plaatje 1 en 2 zijn dezelfde optie toch? maar sowieso stem ik voor deze optie, maar dan wel waterpasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Aangezien het er toch over gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder ribbenkast mooier dan op de borstkastquote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ehhhhhh, ja ribben is hel op aarde maar die gaan er ooit toch aan moeten geloven. Dat is voor mij echt geen reden om voor een andere plek te kiezen
en thank you!!
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
een vrachtwagen heeft vandaag in thailand een baby olifantje dood gereden en de moeder olifant heeft uur lang bij de vrachtwagen gestaan
Dan zet ik de vaseline weer weg.quote:
Ik pak de vaseline er weer bij.quote:
yes, andere aanzichtenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
plaatje 1 en 2 zijn dezelfde optie toch? maar sowieso stem ik voor deze optie, maar dan wel waterpas
thankss!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Onder ribbenkast mooier dan op de borstkast
Zo erg tegenwoordig?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
een vrachtwagen heeft vandaag in thailand een baby olifantje dood gereden en de moeder olifant heeft uur lang bij de vrachtwagen gestaan
Is nooit anders geweest.quote:
Ik heb ook vaseline thuis (en op werk)quote:
Eerste optie vind ik mooier. Alleen iets in mij zegt dat je er aan de andere kant ook eentje moet hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben onderweg.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook vaseline thuis (en op werk)
iets in mij zegt dat je alleen plaatjes hebt gekeken en niet de tekst hebt gelezenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerste optie vind ik mooier. Alleen iets in mij zegt dat je er aan de andere kant ook eentje moet hebben.
Met room!quote:
Op deze grootte zou ik ook gaan voor optie 1 of 2. Als je hem een stuk kleiner zou maken misschien optie 3.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, andere aanzichtenen thanks, die waterpas twijfel ik ook nog over
ik weet nog niet wat ik leuker vind
Ik twijfel ook om een stencil ding te kopen om dit goed uit te kunnen proberen. Denk dat ik dat ga doen, ligt aan de prijs van zo'n ding
[..]
thankss!!!
Bakkesquote:
Jaquote:
Op de ribquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |