Voor mensen die niet van kluiven houden klinkt dit ideaalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat ik spareribs bestel en ze dan aan tafel het vlees voor me eraf snijden en de ribs weer meenemen
Al had ik laatst wel ergens boneless spareribs, was eigenlijk wel prima, geen vieze handen enzo.
denk niet dat mensen dat hier erg zouden vinden hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal even in dm gooien. Twee dagen mijn buns plaatsen zit niemand op te wachten.
nee, dan moet het ook zo zacht zijn dat ze die botten er zo uit kunnen trekkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat ik spareribs bestel en ze dan aan tafel het vlees voor me eraf snijden en de ribs weer meenemen
Al had ik laatst wel ergens boneless spareribs, was eigenlijk wel prima, geen vieze handen enzo.
Boeiend ik plaats bijna elke dag een foto van mijn kat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk niet dat mensen dat hier erg zouden vinden hoorde ksc houdt van dieren (ook om te eten, dat wel
)
Maar jullie zijn meubilair hier. Mijn asielaanvraag loopt nog.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend ik plaats bijna elke dag een foto van mijn kat.
Okquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik post geen foto's van mijn poes, want het is geen KPD
Ik zou wel hebben gekeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
8 gebroken potenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb gister een spin gevangen en omhoog de tuin in geflikkerd
Zou die er iets aan hebben overgehouden?
JAWEL.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof niet dat je kan worden afgewezen door het plaatsen van schattige pluizige beestjes met lange orenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:07 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn meubilair hier. Mijn asielaanvraag loopt nog.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
De leuke manbun van @aequequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh buns zijn konijnen. Ik dacht aan knotten in je haar enzo
Volgens mij is het knotjes-gehalte hier niet zo heel hoog.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een knotje in, eigenlijk best vaak.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het knotjes-gehalte hier niet zo heel hoog.
Dat kan inmiddels gelukkig niet meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou wel zielig zijn.quote:
Die zijn gewoon nog zachter dan mijn kat. 🥹❤️quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef aeque het volgende:
Nou vooruit, hier het linkje dan.
https://imgur.com/a/fojTzTu
Maar een huisspin heeft niets aan buitenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou wel zielig zijn.
Volgende keer zet ik hem ff laag aan de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |