SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
latex, of latexverf?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Filosofische vraag: ben je naakt als je iets bedekt met latex?
Wat is dat? Kan hier momenteel niet op klikken!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit soort dingen ook altijd heerlijk om naar te kijken![]()
Bekijk deze YouTube-video
nee, dat we aan jou niks hebben is bekendquote:
Jij vraagt om hem aan te passen, dat heb ik gedaan, wat wil je meer?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat we aan jou niks hebben is bekend
Modbash.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat we aan jou niks hebben is bekend
heeeequote:
the making of revenge of the dreamers III met allemaal leuke artiesten en hoe dat dan gaat en alles. Ik vind het heerlijk om naar zo'n sfeertje te kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is dat? Kan hier momenteel niet op klikken!
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:48 schreef Crack_ het volgende:
TestSpoilers verbergen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom doen mensen dit en wat zijn hier de voordelen van?En onofficieel om sommige dingen een beetje uit direct zicht te houden. Doe ik soms wel eens iig. Voelt net iets prettiger, ook al maakt het weinig uit. Vroeger konden mensen die niet ingelogd waren of geen account hadden niet lezen wat er in stond. Maar op deze mobiele layout kan dat dus wel.
Ik gebruik het voornamelijk als een courtesy ding om grote of vele plaatjes optioneel te maken.🐙
5 miljoen euro op mn bankrekening en een vakantie naar Ijslandquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij vraagt om hem aan te passen, dat heb ik gedaan, wat wil je meer?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:48 schreef Crack_ het volgende:
TestDan is de spoilert leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom doen mensen dit en wat zijn hier de voordelen van?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Banaanquote:
Ja kan.quote:
Oooooh, dacht dat het misschien er mee te maken had dat je dingen kon wijzigen oid als het topic was gesloten maar nopequote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spoilers verbergen.En onofficieel om sommige dingen een beetje uit direct zicht te houden. Doe ik soms wel eens iig. Voelt net iets prettiger, ook al maakt het weinig uit. Vroeger konden mensen die niet ingelogd waren of geen account hadden niet lezen wat er in stond. Maar op deze mobiele layout kan dat dus wel.
Ik gebruik het voornamelijk als een courtesy ding om grote of vele plaatjes optioneel te maken.
Je hebt wel hele hoge verwachtingenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
5 miljoen euro op mn bankrekening en een vakantie naar Ijsland
Klik maar, ik heb er niks uitgevist.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat iets niet jezelf is wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Filosofische vraag: ben je naakt als je iets bedekt met latex?
Welke vraag over de banaan heb je gesteld?quote:
Hoe je er nicecream van maaktquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke vraag over de banaan heb je gesteld?
Of die snoepjes van echte bananen gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke vraag over de banaan heb je gesteld?
Neequote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeee
[..]
the making of revenge of the dreamers III met allemaal leuke artiesten en hoe dat dan gaat en alles. Ik vind het heerlijk om naar zo'n sfeertje te kijkenhet is heel vrolijk. En wel bijzonder om te zien hoe zo'n album tot stand komt
ohhh zo als iemand quote, dat is wel handigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klik maar, ik heb er niks uitgevist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Moeten we die boom bewapenen met een knuppel of niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
En wat als je een boom in een groot bos bedekt met latex en die boom valt als er iemand in de buurt is
Is die boom dan naakt?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent toch niet naakt als je iets draagtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dat iets niet jezelf is wel.
Bij transparant latex technisch gezien ook niet, maar of het sociaal acceptabel is om daarin de dagelijkse boodschappen te gaan doen is een tweede
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:57 schreef Nattekat het volgende:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh bedoelde je het in quotes plaatsen in een spoiler?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooooh, dacht dat het misschien er mee te maken had dat je dingen kon wijzigen oid als het topic was gesloten maar nopejammer
Of ís de boom een knuppelquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moeten we die boom bewapenen met een knuppel of niet?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Nee![]()
Oh dat vind ik ook leuk om te zien! Ik heb ook alle hiphop docu's gezien die op de streamdiensten staan.Hoe speciaal dat ook voor hun is/was bijvoorbeeld, terwijl ik ze zie op mtv en denk dat ze al heel beroemd zijn en dit normaal vinden bv.....
Ik was het nietquote:
Naakt is niets. De vraag was of je naakt was als iets bedekt is met latex.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik raakte bijna in de war van de klikjes
[..]
je bent toch niet naakt als je iets draagtde definitie van naakt is toch niet 'als andere mensen je lichaam kunnen zien'
of mis ik nou iets
Edit: of ik lees het verkeerd en je vindt dit ook?![]()
Wat moet het worden?quote:
Ja, en ja! Dat topic sluiten en 'oeps kut' heb ik al een enkele keer gehad. Dan even lief een modje aankijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh bedoelde je het in quotes plaatsen in een spoiler?
Dat is om te voorkomen dat mensen je berichtje quoten met tekst die je later nog willde verwijderen
Moet dan wel vóór het topic dicht is ja.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naakt is niets. De vraag was of je naakt was als iets bedekt is met latex.
Als datgene wat je afdekt niet jezelf is blijf je naakt ja.
Repeat onder je auto?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga naar huis rijden met Joost op repeat
Heeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
ja, vond hem wel grappig. Merk wel dat mn hersenen heel erg uitstaan vandaagquote:
Europapaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Hype voor het esf was vorig jaar wel echt 100x groter.
Uhm, neequote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Als iemand zegt "halfnaakt", beelden jullie dan ook iemand in die dan bijvoorbeeld links netjes gekleed is en rechts helemaal naakt?
Is wel sexy thoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Als iemand zegt "halfnaakt", beelden jullie dan ook iemand in die dan bijvoorbeeld links netjes gekleed is en rechts helemaal naakt?
Ohquote:
Alleen voorkant bedekt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
ja echt hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Hype voor het esf was vorig jaar wel echt 100x groter.
Voorkant naakt achterkant niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Zwab is a back man confirmed.quote:
Boven naakt, onder gekleedquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Zo loop ik soms door het huis.quote:
Ik andersomquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo loop ik soms door het huis.
Maar dan met of zonder ondergoed?quote:
Wut.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zwab is a back man confirmed.
Maakt niet uit of ik wel of niet wat voor de ogen heb, dat gebeurt toch welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Loop je dan niet vaak ergens tegenaan?
Handig tijdens Teams.quote:
Andersom raad ik wat minder aan voor Teams vergaderingquote:
Ik vind optie 1 of 2 mooier dan 3quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Aangezien het er toch over gaat
Ik denk dat ik meer voor tattoo onder dan tattoo boven zou gaan. Tenzii de ene plek heel veel pijnlijker is dan de ander.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
ehhhhhh, ja ribben is hel op aarde maar die gaan er ooit toch aan moeten geloven. Dat is voor mij echt geen reden om voor een andere plek te kiezenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer voor tattoo onder dan tattoo boven zou gaan. Tenzii de ene plek heel veel pijnlijker is dan de ander.
zo kort maar? Lucky olifantquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
een vrachtwagen heeft vandaag in thailand een baby olifantje dood gereden en de moeder olifant heeft uur lang bij de vrachtwagen gestaan
plaatje 1 en 2 zijn dezelfde optie toch? maar sowieso stem ik voor deze optie, maar dan wel waterpasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Onder ribbenkast mooier dan op de borstkastquote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ehhhhhh, ja ribben is hel op aarde maar die gaan er ooit toch aan moeten geloven. Dat is voor mij echt geen reden om voor een andere plek te kiezen
en thank you!!
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
een vrachtwagen heeft vandaag in thailand een baby olifantje dood gereden en de moeder olifant heeft uur lang bij de vrachtwagen gestaan
Dan zet ik de vaseline weer weg.quote:
Ik pak de vaseline er weer bij.quote:
yes, andere aanzichtenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
plaatje 1 en 2 zijn dezelfde optie toch? maar sowieso stem ik voor deze optie, maar dan wel waterpas
thankss!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Onder ribbenkast mooier dan op de borstkast
Zo erg tegenwoordig?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Is nooit anders geweest.quote:
Ik heb ook vaseline thuis (en op werk)quote:
Eerste optie vind ik mooier. Alleen iets in mij zegt dat je er aan de andere kant ook eentje moet hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben onderweg.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook vaseline thuis (en op werk)
iets in mij zegt dat je alleen plaatjes hebt gekeken en niet de tekst hebt gelezenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerste optie vind ik mooier. Alleen iets in mij zegt dat je er aan de andere kant ook eentje moet hebben.
Met room!quote:
Op deze grootte zou ik ook gaan voor optie 1 of 2. Als je hem een stuk kleiner zou maken misschien optie 3.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, andere aanzichtenen thanks, die waterpas twijfel ik ook nog over
ik weet nog niet wat ik leuker vind
Ik twijfel ook om een stencil ding te kopen om dit goed uit te kunnen proberen. Denk dat ik dat ga doen, ligt aan de prijs van zo'n ding
[..]
thankss!!!
Bakkesquote:
Jaquote:
Op de ribquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Grootte heb ik zelf aangepast, had 'm eerst kleiner maar dat vond ik juister minder mooi. Te kleinquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op deze grootte zou ik ook gaan voor optie 1 of 2. Als je hem een stuk kleiner zou maken misschien optie 3.
Heeft de tattoo artist geen stencil ding, dat je daar je twijfels aangeeft en hij kan laten zien hoe het eruit zou komen te zien?
Dudor ik ga een tattoo nemen die op mn ribben moet komen, nee ik wist ook niet dat we dit gingen doenquote:
Wel maar schijnbaar ben ik een goudvis en was ik dat na 5 seconden alweer vergeten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat je alleen plaatjes hebt gekeken en niet de tekst hebt gelezenthanks trouwens!!!
![]()
Rib it is. Oke nog even de details uitproberen en dan afspraak maken. Ik ben nog nooit naar een artiest gegaan met 'hoi, ik heb al een design, wil jij het neerzetten'quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel maar schijnbaar ben ik een goudvis en was ik dat na 5 seconden alweer vergeten.
Dud0rquote:
Ik ga ervanuit dat je bij de meeste prima zo terecht kan!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rib it is. Oke nog even de details uitproberen en dan afspraak maken. Ik ben nog nooit naar een artiest gegaan met 'hoi, ik heb al een design, wil jij het neerzetten'
kun je dat zomaar overal vragen?dat ook even uitvogelen
Ik heb een medicatie excuus vandaag.quote:
Meteen hotribs besteldquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
al deze praat over ribben. Ik krijg er honger van
Dat is meestal wel hoe het gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rib it is. Oke nog even de details uitproberen en dan afspraak maken. Ik ben nog nooit naar een artiest gegaan met 'hoi, ik heb al een design, wil jij het neerzetten'
kun je dat zomaar overal vragen?dat ook even uitvogelen
ik wil naar zo'n bbq restaurant waar je van die woest grote beef ribs kan krijgenquote:
Straks heeft Crack allemaal plakplaatjesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is meestal wel hoe het gaatJij hebt een design, zij zetten hem
(hoe heb je dat eerder gedaan dan?)
Zijn die er dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil naar zo'n bbq restaurant waar je van die woest grote beef ribs kan krijgen
Ik neig ook naar schuin maar wil het waterpas wel even uitproberen om te kijken hoe het eruit ziet. Als het er op zit kan het niet meer gewijzigd wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je bij de meeste prima zo terecht kan!
Ik zou hem zo doen als voorbeeld trouwens, niet met de waterpas horizontaal maken.
Klinkt ergens wel chill als je dingen zo snel vergeet, maar is vaker nadelig dan chill gok ikquote:
Wat let jequote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil naar zo'n bbq restaurant waar je van die woest grote beef ribs kan krijgen
design van een artiest?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is meestal wel hoe het gaatJij hebt een design, zij zetten hem
(hoe heb je dat eerder gedaan dan?)
In Murica wel, dus zal vast ook wel al naar hier overgewaaid zijnquote:
Ow ja dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
design van een artiest?![]()
maar chillie, thank you!![]()
Even zoeken dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Murica wel, dus zal vast ook wel al naar hier overgewaaid zijn
En veel van die artiesten waar ik ben geweest zetten volgens mij voornamelijk hun eigen designs?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja dat kan ook natuurlijkik dacht eraan toen ik op enter duwde.
Ik weet niet wat jij onder "woest grote beef ribs" verstaat maar er zijn wel van die restaurants die aan je tafel komen met stukken vlees.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm dat herken ik niet zo. Wel dat ze natuurlijk vooral showen wat in hun straatje past, maar wil niet zeggen dat het allemaal flash dingen zijn die ze laten zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En veel van die artiesten waar ik ben geweest zetten volgens mij voornamelijk hun eigen designs?
Of ze laten die andere niet zien, dat kan natuurlijk ook. Dat weet ik niet zo goed
hoe bedoel je? Met rauw vlees dat ze dan voor je bereiden. Of zo'n grote spies waar ze dan voor je af snijden ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder "woest grote beef ribs" verstaat maar er zijn wel van die restaurants die aan je tafel komen met stukken vlees.
ik vond het niets, maar dat ligt aan mij
Rare zin ditquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben zeer zeker geen fan van Joost, die niet iedereen is fan van Joost in KSC
tot vorig jaar kon ik nog wl lachen met joost en vond ik zijn liedjes nog wel aardig, maar vorig jaar heb ik wel een beetje een hekel aan hem gekregenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben zeer zeker geen fan van Joost, die niet iedereen is fan van Joost in KSC
Dit was een eenmalig iets hoop ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt ergens wel chill als je dingen zo snel vergeet, maar is vaker nadelig dan chill gok ik. En niks ernstigs hopelijk?
Mijn denkbeeldige kat wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
doen jullie katten dit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nee, doet die nooit bij mij helaas.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
doen jullie katten dit
Ah, ja dat klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm dat herken ik niet zo. Wel dat ze natuurlijk vooral showen wat in hun straatje past, maar wil niet zeggen dat het allemaal flash dingen zijn die ze laten zien.
Als het bij de stijl past van de artiest zijn ze zeker bereid jouw eigen ideeën om te zetten. Misschien dat ze er nog een eigen draai aan willen geven, maar dat zou je moeten overleggen.
Die schijnen pijnlijk te zijn. Full colour? En welk formaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dudor ik ga een tattoo nemen die op mn ribben moet komen, nee ik wist ook niet dat we dit gingen doen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Essiequote:
Die heeft ze alquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks heeft Crack allemaal plakplaatjes
Hmm, hopelijk snel wat beterquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit was een eenmalig iets hoop ik.
En nee hoor een oxazepammetje in combinatie met al wat vermoeidheid.
Geen kleurquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die schijnen pijnlijk te zijn. Full colour? En welk formaat?
[..]
Essie
[..]
Die heeft ze al
Nee voorlopig niet hoor. Heb het al druk zat met mijn nijnen.quote:
Ik heb ook kleintjesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk snel wat beter
[..]
Geen kleur
Formaat, ja groot voor mij, niet voor jou![]()
ik stuur je een fotootje door
Heb je konijntjes?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee voorlopig niet hoor. Heb het al druk zat met mijn nijnen.
Een grote en een kleintje.quote:
en ook groot, al kan het altijd groterquote:
die zijn niet sparequote:
Ik zie nu voor me dat ik spareribs bestel en ze dan aan tafel het vlees voor me eraf snijden en de ribs weer meenemenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Met rauw vlees dat ze dan voor je bereiden. Of zo'n grote spies waar ze dan voor je af snijden ofzo?
dat bedoel ik niet
Geen idee wat het is maar dat klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal even in dm gooien. Twee dagen mijn buns plaatsen zit niemand op te wachten.quote:
Voor mensen die niet van kluiven houden klinkt dit ideaalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat ik spareribs bestel en ze dan aan tafel het vlees voor me eraf snijden en de ribs weer meenemen
Al had ik laatst wel ergens boneless spareribs, was eigenlijk wel prima, geen vieze handen enzo.
denk niet dat mensen dat hier erg zouden vinden hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal even in dm gooien. Twee dagen mijn buns plaatsen zit niemand op te wachten.
nee, dan moet het ook zo zacht zijn dat ze die botten er zo uit kunnen trekkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat ik spareribs bestel en ze dan aan tafel het vlees voor me eraf snijden en de ribs weer meenemen
Al had ik laatst wel ergens boneless spareribs, was eigenlijk wel prima, geen vieze handen enzo.
Boeiend ik plaats bijna elke dag een foto van mijn kat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk niet dat mensen dat hier erg zouden vinden hoorde ksc houdt van dieren (ook om te eten, dat wel
)
Maar jullie zijn meubilair hier. Mijn asielaanvraag loopt nog.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend ik plaats bijna elke dag een foto van mijn kat.
Okquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik post geen foto's van mijn poes, want het is geen KPD
Ik zou wel hebben gekeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
8 gebroken potenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb gister een spin gevangen en omhoog de tuin in geflikkerd
Zou die er iets aan hebben overgehouden?
JAWEL.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof niet dat je kan worden afgewezen door het plaatsen van schattige pluizige beestjes met lange orenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:07 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn meubilair hier. Mijn asielaanvraag loopt nog.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
De leuke manbun van @aequequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh buns zijn konijnen. Ik dacht aan knotten in je haar enzo
Volgens mij is het knotjes-gehalte hier niet zo heel hoog.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een knotje in, eigenlijk best vaak.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het knotjes-gehalte hier niet zo heel hoog.
Dat kan inmiddels gelukkig niet meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou wel zielig zijn.quote:
Die zijn gewoon nog zachter dan mijn kat. 🥹❤️quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef aeque het volgende:
Nou vooruit, hier het linkje dan.
https://imgur.com/a/fojTzTu
Maar een huisspin heeft niets aan buitenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou wel zielig zijn.
Volgende keer zet ik hem ff laag aan de grond.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef aeque het volgende:
Bunniesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef aeque het volgende:
zachtere haren misschien, beesten zelf zijn echt mega stijfquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zijn gewoon nog zachter dan mijn kat. 🥹❤️
Ja ik bedoel de vacht ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zachtere haren misschien, beesten zelf zijn echt mega stijf
ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem zou ik wel een Vlaamse Reus willen
Nee? Kan die daar niet overlevenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar een huisspin heeft niets aan buiten
Zit daar nou een angora mix konijn bij?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef aeque het volgende:
ohquote:
"Loebas, kom dan!"quote:
Je kat laat zich waarschijnlijk alleen beter aaien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zijn gewoon nog zachter dan mijn kat. 🥹❤️
Hoe bedoel je met stijf?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohIk verbaasde me er zelf over hoe stijf die beestjes zijn
maar komt ook door katten denk ik, die zijn weer overdreven fluide
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Loebas, kom dan!"
*STOMPSTOMPSTOMPSTOMP*
Klopt die komt ervoor op schoot liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kat laat zich waarschijnlijk alleen beter aaien.
Jaquote:
ja, stijf? Ik kan de woorden niet vinden om dit uit te leggenquote:
Zover ik weet niet. Zouden leeuwenkopjes moeten zijn, maar hij is wel een mix gok ik gezien zijn grootte.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit daar nou een angora mix konijn bij?
Oh ik dacht dat dat altijd met konijntjes wel meeviel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, stijf? Ik kan de woorden niet vinden om dit uit te leggenmaar net zoals je zelf stijf bent en weinig kunt bewegen zeg maar
niet lenig, meer richting een baksteen
Ja dat die graag in huis zit snap ik maar wie zegt dat die meteen doodgaat buiten.quote:
Dit is echt een leuk formaatjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Daarom Franse Hangoor als compromis
Ikquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat die graag in huis zit snap ik maar wie zegt dat die meteen doodgaat buiten.
neequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat altijd met konijntjes wel meeviel.
Mijn zus had er 2, nu nog maar 1quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is echt een leuk formaatjeik had een nederlandse, is volgens mij de kleinste op die konijntjes met spitsoortjes na
die hoefde ik niet, die vond ik vaak niet lief genoeg
Dat is jammer danquote:
Aahwww, dat lijkt me lastigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn zus had er 2, nu nog maar 1
Overgebleven nijntje een beetje beduusd nu zijn maatje weg is
Ligt ook wel een beetje aan hoe het beestje zelf is. Sommigen zijn zo relaxed als het maar zijn kan. Maar over het algemeen zal het wel komen omdat het toch prooidieren zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, stijf? Ik kan de woorden niet vinden om dit uit te leggenmaar net zoals je zelf stijf bent en weinig kunt bewegen zeg maar
niet lenig, meer richting een baksteen
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
Maar goed mijn kennis over konijnen stopt ook wel een beetje bij het feit dat geen knaagdieren zijn.
Ik praat met alles dat los en vast zitquote:
Ze kunnen wel heerlijk relaxt liggen!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan hoe het beestje zelf is. Sommigen zijn zo relaxed als het maar zijn kan. Maar over het algemeen zal het wel komen omdat het toch prooidieren zijn.
Ze houden hem nog maar als deze gaat hemelen dan nemen ze geen huisdieren meer. Al waren de kinderen het meest overstuur, erger dan gedacht.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahwww, dat lijkt me lastigwat gaat ze doen?
Ik had er maar eentje, dat is eigenlijk beetje zielig maarja. Niks meer aan te doen he![]()
Heel vroeger (basisschoolleeftijd) hadden de buren konijnen. Als ze op vakantie gingen dan pasten wij op ze, hokken verschonen, eten geven enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem zou ik wel een Vlaamse Reus willen
Ahhhhquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze houden hem nog maar als deze gaat hemelen dan nemen ze geen huisdieren meer. Al waren de kinderen het meest overstuur, erger dan gedacht.
Ahw, dan zijn ze lief jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel vroeger (basisschoolleeftijd) hadden de buren konijnen. Als ze op vakantie gingen dan pasten wij op ze, hokken verschonen, eten geven enzo.
1 van de konijnen, Wilma, was echt megagroot. Weet niet of dat een Vlaamse reus was eigenlijk.
Ze was ook heel aanhankelijk. Als ze buiten het hok mochten op het gras, en jij dan in het gras ging zitten. Dan kwam ze op schoot
Moeilijk te zeggen, aangezien ikzelf een stuk kleiner wasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, dan zijn ze lief ja
Was het zoiets?
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik een huisdier moest laten inslapen toen werd 's middags onze kat ingeslapen en 's avonds mijn rat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Vind het overlijden van dieren opzich wel een goede manier om kinderen kennis te laten maken met de dood![]()
maar alsnog sneu natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel vroeger (basisschoolleeftijd) hadden de buren konijnen. Als ze op vakantie gingen dan pasten wij op ze, hokken verschonen, eten geven enzo.
1 van de konijnen, Wilma, was echt megagroot. Weet niet of dat een Vlaamse reus was eigenlijk.
Ze was ook heel aanhankelijk. Als ze buiten het hok mochten op het gras, en jij dan in het gras ging zitten. Dan kwam ze op schoot
Ik hou het op zoogdier, zit je altijd goedquote:
De kinderen wisten het al een beetje. De poes was eerst overleden en daarna de overgrootoma. De konijnen waren wel heel lang een deel van hun leven geweest, dus dat heeft wel meer impact.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Vind het overlijden van dieren opzich wel een goede manier om kinderen kennis te laten maken met de dood![]()
maar alsnog sneu natuurlijk
die side eyequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, dan zijn ze lief ja
Was het zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een huisdier moest laten inslapen toen werd 's middags onze kat ingeslapen en 's avonds mijn rat.
Of het was andersom maar het was allebei op één dag.
"What ya lookin' at?!"quote:
Ohquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kinderen wisten het al een beetje. De poes was eerst overleden en daarna de overgrootoma. De konijnen waren wel heel lang een deel van hun leven geweest, dus dat heeft wel meer impact.
Ik ben altijd voorstander van 2. Maar als jij er veel aandacht aan besteed komen ze ook weer niet heel veel tekort. En jij plaatste toch ook dat filmpje van met een kitten? Nee is geen konijn maar wel een leuke afleiding.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahwww, dat lijkt me lastigwat gaat ze doen?
Ik had er maar eentje, dat is eigenlijk beetje zielig maarja. Niks meer aan te doen he![]()
Ja hoor, ik heb ook op ze gepast toen ze op vakantie gingen. Ze waren een beetje bang, totdat ik eten meenam. Toen wilden ze welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohoke extra zielig
maar klinkt wel dat die konijntjes een goed leven hebben gehad
![]()
ik kan overlijden van dieren sowieso echt slecht hebben. Denk dat dat komt omdat je het niet altijd aan ziet komen? Denk ik?quote:
En niet als Fred Flintstone "WIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!" roepen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
Een enkele keer ontsnapten ze ook weleens
Dan liepen ze ineens bij ons in de tuin onkruid te knagen
Maar er was toen een poortje in de schutting tussen onze tuinen, dus we konden/mochten ze dan gewoon oppakken en weer terug in hun hok stoppen
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moest mijn konijn in laten slapen toen ik m'n rapport kreeg op de basisschool. Ook drama
Het mannetje heette Fredquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En niet als Fred Flintstone "WIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!" roepen?
Heel lang onder de douche gestaan zodat niemand me zag huilen.
Klopt. Maar ook genoeg mensen die ze enkel en alleen in een kooitje houden.quote:
quote:
Zeker ook fan van Joostquote:
Ik moest mijn konijn in laten slapen toen ik m'n rapport kreeg op de basisschool. Ook drama
Ik had simpelweg geen plek voor 2 en wilde wel een (groter) dier. Best asociale gedachtengang maar dat is het redelijk gauw met huisdieren natuurlijk. Vind het lastig in te schatten hoe blij of ongelukkig zo'n beestje is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorstander van 2. Maar als jij er veel aandacht aan besteed komen ze ook weer niet heel veel tekort. En jij plaatste toch ook dat filmpje van met een kitten? Nee is geen konijn maar wel een leuke afleiding.
Blijf het een rare gast vinden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot vorig jaar kon ik nog wl lachen met joost en vond ik zijn liedjes nog wel aardig, maar vorig jaar heb ik wel een beetje een hekel aan hem gekregen
Zulke buren en het vertrouwen in elkaar is echt heerlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
Een enkele keer ontsnapten ze ook weleens
Dan liepen ze ineens bij ons in de tuin onkruid te knagen
Maar er was toen een poortje in de schutting tussen onze tuinen, dus we konden/mochten ze dan gewoon oppakken en weer terug in hun hok stoppen
Ah, moest je zo lang huilen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heel lang onder de douche gestaan zodat niemand me zag huilen.
Ik heb geen kat, maar sowieso dieren in je bed vind ik viesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
doen jullie katten dit
Joost mag het weten.quote:
Dat vind ik wel een erg zware straf voor een slecht rapport.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik las jurkjes en garen konijnquote:
Nou zo dacht ik eerst ook. Tot een ex, die paraveterinair is en zelf al jaren konijnen had, vertelde dat je voor 2 konijnen echt niet meer ruimte nodig had dan voor 1. Mits ze niet in een kooi hoeven. Ik wilde bijvoorbeeld ook een grotere reismand kopen, want ja moeten er twee in. Maar ze vinden het zelfs fijner dat ze met zn tweeën lekker knus kunnen zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat is dat nou
[..]
Ik had simpelweg geen plek voor 2 en wilde wel een (groter) dier. Best asociale gedachtengang maar dat is het redelijk gauw met huisdieren natuurlijk. Vind het lastig in te schatten hoe blij of ongelukkig zo'n beestje is.
Had niet het idee dat die van mij ongelukkig was maar denk dat ie misschien wat gelukkiger zou zijn geweest met een vriendje. En hij mocht altijd los als ik thuis was, dat is denk ik beter dan wel twee konijnen hebben maar ze altijd in het hokje laten. Denk ik?
quote:
Ohhhquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou zo dacht ik eerst ook. Tot een ex, die paraveterinair is en zelf al jaren konijnen had, vertelde dat je voor 2 konijnen echt niet meer ruimte nodig had dan voor 1. Mits ze niet in een kooi hoeven. Ik wilde bijvoorbeeld ook een grotere reismand kopen, want ja moeten er twee in. Maar ze vinden het zelfs fijner dat ze met zn tweeën lekker knus kunnen zitten.
bananenijs? of iets anders verfrissend? Rondje lopen kan ook helpen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:30 schreef drakin het volgende:
Ik ben moe van dit warme weer en koffie helpt niet genoeg, iemand tips?
IJsjesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:30 schreef drakin het volgende:
Ik ben moe van dit warme weer en koffie helpt niet genoeg, iemand tips?
Dit zijn mijn eerste. Los van de oppas konijnen van mijn ex dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhoeps, nouja.. Zou bij een volgende keer sowieso twee kopen. Voorlopig komt er geen volgende keer hoor
Heb jij vaker konijntjes gehad of zijn dit je eerste?
bananenijsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bananenijs? of iets anders verfrissend? Rondje lopen kan ook helpen?
quote:
Ik heb een banaanquote:
Is echt lekkerquote:
ahhhquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit zijn mijn eerste. Los van de oppas konijnen van mijn ex dan.
En aan dat filmpje te zien was die van jou gewoon tevreden hoor. Anders gaan ze niet zo relaxed midden in de kamer liggen.
krijg je ook vaak energie vanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:34 schreef drakin het volgende:
Misschien vanavond naar sport ofzo, kon me er vanmorgen niet toe zetten
banaan in de vriezer + beetje room of iets en klaarquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
Mijn buurvrouw is aan het bellen en heeft het over Zwaag
Mijn brein: "hey daar woon ik ook!”
*noteertquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
Mijn buurvrouw is aan het bellen en heeft het over Zwaag
Mijn brein: "hey daar woon ik ook!”
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijg je ook vaak energie van
[..]
banaan in de vriezer + beetje room of iets en klaar
met dank aan essnhills en citizen.erased
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]klopt helemaal, niks mis met je brein!
Oh ik dacht dat dat wel redelijk bekend was hierquote:
Jezus, ik had ook wel eens een slecht rapport maar zo erg heb ik het nog niet gemaakt geloof ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn Robbie doet het ook goedquote:
A is er eentje dood, zieligquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn zus had er 2, nu nog maar 1
Overgebleven nijntje een beetje beduusd nu zijn maatje weg is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |