quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Nee![]()
Oh dat vind ik ook leuk om te zien! Ik heb ook alle hiphop docu's gezien die op de streamdiensten staan.Hoe speciaal dat ook voor hun is/was bijvoorbeeld, terwijl ik ze zie op mtv en denk dat ze al heel beroemd zijn en dit normaal vinden bv.....
Ik was het nietquote:
Naakt is niets. De vraag was of je naakt was als iets bedekt is met latex.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik raakte bijna in de war van de klikjes
[..]
je bent toch niet naakt als je iets draagtde definitie van naakt is toch niet 'als andere mensen je lichaam kunnen zien'
of mis ik nou iets
Edit: of ik lees het verkeerd en je vindt dit ook?![]()
Wat moet het worden?quote:
Ja, en ja! Dat topic sluiten en 'oeps kut' heb ik al een enkele keer gehad. Dan even lief een modje aankijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh bedoelde je het in quotes plaatsen in een spoiler?
Dat is om te voorkomen dat mensen je berichtje quoten met tekst die je later nog willde verwijderen
Moet dan wel vóór het topic dicht is ja.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naakt is niets. De vraag was of je naakt was als iets bedekt is met latex.
Als datgene wat je afdekt niet jezelf is blijf je naakt ja.
Repeat onder je auto?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga naar huis rijden met Joost op repeat
Heeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
ja, vond hem wel grappig. Merk wel dat mn hersenen heel erg uitstaan vandaagquote:
Europapaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Hype voor het esf was vorig jaar wel echt 100x groter.
Uhm, neequote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Als iemand zegt "halfnaakt", beelden jullie dan ook iemand in die dan bijvoorbeeld links netjes gekleed is en rechts helemaal naakt?
Is wel sexy thoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Als iemand zegt "halfnaakt", beelden jullie dan ook iemand in die dan bijvoorbeeld links netjes gekleed is en rechts helemaal naakt?
Ohquote:
Alleen voorkant bedekt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
ja echt hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Hype voor het esf was vorig jaar wel echt 100x groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |