quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Walnotenfoccaccia met gerookte zalm en eoa sausje
Diggy Dex is leuk! Rest ken ik niet behalve J. Cole natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Diggy Dex, opposites! (NL)
Norman Sann, B-real, 8Ball&MJG, Fabolous, J. Cole, (En sowieso de bekendere Jay-z, eminem, dre, nas dat soort gasten)
Je hebt er ook eentje in het Twiske. Dat is iets dichterbij voor je dan Alkmaar
Iets over naakt en latex of zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Het ging toch over op welke strandjes de beste koffie te vinden was?
Oooooh zo, nee is niet heel fijn maar denk dat mensen het snel doorhebben of je komt gluren of oeps foutjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er gekleed overheen lopen. Ik kan me zo voorstellen dat lui die "even" komen kijken niet de voorkeur hebben.![]()
En ja, muggen heb je er wel veel in de avond.
?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Walnotenfoccaccia met gerookte zalm en eoa sausje
Achteraf was het ook gewoon een beetje suf van mezelf, want de temperatuur was niet heel hoog, maar het was wel vol in het zonnetje en uit de wind op dat stukje.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooooh zo, nee is niet heel fijn maar denk dat mensen het snel doorhebben of je komt gluren of oeps foutje![]()
Die stranden zijn meestal neit zo heel goed aangegeven dus 'oeps foutje' heb je soms snel![]()
Mehhh, en weiniger winter = extra muggen
J. Cole is goed hequote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Diggy Dex is leuk! Rest ken ik niet behalve J. Cole natuurlijk![]()
Heb ze opgeschreven om te luisteren, wil mn muzieksmaak verbreden.
Ik zie mezelf niet verder gaan dan Haarlem om (alleen) een leuk strandje te bezoeken tbhof het moet echt heel bijzonder zijn
Rustig dagje?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeps, mijn werktelefoon stond nog op niet storen.
'Oeps'quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeps, mijn werktelefoon stond nog op niet storen.
Essie haakt wel redelijk snel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen haakt meestal toch wel snel af. Komt goed.
wel lekker groen aangekleed die mallquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
kwam net de metro uit en toen stond zij daar [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was vanuit de nieuwe shopping mall. Was niet zo super boeiend als is het wel een mooie mall
[ afbeelding ]
Ja, ook wel. 's ochtends altijd gedetacheerd, dus dan niet beschikbaar voor mijn andere klanten.quote:
Mja, das achteraf. Je staat vooraf niet bij zulke dingen stilquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Achteraf was het ook gewoon een beetje suf van mezelf, want de temperatuur was niet heel hoog, maar het was wel vol in het zonnetje en uit de wind op dat stukje.Achjaa.
J. Cole is baas, vind hem ook overkomen als een leuk persoonquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
J. Cole is goed he
Cool, ben benieuwd wat je er van vindt!
Tis allemaal ook niet om de hoek nee. Je woont in Den Haag toch?
waarom doen mensen dit en wat zijn hier de voordelen van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |