quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef aeque het volgende:
Nou vooruit, hier het linkje dan.
https://imgur.com/a/fojTzTu
Bunniesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef aeque het volgende:
zachtere haren misschien, beesten zelf zijn echt mega stijfquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zijn gewoon nog zachter dan mijn kat. 🥹❤️
Ja ik bedoel de vacht ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zachtere haren misschien, beesten zelf zijn echt mega stijf
ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem zou ik wel een Vlaamse Reus willen
Nee? Kan die daar niet overlevenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar een huisspin heeft niets aan buiten
Zit daar nou een angora mix konijn bij?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef aeque het volgende:
ohquote:
"Loebas, kom dan!"quote:
Je kat laat zich waarschijnlijk alleen beter aaien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zijn gewoon nog zachter dan mijn kat. 🥹❤️
Hoe bedoel je met stijf?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohIk verbaasde me er zelf over hoe stijf die beestjes zijn
maar komt ook door katten denk ik, die zijn weer overdreven fluide
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Loebas, kom dan!"
*STOMPSTOMPSTOMPSTOMP*
Klopt die komt ervoor op schoot liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kat laat zich waarschijnlijk alleen beter aaien.
Jaquote:
ja, stijf? Ik kan de woorden niet vinden om dit uit te leggenquote:
Zover ik weet niet. Zouden leeuwenkopjes moeten zijn, maar hij is wel een mix gok ik gezien zijn grootte.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit daar nou een angora mix konijn bij?
Oh ik dacht dat dat altijd met konijntjes wel meeviel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, stijf? Ik kan de woorden niet vinden om dit uit te leggenmaar net zoals je zelf stijf bent en weinig kunt bewegen zeg maar
niet lenig, meer richting een baksteen
Ja dat die graag in huis zit snap ik maar wie zegt dat die meteen doodgaat buiten.quote:
Dit is echt een leuk formaatjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Daarom Franse Hangoor als compromis
Ikquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat die graag in huis zit snap ik maar wie zegt dat die meteen doodgaat buiten.
neequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat altijd met konijntjes wel meeviel.
Mijn zus had er 2, nu nog maar 1quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is echt een leuk formaatjeik had een nederlandse, is volgens mij de kleinste op die konijntjes met spitsoortjes na
die hoefde ik niet, die vond ik vaak niet lief genoeg
Dat is jammer danquote:
Aahwww, dat lijkt me lastigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn zus had er 2, nu nog maar 1
Overgebleven nijntje een beetje beduusd nu zijn maatje weg is
Ligt ook wel een beetje aan hoe het beestje zelf is. Sommigen zijn zo relaxed als het maar zijn kan. Maar over het algemeen zal het wel komen omdat het toch prooidieren zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, stijf? Ik kan de woorden niet vinden om dit uit te leggenmaar net zoals je zelf stijf bent en weinig kunt bewegen zeg maar
niet lenig, meer richting een baksteen
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
Maar goed mijn kennis over konijnen stopt ook wel een beetje bij het feit dat geen knaagdieren zijn.
Ik praat met alles dat los en vast zitquote:
Ze kunnen wel heerlijk relaxt liggen!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan hoe het beestje zelf is. Sommigen zijn zo relaxed als het maar zijn kan. Maar over het algemeen zal het wel komen omdat het toch prooidieren zijn.
Ze houden hem nog maar als deze gaat hemelen dan nemen ze geen huisdieren meer. Al waren de kinderen het meest overstuur, erger dan gedacht.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahwww, dat lijkt me lastigwat gaat ze doen?
Ik had er maar eentje, dat is eigenlijk beetje zielig maarja. Niks meer aan te doen he![]()
Heel vroeger (basisschoolleeftijd) hadden de buren konijnen. Als ze op vakantie gingen dan pasten wij op ze, hokken verschonen, eten geven enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem zou ik wel een Vlaamse Reus willen
Ahhhhquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze houden hem nog maar als deze gaat hemelen dan nemen ze geen huisdieren meer. Al waren de kinderen het meest overstuur, erger dan gedacht.
Ahw, dan zijn ze lief jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel vroeger (basisschoolleeftijd) hadden de buren konijnen. Als ze op vakantie gingen dan pasten wij op ze, hokken verschonen, eten geven enzo.
1 van de konijnen, Wilma, was echt megagroot. Weet niet of dat een Vlaamse reus was eigenlijk.
Ze was ook heel aanhankelijk. Als ze buiten het hok mochten op het gras, en jij dan in het gras ging zitten. Dan kwam ze op schoot
Moeilijk te zeggen, aangezien ikzelf een stuk kleiner wasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, dan zijn ze lief ja
Was het zoiets?
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik een huisdier moest laten inslapen toen werd 's middags onze kat ingeslapen en 's avonds mijn rat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Vind het overlijden van dieren opzich wel een goede manier om kinderen kennis te laten maken met de dood![]()
maar alsnog sneu natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel vroeger (basisschoolleeftijd) hadden de buren konijnen. Als ze op vakantie gingen dan pasten wij op ze, hokken verschonen, eten geven enzo.
1 van de konijnen, Wilma, was echt megagroot. Weet niet of dat een Vlaamse reus was eigenlijk.
Ze was ook heel aanhankelijk. Als ze buiten het hok mochten op het gras, en jij dan in het gras ging zitten. Dan kwam ze op schoot
Ik hou het op zoogdier, zit je altijd goedquote:
De kinderen wisten het al een beetje. De poes was eerst overleden en daarna de overgrootoma. De konijnen waren wel heel lang een deel van hun leven geweest, dus dat heeft wel meer impact.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Vind het overlijden van dieren opzich wel een goede manier om kinderen kennis te laten maken met de dood![]()
maar alsnog sneu natuurlijk
die side eyequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, dan zijn ze lief ja
Was het zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een huisdier moest laten inslapen toen werd 's middags onze kat ingeslapen en 's avonds mijn rat.
Of het was andersom maar het was allebei op één dag.
"What ya lookin' at?!"quote:
Ohquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kinderen wisten het al een beetje. De poes was eerst overleden en daarna de overgrootoma. De konijnen waren wel heel lang een deel van hun leven geweest, dus dat heeft wel meer impact.
Ik ben altijd voorstander van 2. Maar als jij er veel aandacht aan besteed komen ze ook weer niet heel veel tekort. En jij plaatste toch ook dat filmpje van met een kitten? Nee is geen konijn maar wel een leuke afleiding.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahwww, dat lijkt me lastigwat gaat ze doen?
Ik had er maar eentje, dat is eigenlijk beetje zielig maarja. Niks meer aan te doen he![]()
Ja hoor, ik heb ook op ze gepast toen ze op vakantie gingen. Ze waren een beetje bang, totdat ik eten meenam. Toen wilden ze welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohoke extra zielig
maar klinkt wel dat die konijntjes een goed leven hebben gehad
![]()
ik kan overlijden van dieren sowieso echt slecht hebben. Denk dat dat komt omdat je het niet altijd aan ziet komen? Denk ik?quote:
En niet als Fred Flintstone "WIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!" roepen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
Een enkele keer ontsnapten ze ook weleens
Dan liepen ze ineens bij ons in de tuin onkruid te knagen
Maar er was toen een poortje in de schutting tussen onze tuinen, dus we konden/mochten ze dan gewoon oppakken en weer terug in hun hok stoppen
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moest mijn konijn in laten slapen toen ik m'n rapport kreeg op de basisschool. Ook drama
Het mannetje heette Fredquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En niet als Fred Flintstone "WIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!" roepen?
Heel lang onder de douche gestaan zodat niemand me zag huilen.
Klopt. Maar ook genoeg mensen die ze enkel en alleen in een kooitje houden.quote:
quote:
Zeker ook fan van Joostquote:
Ik moest mijn konijn in laten slapen toen ik m'n rapport kreeg op de basisschool. Ook drama
Ik had simpelweg geen plek voor 2 en wilde wel een (groter) dier. Best asociale gedachtengang maar dat is het redelijk gauw met huisdieren natuurlijk. Vind het lastig in te schatten hoe blij of ongelukkig zo'n beestje is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorstander van 2. Maar als jij er veel aandacht aan besteed komen ze ook weer niet heel veel tekort. En jij plaatste toch ook dat filmpje van met een kitten? Nee is geen konijn maar wel een leuke afleiding.
Blijf het een rare gast vinden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot vorig jaar kon ik nog wl lachen met joost en vond ik zijn liedjes nog wel aardig, maar vorig jaar heb ik wel een beetje een hekel aan hem gekregen
Zulke buren en het vertrouwen in elkaar is echt heerlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
Een enkele keer ontsnapten ze ook weleens
Dan liepen ze ineens bij ons in de tuin onkruid te knagen
Maar er was toen een poortje in de schutting tussen onze tuinen, dus we konden/mochten ze dan gewoon oppakken en weer terug in hun hok stoppen
Ah, moest je zo lang huilen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heel lang onder de douche gestaan zodat niemand me zag huilen.
Ik heb geen kat, maar sowieso dieren in je bed vind ik viesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
doen jullie katten dit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Joost mag het weten.quote:
Dat vind ik wel een erg zware straf voor een slecht rapport.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik las jurkjes en garen konijnquote:
Nou zo dacht ik eerst ook. Tot een ex, die paraveterinair is en zelf al jaren konijnen had, vertelde dat je voor 2 konijnen echt niet meer ruimte nodig had dan voor 1. Mits ze niet in een kooi hoeven. Ik wilde bijvoorbeeld ook een grotere reismand kopen, want ja moeten er twee in. Maar ze vinden het zelfs fijner dat ze met zn tweeën lekker knus kunnen zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat is dat nou
[..]
Ik had simpelweg geen plek voor 2 en wilde wel een (groter) dier. Best asociale gedachtengang maar dat is het redelijk gauw met huisdieren natuurlijk. Vind het lastig in te schatten hoe blij of ongelukkig zo'n beestje is.
Had niet het idee dat die van mij ongelukkig was maar denk dat ie misschien wat gelukkiger zou zijn geweest met een vriendje. En hij mocht altijd los als ik thuis was, dat is denk ik beter dan wel twee konijnen hebben maar ze altijd in het hokje laten. Denk ik?
quote:
Ohhhquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou zo dacht ik eerst ook. Tot een ex, die paraveterinair is en zelf al jaren konijnen had, vertelde dat je voor 2 konijnen echt niet meer ruimte nodig had dan voor 1. Mits ze niet in een kooi hoeven. Ik wilde bijvoorbeeld ook een grotere reismand kopen, want ja moeten er twee in. Maar ze vinden het zelfs fijner dat ze met zn tweeën lekker knus kunnen zitten.
bananenijs? of iets anders verfrissend? Rondje lopen kan ook helpen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:30 schreef drakin het volgende:
Ik ben moe van dit warme weer en koffie helpt niet genoeg, iemand tips?
IJsjesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:30 schreef drakin het volgende:
Ik ben moe van dit warme weer en koffie helpt niet genoeg, iemand tips?
Dit zijn mijn eerste. Los van de oppas konijnen van mijn ex dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhoeps, nouja.. Zou bij een volgende keer sowieso twee kopen. Voorlopig komt er geen volgende keer hoor
Heb jij vaker konijntjes gehad of zijn dit je eerste?
bananenijsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bananenijs? of iets anders verfrissend? Rondje lopen kan ook helpen?
quote:
Ik heb een banaanquote:
Is echt lekkerquote:
ahhhquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit zijn mijn eerste. Los van de oppas konijnen van mijn ex dan.
En aan dat filmpje te zien was die van jou gewoon tevreden hoor. Anders gaan ze niet zo relaxed midden in de kamer liggen.
krijg je ook vaak energie vanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:34 schreef drakin het volgende:
Misschien vanavond naar sport ofzo, kon me er vanmorgen niet toe zetten
banaan in de vriezer + beetje room of iets en klaarquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
Mijn buurvrouw is aan het bellen en heeft het over Zwaag
Mijn brein: "hey daar woon ik ook!”
*noteertquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
Mijn buurvrouw is aan het bellen en heeft het over Zwaag
Mijn brein: "hey daar woon ik ook!”
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijg je ook vaak energie van
[..]
banaan in de vriezer + beetje room of iets en klaar
met dank aan essnhills en citizen.erased
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]klopt helemaal, niks mis met je brein!
Oh ik dacht dat dat wel redelijk bekend was hierquote:
Jezus, ik had ook wel eens een slecht rapport maar zo erg heb ik het nog niet gemaakt geloof ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn Robbie doet het ook goedquote:
A is er eentje dood, zieligquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn zus had er 2, nu nog maar 1
Overgebleven nijntje een beetje beduusd nu zijn maatje weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |