nog even uit voor ik het begreep. Claud doet liedje daar en in dat liedje haalt ie zijn verleden aan. daarvoor was kindje enzo gevonden blijkbaar. die erin meedoet.
Bij de repetities is dat live gedaan met jongetje erbij. maar volgens regels songfestival moeten alleen volwassenen meedoen, dus ze hebben dat opgenomen en wordt geprojecteerd. hypocriet weer ten top maar ok.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n wie de schoen past trekt hem aan post, en jij past hem niet. Anders ben ik hypocriet
Ga samen even naar de zandbak met modder gooien naar elkaar dan houden we het hier gezelligquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga maar even lekker knikkeren knul. Dan posten wij vrolijk verder over ditjes en datjes.
Oooh het schip is dus niet voorbereid op de klimaatverandering. Snap wel dat ze geen airco hebben dan, zonde van de investering. Gewoon rustig aan doen en genieten dus, als je glas wijn een sangria is, kun je je in Spaanse sferen wanenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is niet dat de verwarming aan staat of zo maar de zon staat gewoon te bakken als een malle. En geen airco dus want ja, nooit nodighet is hier meestal koud en guur en zo.
Ter info: ik zit in de stad met de minste zon-uren per jaar, ter wereld. 840 maar. In Nederland schommelt dat tussen de 1500 en 1800.
Maar goed verder ben ik er blij mee hoor
Ik heb altijd zuiveringszout in huis als mijn maar opstandig is. Helpt ook heel goedquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor het eerst rennies gekocht maar ik weet niet of het echt zo snel werkt want ik heb het op de fiets in mijn mond gestopt en het lijkt nu al beter te gaan.
Ohquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou je moet het aanzetten dat je de post wilt zien in de app. Dat is nieuw maar als je dat niet doet krijg je het niet meer te zien.
Ja nou ja ik heb nu 24 van deze tabletjes of nou ja nu nog 23. Heb er eigenlijk ook normaal weinig last van dus ik hoop dat ik dat doosje uiteindelijk gewoon weg kan tyfen omdat het te lang ligt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd zuiveringszout in huis als mijn maar opstandig is. Helpt ook heel goed
Maar als ik het ga hebben over de dingen waar ik het over wil hebben ben ik weer raar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:47 schreef Ama het volgende:
Laten we hier ook alsjeblieft niet dingen over DTS bespreken.
Maar dat komt omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als ik het ga hebben over de dingen waar ik het over wil hebben ben ik weer raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |