"Loebas, kom dan!"quote:
Je kat laat zich waarschijnlijk alleen beter aaien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zijn gewoon nog zachter dan mijn kat. 🥹❤️
Hoe bedoel je met stijf?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohIk verbaasde me er zelf over hoe stijf die beestjes zijn
maar komt ook door katten denk ik, die zijn weer overdreven fluide
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Loebas, kom dan!"
*STOMPSTOMPSTOMPSTOMP*
Klopt die komt ervoor op schoot liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kat laat zich waarschijnlijk alleen beter aaien.
Jaquote:
ja, stijf? Ik kan de woorden niet vinden om dit uit te leggenquote:
Zover ik weet niet. Zouden leeuwenkopjes moeten zijn, maar hij is wel een mix gok ik gezien zijn grootte.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit daar nou een angora mix konijn bij?
Oh ik dacht dat dat altijd met konijntjes wel meeviel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, stijf? Ik kan de woorden niet vinden om dit uit te leggenmaar net zoals je zelf stijf bent en weinig kunt bewegen zeg maar
niet lenig, meer richting een baksteen
Ja dat die graag in huis zit snap ik maar wie zegt dat die meteen doodgaat buiten.quote:
Dit is echt een leuk formaatjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Daarom Franse Hangoor als compromis
Ikquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat die graag in huis zit snap ik maar wie zegt dat die meteen doodgaat buiten.
neequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat altijd met konijntjes wel meeviel.
Mijn zus had er 2, nu nog maar 1quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is echt een leuk formaatjeik had een nederlandse, is volgens mij de kleinste op die konijntjes met spitsoortjes na
die hoefde ik niet, die vond ik vaak niet lief genoeg
Dat is jammer danquote:
Aahwww, dat lijkt me lastigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn zus had er 2, nu nog maar 1
Overgebleven nijntje een beetje beduusd nu zijn maatje weg is
Ligt ook wel een beetje aan hoe het beestje zelf is. Sommigen zijn zo relaxed als het maar zijn kan. Maar over het algemeen zal het wel komen omdat het toch prooidieren zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, stijf? Ik kan de woorden niet vinden om dit uit te leggenmaar net zoals je zelf stijf bent en weinig kunt bewegen zeg maar
niet lenig, meer richting een baksteen
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
Maar goed mijn kennis over konijnen stopt ook wel een beetje bij het feit dat geen knaagdieren zijn.
Ik praat met alles dat los en vast zitquote:
Ze kunnen wel heerlijk relaxt liggen!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan hoe het beestje zelf is. Sommigen zijn zo relaxed als het maar zijn kan. Maar over het algemeen zal het wel komen omdat het toch prooidieren zijn.
Ze houden hem nog maar als deze gaat hemelen dan nemen ze geen huisdieren meer. Al waren de kinderen het meest overstuur, erger dan gedacht.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahwww, dat lijkt me lastigwat gaat ze doen?
Ik had er maar eentje, dat is eigenlijk beetje zielig maarja. Niks meer aan te doen he![]()
Heel vroeger (basisschoolleeftijd) hadden de buren konijnen. Als ze op vakantie gingen dan pasten wij op ze, hokken verschonen, eten geven enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem zou ik wel een Vlaamse Reus willen
Ahhhhquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze houden hem nog maar als deze gaat hemelen dan nemen ze geen huisdieren meer. Al waren de kinderen het meest overstuur, erger dan gedacht.
Ahw, dan zijn ze lief jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel vroeger (basisschoolleeftijd) hadden de buren konijnen. Als ze op vakantie gingen dan pasten wij op ze, hokken verschonen, eten geven enzo.
1 van de konijnen, Wilma, was echt megagroot. Weet niet of dat een Vlaamse reus was eigenlijk.
Ze was ook heel aanhankelijk. Als ze buiten het hok mochten op het gras, en jij dan in het gras ging zitten. Dan kwam ze op schoot
Moeilijk te zeggen, aangezien ikzelf een stuk kleiner wasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, dan zijn ze lief ja
Was het zoiets?
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik een huisdier moest laten inslapen toen werd 's middags onze kat ingeslapen en 's avonds mijn rat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Vind het overlijden van dieren opzich wel een goede manier om kinderen kennis te laten maken met de dood![]()
maar alsnog sneu natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |