SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:
Doe niet zo krampachtig, julliequote:Op maandag 12 mei 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is besloten om strengere filtering toe te passen.
Haha, misschien gewoon doen? Wim Hof deed dat ook.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, het komt door het weerer zit hier tegenover een fonteintje waar je zo doorheen kunt lopen en ik heb zovaak zin om daar even doorheen te wandelen
'
en.. mensen hier hebben geen culo?! Wat lastig
hij is gewoon enkelvoudquote:
Oh het zijn dezelfde personen? Schattig.quote:
Soms zijn dingen die bedekt zijn suggestiever dan dingen die dat niet zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, misschien gewoon doen? Wim Hof deed dat ook.Maar dat verhaal is vrij ranzig eigenlijk.
![]()
De culos hier zijn gewoon netjes bedekt.
stapjes gehaald? nu hapjes halen!quote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff wat is die wijk rondom het citycentrum in Veldhoven een doolhof..@:Crack_ @:Uitstraling.
Wel eerder gehad, maar man man wat een zoektocht
Nu maar lekker naar huis..
Kijk nou uit! Hier wordt Krek niet rustiger van.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zijn dingen die bedekt zijn suggestiever dan dingen die dat niet zijn.
Oh ja. Ehh. Kabbelend beekje. Ritselend bladerdek in een bos op een zonnige dag. Rustig. Kalm ademhalen.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Hier wordt Krek niet rustiger van.
Precies! Ze moet ook nog eten. Dat gaat allemaal niet goed als ze honderd dingen tegelijkertijd wil.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja. Ehh. Kabbelend beekje. Ritselend bladerdek in een bos op een zonnige dag. Rustig. Kalm ademhalen.
ik heb uitleg nodig over wat broccoliweer isquote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog een flinke broccoli. Het is geen broccoliweer, maar ja, dat ding moet toch op.Ik zou wel zin hebben in een niçoise.
HONDERD TENTACULOSquote:Op maandag 12 mei 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies! Ze moet ook nog eten. Dat gaat allemaal niet goed als ze honderd dingen tegelijkertijd wil.
Eeuhm, meeste weer behalve stralende zon en warm is wel broccoliweer.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb uitleg nodig over wat broccoliweer is
Ik ook vanmorgenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geld van de belastingdienst ontvangen
* TheStigsDutchCousin zwijgtquote:
Zodra ik die helm op zet, ben ik een heel ander persoonquote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh het zijn dezelfde personen? Schattig.
nouquote:Op maandag 12 mei 2025 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin zwijgt
Zijn ze een verrijking voor de samenleving? Of moeten ze in een terugkeercentrum?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga even een stukje schrijven in mijn dagboek over onze asielzoekers in Foqueville.
Blije wijquote:
Een heel enkele keer hoor ik hem als ik dan toevallig net naar de wc moet ofzo. Maar ik slaap aan de andere kant en word er niet wakker vanquote:Op maandag 12 mei 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ohhh, dat klinkt niet zo heftig. Dacht 's ochtends om 4 a 5 uur oid
[..]
quote:
Rechtstreeks het motorfonds inquote:Op maandag 12 mei 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Meteen in verschillende spaarpotjes gegooid, en de rest voor de laatste betaling van de warmtepomp
Oké Stigquote:Op maandag 12 mei 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ik die helm op zet, ben ik een heel ander persoon
Heb je wel al definitieve aanslag brief gekregen?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb mijn geld nog niet![]()
dacht krijg ik het net voor disney, kan ik al de prinsessenjurken kopen voor mijn nichtje
Ze horen niet in het VIVA asielzoekerspaleis, denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn ze een verrijking voor de samenleving? Of moeten ze in een terugkeercentrum?
nee dat ook nietquote:Op maandag 12 mei 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel al definitieve aanslag brief gekregen?
Hier ook nog niks binnen.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat ook niet
ik was ook niet stipt de eerste die de boel invulde, pas na 2 weken gedaan ofzo
Hmm, ik ook nietquote:Op maandag 12 mei 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat ook niet
ik was ook niet stipt de eerste die de boel invulde, pas na 2 weken gedaan ofzo
Hij is de natte cousin, praten we niet zoveel over.quote:
camera?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
Het was hier binnen, en alweer uitgegeven.
Hotel?quote:
Snotverquote:
Er trad een technische fout op tijdens het inloggenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik ook niet
Als je bij de belastingdienst inlogt, en dan kijkt bij 'mijn gegevens' en dan bij 'geregistreerd inkomen/inkomensverklaring aanvragen', wat staat er dan voor datum? En staat er bij dat er op basis van aangifte oid is of op basis van definitief?
Daar staat het vaak al eerder dan dat je de brief krijgt
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er trad een technische fout op tijdens het inloggen
Er is een technische fout opgetreden. U bent automatisch uitgelogd.
mag nie
Das al even geleden.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah de definitieve aanslag heb ik gekregen op 16 mei
Dan krijg je het wss vrijdag of maandagquote:Op maandag 12 mei 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah de definitieve aanslag heb ik gekregen op 16 mei
Kloptquote:
Ik heb mijn horloge aangehad, dus hartslag punten.quote:
Hartslagpunten?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb mijn horloge aangehad, dus hartslag punten:Y
vrijdag hopelijkquote:Op maandag 12 mei 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan krijg je het wss vrijdag of maandag
Pandapunten maar dan andersquote:
Nu weer binnen op kantoor, maar ik denk dat ik mijn zin om te werken buiten heb laten liggen.quote:
Ik 10 mei, ook een zaterdag. Ik had het vanmorgenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
Even gespiekt. Op mijn aanslag stond 3 mei, war dan wel op een zaterdag is, met 5 mei er nog achter aan, geld stond op de 7e op m'n rekening.
nee nee we gaan gewoon duimen dat ik het vrijdag hebquote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
Even gespiekt. Op mijn aanslag stond 3 mei, wat dan wel op een zaterdag is, met 5 mei er nog achter aan, geld stond op de 7e op m'n rekening.
Begrijpelijkquote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu weer binnen op kantoor, maar ik denk dat ik mijn zin om te werken buiten heb laten liggen.
Ja, dat mijn hartslag gedurende een bepaalde tijd hoger is dan bij rust..quote:
Ahja, je loopt en fietst ook wat afquote:Op maandag 12 mei 2025 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat mijn hartslag gedurende een bepaalde tijd hoger is dan bij rust..
Werken is voor mij ook min of meer sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, je loopt en fietst ook wat afOpstaan is dan bij jou ook altijd heuvel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
in gewicht in briefgeldquote:Op maandag 12 mei 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In geld of gewicht?
[..]Plek genoeg, gedeelde smart/vreugde en zo
dan moet je hierheen komenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]Ik wil die pizza ook wel! En niçoise. Alles eigenlijk wel.
Maar wat heb je voor de lunch?
[..]
Misschien is het oké als je je zondig voelt? En dan hier biechten?
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Opstaan is dan bij jou ook altijd heuvel op.
het zijn sexy insectenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in gewicht in briefgeld
[..]
dan moet je hierheen komener is hier ook strand en zee, gratis
![]()
Ik had geroosterde boterhammen (vanochtend vers geroosterd) met avocado en plantaardige bacon en cherrytomaatjes en rucola. En wat druifjes toe.
Verder heb ik nog yoghurt, pastinaaksoep en een appel en een peer mee als tussendoortje. En vanavond weer dezelfde soep gok ik maar dan met vulling (garnalen en feta denk ik). Wat had jij?![]()
Ik negeer dat die beesten intelligent zijn en veel gevoel hebbendat kunnen wij mensen best goed
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, misschien gewoon doen? Wim Hof deed dat ook.Maar dat verhaal is vrij ranzig eigenlijk.
![]()
De culos hier zijn gewoon netjes bedekt.
Ik heb ooit een ontwerp hiervoor gemaakt. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zou het wel durven als ik met collega's ben, of als andere mensen het doen. Of als het iets warmer is
het zijn van die flutfonteintjes, of je moet een gevoelige culo hebben
[ afbeelding ]
van zulke
hier zijn wel veel culos en veel bloot![]()
Rendangquote:Op maandag 12 mei 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben heel de wijk aan het verwarren door rendang te laten pruttelen
die zullen ook denken hoezo gebruiken die blanke opeens kruiden
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff wat is die wijk rondom het citycentrum in Veldhoven een doolhof..@:Crack_ @:Uitstraling.
Wel eerder gehad, maar man man wat een zoektocht
Nu maar lekker naar huis..
dat is zoquote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zijn dingen die bedekt zijn suggestiever dan dingen die dat niet zijn.
dit is ook zo, maar we gaan zo weer even focus werken en dan komt het goedquote:Op maandag 12 mei 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Hier wordt Krek niet rustiger van.
Deze heb je ook in Arnhem waar markt is. Ben bang dat die dingen random aan gaan wanneer ik er net loopquote:Op maandag 12 mei 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ontwerp hiervoor gemaakt. Komt wel dichtbij zo.
RUSTIG BLIJVEN, RUSTIG BLIJVENquote:Op maandag 12 mei 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja. Ehh. Kabbelend beekje. Ritselend bladerdek in een bos op een zonnige dag. Rustig. Kalm ademhalen.
behalve als je broccoli gebruikt als snackquote:Op maandag 12 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, meeste weer behalve stralende zon en warm is wel broccoliweer.
maar we houden van pijnquote:Op maandag 12 mei 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had het geld sowieso wel hoor. Maar nu doet het minder pijn.
Helemaal met deze frequentiequote:Op maandag 12 mei 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben heel de wijk aan het verwarren door rendang te laten pruttelen
die zullen ook denken hoezo gebruiken die blanke opeens kruiden
sexy? Ik ehm pardonquote:
ja meestal ben ik het 's avonds weer vergeten inderdaadquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In dat geval ga ik er zo nog even een lens voor kopen.
is niet random hoor, zit iemand continu te bekijken of er iemand overheen loopt en als je er vervelend uitziet dan SPLASHquote:Op maandag 12 mei 2025 13:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze heb je ook in Arnhem waar markt is. Ben bang dat die dingen random aan gaan wanneer ik er net loop
nice, is je ontwerp ook tot uitvoer gebracht?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ontwerp hiervoor gemaakt. Komt wel dichtbij zo.
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
JAAAAAAAA IK HEB GROEN LICHT VAN DE CHIRURG OM TERUG TE GAAN NAAR DE BRANDERIJ.
jaaaa, ik zag hetquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja meestal ben ik het 's avonds weer vergeten inderdaad
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
UV waarschuwing
[ afbeelding ]
Het is heerlijk weer buiten, maar de zonkracht is vandaag rond de 5. Bescherm je huid als je voor eind van de middag buiten bent.
echt stom dat je blij bent ja, doe nietquote:Op maandag 12 mei 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Wat stom dat ik moet huilen om dit haha. Maar zijn goede tranen. Ik had verwacht dat ik nog veel langer bij huis zou zitten.
Ja precies, even de aandacht graagquote:
Lekker bijbruinen dusquote:Op maandag 12 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
UV waarschuwing
[ afbeelding ]
Het is heerlijk weer buiten, maar de zonkracht is vandaag rond de 5. Bescherm je huid als je voor eind van de middag buiten bent.
Wat zijn vriezerontbijtjes?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
jaaaa, ik zag hetmaar eentje is eigenlijk al best groot
al ga ik ze denk ik toch halen want het is goedkoop /zwak
die ontbijtjes uit de vriezer ben ik ook wel benieuwd naar maar zelfs met 50% korting vind ik ze prijzig
dat is wel echt goed hoorquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt stom dat je blij bent ja, doe niet
*Sprayt factor 100 op Grmblquote:
Nog nooit eerder gezienquote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/24554/diepvries-ontbijt
Kan echt niet hoorquote:
Hmm, prijzig geintje wel ja, vraag me ook af of het wat isquote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar staan ook gewoon bomen hoorquote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Sprayt factor 100 op Grmbl
Beetje je huid jong en gezond houden als je op die schaduwloze industrieterreinen loopt
Gewoon insmeren die handelquote:
Binnenkort ga ik vast wel weer klagen dat het regent 's ochtends als ik heen moet fietsen.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan echt niet hoor
Hier mag je alleen klagen
Ohnee wacht, verkeerde user
Over of je blij mag zijn hier of dat je weer aan de gang mag?quote:
Ja of ik weer bezig mag bij de branderij omdat ik thuis alles ook gewoon kan doen zonder moeite en pijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over of je blij mag zijn hier of dat je weer aan de gang mag?
Denk dat de zonnebrand die ik heb al over de datum isquote:
Ga nieuwe halen danquote:Op maandag 12 mei 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de zonnebrand die ik heb al over de datum is
Water?!?! probeer je me te vergiftigen ofzoquote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is wel echt goed hoor
EN VERGEET NIET GENOEG WATER TE DRINKEN MENSEN
quote:
oh wel eens geprobeerdquote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
ik ook niet, of wel maar vijf euro voor één ontbijtje?quote:
Hmm, kan er geen review over vinden op internet. Ik sla even over, ga zelf wel een lekker ontbijtje makenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, prijzig geintje wel ja, vraag me ook af of het wat is
hou jij niet van water?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Water?!?! probeer je me te vergiftigen ofzo
oh, ja verdikkiequote:Op maandag 12 mei 2025 13:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh wel eens geprobeerd
vond ze oke voor dat geld
Thee mag ookquote:Op maandag 12 mei 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Water?!?! probeer je me te vergiftigen ofzo
ja wel de aanbieding prijs hequote:Op maandag 12 mei 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja verdikkiewelke was de beste? en vond je het iets wat je zelf ook makkelijk kon maken?
Ja vind het wel een duur ontbijtquote:Op maandag 12 mei 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]is je van harte gegund
[..]
ik ook niet, of wel maar vijf euro voor één ontbijtje?![]()
dat sla ik over of het moet buiten de deur zijn of heel bijzonder oid
[..]
Hmm, kan er geen review over vinden op internet. Ik sla even over, ga zelf wel een lekker ontbijtje maken
[..]
hou jij niet van water?
Nee dan ben ik bij mijn oudersquote:Op maandag 12 mei 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, je mag van het weekend gaan klussenhttps://nl.pepper.com/kor(...)p-je-kassabon-355334
Ja, Iepebeek zat er bij jaquote:Op maandag 12 mei 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]is dat zo ja?
ben je in de iepebeek geweest toevallig?! Daar ben ik geboren!
![]()
was het verder wel een lekker rondje?
Dan zet je die maar aan het werkquote:
Groene thee met paardenbloemblad, paardenbloemwortel en verse gemberquote:
Dat is hoe klussen werkt toch?quote:
Dus helaas kun je daar niet op stemmen...quote:Op maandag 12 mei 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Erika moet donderdag pas. Ich komme!
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groene thee met paardenbloemblad, paardenbloemwortel en verse gember
Onze klusprinsesquote:Op maandag 12 mei 2025 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is hoe klussen werkt toch?
Ik lig op bank/tuinstoel en zet af en toe koffie met een versnapering en kijk hoe mijn vader klust?
quote:
quote:
Toch wel als Nederland niet moet want Claude moet morgen. Maar ik stem toch pas in de finale want ik verwacht dat Finland sowieso wel naar de finale gaat.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus helaas kun je daar niet op stemmen...
Zeelst, dichterbij Nederlandse rednecks kom je nergens.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, Iepebeek zat er bij ja
Op zich wel lekker. Zeelst moest ik ook doen. Die is iets makkelijker..
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar mee begonnen want zou eea helpen verlichten. En nu vind ik het wel lekker
Nee. Helaas iets te vooruitstrevend voor zijn tijd. Nu zijn ze wel bezig met zulke dingen gelukkigquote:Op maandag 12 mei 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nice, is je ontwerp ook tot uitvoer gebracht?
Ik dacht dat je alleen mag stemmen voor de halve finale waarin NL meedoet?...quote:Op maandag 12 mei 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch wel als Nederland niet moet want Claude moet morgen. Maar ik stem toch pas in de finale want ik verwacht dat Finland sowieso wel naar de finale gaat.
Hmmmmmmmm, hmmmmmmmm x2quote:Op maandag 12 mei 2025 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja wel de aanbieding prijs he
bosvruchten was het beste
gevolgd door carrot cake
de chocolade vond ik brrr maar dat kwam door de kokos
die laatste met pistache hadden ze hier niet, morgen even spieken
Ik weet eerlijk gezegd nooit goed hoe het zit met halve finales en stemmen want ik stem altijd alleen in de finale.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen mag stemmen voor de halve finale waarin NL meedoet?...
Ik heb nog geen favoriet heb volgens mij ook alleen nog maar Finland en NL gehoord...
mijn avondeten zit sowieso onder vijf euroquote:Op maandag 12 mei 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vind het wel een duur ontbijt
Mijn avondeten zit vaak ook onder de 5 euro denk ik..
En ik ontbijt niet, dus goedkoper kan niet
quote:
oh wat grappig zeg, nou daar is crackje geborenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, Iepebeek zat er bij ja
Op zich wel lekker. Zeelst moest ik ook doen. Die is iets makkelijker..
@LTVDKquote:Op maandag 12 mei 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groene thee met paardenbloemblad, paardenbloemwortel en verse gember
was het een fontein in regenboogkleuren?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Helaas iets te vooruitstrevend voor zijn tijd. Nu zijn ze wel bezig met zulke dingen gelukkig
blik bonen en een handje rijst?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kan een mens nu onder de 5 euro eten?
Zoek je dan dingen over datum of in afvalbakken?
en straks weer huilen dat mensen ondankbaar zijn, super stabielquote:Op maandag 12 mei 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Grote batch maken met veel groenten, porties invriezen, beetje rijst erbij oidquote:Op maandag 12 mei 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Onder de 5 euro is ook niet zo heel lastig, zit ik eigenlijk altijd welquote:Op maandag 12 mei 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn avondeten zit sowieso onder vijf euromaar ik eet niet heel veel, en ben een super ster in koopjes scoren! maar lilak wint denk ik
Moet ik d'r even loslaten in de tuin hier?quote:
Ja, die heb ik iets vaker gehad. De laatste 3-4 maanden zit ik wel wekeijks in een ander deel van Veldhoven, Het Look en de Zonderwijk....quote:Op maandag 12 mei 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]echt he
verhaal van ons leven
[..]
oh wat grappig zeg, nou daar is crackje geboren![]()
. Weet er niks meer van hoor, we zijn verhuisd toen ik 3 was oid.
Ik keek net even op de kaart maar herken heel veel van het citycenter niet meer joh. Kom er ook niet meer zo vaak, paar jaar terug wel nog in de bios geweest. Die is wel fancy![]()
En zeelst heb je ook wat vaker bezorgd of niet?
Kan een van jullie dan voortaan boodschappen voor mij doen?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn avondeten zit sowieso onder vijf euromaar ik eet niet heel veel, en ben een super ster in koopjes scoren! maar lilak wint denk ik
Nee, misschien dat het daarom niet doorgegaan is.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was het een fontein in regenboogkleuren?
ik ook en ik moet poepenquote:
quote:
RIPquote:
Rendangquote:Op maandag 12 mei 2025 13:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit te denken het mijne niet, maar de aardappesl was 2e gratis, en de broccoli in de aanbieding...
hmm moment
oke wat ik nu maak heeft in totaal 20 euro en 40 cent gekost
en het is genoeg voor 4 man
dus zelfs de rendang is betaalbaar
die appartementen boven de winkels zijn echt een doolhof, vriend van me woonde er ooitquote:Op maandag 12 mei 2025 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, die heb ik iets vaker gehad. De laatste 3-4 maanden zit ik wel wekeijks in een ander deel van Veldhoven, Het Look en de Zonderwijk....
het heeft nog wel een goede 3 uur nodig dus niet eerder dan 5quote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rendang![]()
Wanneer kunnen we komen eten?
Het gemiddelde voor een hele dag is voor een vrouw 7,57 en voor een man 8,40quote:Op maandag 12 mei 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onder de 5 euro is ook niet zo heel lastig, zit ik eigenlijk altijd wel
Tot straks dan!quote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het heeft nog wel een goede 3 uur nodig dus niet eerder dan 5
volgens mij leeft zij op thee, ik zou doenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik d'r even loslaten in de tuin hier?
En ik maar denken dat zoiets alleen hier het geval was.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die appartementen boven de winkels zijn echt een doolhof, vriend van me woonde er ooit
Theequote:Op maandag 12 mei 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij leeft zij op thee, ik zou doen
misschien kun je er nog geld voor vragen ook, noem het een theetuin?
Die had ik vandaag gelukkig niet. Was geen post voor om te bezorgen.... Ik had voor het winkelgedeelte eigenlijk alleen de appartementjes tegenover het gemeentehuis. Maar die hebben gewoon brievenbussen even voorbij de appiequote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die appartementen boven de winkels zijn echt een doolhof, vriend van me woonde er ooit
ik zit hier wel ver boven denk ikquote:Op maandag 12 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gemiddelde voor een hele dag is voor een vrouw 7,57 en voor een man 8,40
Heb wel eens zoiets gezien ja. Was vroeger ook in de ouderwetse Sears catalogi en zo in Amerika.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, je kunt op amazon schijnbaar gewoon huisjes kopen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mja, ontbijt zit je al gauw aan de 2+ euro (kwark, banaan, koffie)quote:Op maandag 12 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat scheelt, Koen heeft nog wat meetingen in de agenda staanquote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het heeft nog wel een goede 3 uur nodig dus niet eerder dan 5
wel leuk, die afwisselingquote:Op maandag 12 mei 2025 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, die heb ik iets vaker gehad. De laatste 3-4 maanden zit ik wel wekeijks in een ander deel van Veldhoven, Het Look en de Zonderwijk....
boodschappen doen met aanbiedingenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit te denken het mijne niet, maar de aardappesl was 2e gratis, en de broccoli in de aanbieding...
hmm moment
oke wat ik nu maak heeft in totaal 20 euro en 40 cent gekost
en het is genoeg voor 4 man
dus zelfs de rendang is betaalbaar
ja maar kun je zelf toch ookquote:Op maandag 12 mei 2025 13:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan een van jullie dan voortaan boodschappen voor mij doen?
Zou ze daar intrappen denk je?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij leeft zij op thee, ik zou doen
misschien kun je er nog geld voor vragen ook, noem het een theetuin?
Wat is waterberging? Wat de naam al zegt, water bergenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, misschien dat het daarom niet doorgegaan is.
Het was best wel fancy met waterobjecten en waterberging. Vooral dat laatste komen ze nu achter dat het wel handig is.
Niet iedereen kiest ervoor om gemiddeld en gewoontjes te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schijnbaar niet goed genoeg.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel leuk, die afwisseling
of zou je liever een vaste route hebben?
[..]
boodschappen doen met aanbiedingenword je ook creatief van
[..]
ja maar kun je zelf toch ook
Zo'n huisje ga je misschien nog wel kunnen vinden, maar een stuk grond en vooral alle vergunningen en gebiedsplannen zullen het wel onmogelijk makenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb wel eens zoiets gezien ja. Was vroeger ook in de ouderwetse Sears catalogi en zo in Amerika.
Ik vrees dat dat hier wat lastiger gaat.
Jullie weten dat ik kan meelezen he?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze daar intrappen denk je?
Al groeit het momenteel niet zo hard omdat het al een tijd niet heeft geregend. Als het straks weer een keertje regent ontploffen natuurlijk al die paardenbloemen
kan toch?quote:
ik had zo'n pakket gekocht voor aspergesoep want afgeprijs + was in de aanbiedingquote:Op maandag 12 mei 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vanavond voor 2 euro groenten en 2 euro kip, met wat kruiden en saus erbij zit ik ruim onder de 5
Oh Microsoft.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt he, moet de link hebben voor de meeting
outlook loopt vast
ik heb hier ook zat paardebloemen, moet ik ze even opsturen naar je?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
Ik heb hier ook baardeploemen in se tuin staan, en brandnetels
Kan wel gewoon mijn eigen kruidentuee maken
Daarom dat ik elke dag boodschappen doe, gewoon ter plekke in de supermarkt de maaltijd bij elkaar verzinnen aan de hand van de aanbiedingen en 35% stickersquote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
boodschappen doen met aanbiedingenword je ook creatief van
Oh, dat is niet de bedoelingquote:Op maandag 12 mei 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie weten dat ik kan meelezen he?
Daar zit ik wel onder denk ikquote:Op maandag 12 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je ze eerst wassen en drogen?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hier ook zat paardebloemen, moet ik ze even opsturen naar je?
In landen om ons heen is het vaak al verplicht bij nieuwbouw. Dan hoef je niet je drinkwater te gebruiken om de wc mee te doorspoelen.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is waterberging? Wat de naam al zegt, water bergendat klinkt handig ja, apart dat ze daar tijd voor nodig hadden om er achter te komen dat het handig is
heb je enige idee hoeveel je uitgeeft? ik weet alleen wat ik maandelijks uitgeef, dat is ongeveer 200 euro. Komt in de buurt van het gemiddelde, ietsjes minderquote:
dure kwark eet jijquote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ontbijt zit je al gauw aan de 2+ euro (kwark, banaan, koffie)
kijk uit dat je niets pakt waar appel in zitquote:Op maandag 12 mei 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom dat ik elke dag boodschappen doe, gewoon ter plekke in de supermarkt de maaltijd bij elkaar verzinnen aan de hand van de aanbiedingen en 35% stickers
quote:
Ik had van het weekend zo'n pakket voor pita gyros gehaald in de bonus en afgeprijsd. Maar was niet heel denderend helaas, dus die haal ik niet meerquote:Op maandag 12 mei 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
ik had zo'n pakket gekocht voor aspergesoep want afgeprijs + was in de aanbieding
500gram asperges voor 2 euro nog wat + gratis room en andere meukgoede deal
te veel moeitequote:
intrappen, is toch gewoon echt? Zij wil paardenbloemenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze daar intrappen denk je?
Al groeit het momenteel niet zo hard omdat het al een tijd niet heeft geregend. Als het straks weer een keertje regent ontploffen natuurlijk al die paardenbloemen
Ja idd, daarom bestel ik die zooi ook gewoon onlinequote:
wil ik ook bij mn nieuwe huis.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In landen om ons heen is het vaak al verplicht bij nieuwbouw. Dan hoef je niet je drinkwater te gebruiken om de wc mee te doorspoelen.
Niet iedereen, jij welquote:Op maandag 12 mei 2025 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet iedereen kiest ervoor om gemiddeld en gewoontjes te zijn natuurlijk.
en lavendel?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
Ik heb hier ook baardeploemen in se tuin staan, en brandnetels
Kan wel gewoon mijn eigen kruidentuee maken
dat is heeerlijk jaquote:Op maandag 12 mei 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom dat ik elke dag boodschappen doe, gewoon ter plekke in de supermarkt de maaltijd bij elkaar verzinnen aan de hand van de aanbiedingen en 35% stickers
Ja sowieso al krom hier in Nederland, we hebben zo'n beetje het schoonste drinkwater ter wereld gewoon uit de kraan stromen, en dat gebruiken we dan om de wc mee door te spoelenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In landen om ons heen is het vaak al verplicht bij nieuwbouw. Dan hoef je niet je drinkwater te gebruiken om de wc mee te doorspoelen.
Nee dat heb ik nietquote:Op maandag 12 mei 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en lavendel?en kamille?
theetuintje is wel lekkker hoor, oprecht
[..]
dat is heeerlijk jaik mix en match veel met mn eten, hoef daardoor niet iedere dag boodschappen te doen
al ga ik vanavond even naar de jumbo om te kijken wat voor brood ze over hebben
dan zal het gemiddeld wel zoiest uitkomen, hier ook zoiets. Priemquote:Op maandag 12 mei 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar zit ik wel onder denk ik
Want als je dat omrekent naar bedrag per maand dan is dat ongeveer mijn boodschappenbedrag. Maar daar zitten ook nonfood dingen bij
Als ze dat nou ook hier deden, maarja, iets met politiek en stemmen en nopequote:Op maandag 12 mei 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volle campina, bij voorkeur uit de kilobakkenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
dure kwark eet jijof dure koffie, of dure bananen?!
Wij hebben werkfruit, dat scheelt
en koffie op werk
en ik drink voornamelijk water/limonade
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had van het weekend zo'n pakket voor pita gyros gehaald in de bonus en afgeprijsd. Maar was niet heel denderend helaas, dus die haal ik niet meer
ahhh pityquote:Op maandag 12 mei 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet
Zou wel ooit zo'n bak willen met allemaal kruiden![]()
En een aparte pot met munt
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk uit dat je niets pakt waar appel in zit
Mijn vader had toen ik nog op de middelbare zat zelf zoiets gebouwd. Paar grote tonnen in de muur, pompje erin, aansluiten op de regenpijp en daar de wc mee doorspoelen. En als die tonnen leeg waren dan zat er in de muur van de wc een handeltje die je moest omzetten en dan kwam er wel gewoon kraanwater uit.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sowieso al krom hier in Nederland, we hebben zo'n beetje het schoonste drinkwater ter wereld gewoon uit de kraan stromen, en dat gebruiken we dan om de wc mee door te spoelen
dat gist nog wel eens heb ik begrepenquote:
Ik hou het niet heel goed bij, maar ik koop makkelijk per week over de 100 euro aan voedsel.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je enige idee hoeveel je uitgeeft? ik weet alleen wat ik maandelijks uitgeef, dat is ongeveer 200 euro. Komt in de buurt van het gemiddelde, ietsjes minder
[..]
dure kwark eet jijof dure koffie, of dure bananen?!
Wij hebben werkfruit, dat scheelt
en koffie op werk
en ik drink voornamelijk water/limonade
Jaaaquote:Op maandag 12 mei 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]jammer, kon je het zelf niet lekker oppimpen met iets oid?
[..]
ahhh pity
ik wil zo iets, ziet er ook gezellig uit
[ afbeelding ]
instant noodlesquote:Op maandag 12 mei 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
oh, ja ik eet 100g yoghurt per keer meestalquote:Op maandag 12 mei 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volle campina, bij voorkeur uit de kilobakken(ja die smaakt anders dan de 500 gr bakjes). Maar die is niet zo vaak in de aanbieding en is 4 euro per bak en kun je 4 keer van eten. Maar ik leef ook hoofdzakelijk op water
Ik wil een regenton aansluiten op de afvoer en dan handmatig het water filteren en in de spoelbak van de wc gooien oid. In je eentje is dat best prima volgens mijquote:Op maandag 12 mei 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader had toen ik nog op de middelbare zat zelf zoiets gebouwd. Paar grote tonnen in de muur, pompje erin, aansluiten op de regenpijp en daar de wc mee doorspoelen. En als die tonnen leeg waren dan zat er in de muur van de wc een handeltje die je moest omzetten en dan kwam er wel gewoon kraanwater uit.
Alleen na jaren ging die pomp stuk en dat vervangen was opeens niet meer te betalen
Maar je ziet toch zo of die appel nog goed is?quote:
Ja dat wel, maar dat haalt een beetje het idee van zo'n verspakket weg als je alsnog van alles er bij moet halenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
jammer, kon je het zelf niet lekker oppimpen met iets oid?
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hou het niet heel goed bij, maar ik koop makkelijk per week over de 100 euro aan voedsel.
avondeten alleen al met groente en vlees komt al makkelijk aan de 7 euro. 2-3 euro voor lunch lukt wel op sommige dagen. Vandaag dan weer niet omdat er een kant en klare salade bij zat.
ja dat is zonde, komt wel weerquote:Op maandag 12 mei 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa
Maar zal eerder zo'n verhoogde bak ofzo worden
Maar nu kan ik dat toch niet bijhouden dus beetje zonde om dat nu te doen
sommige mensen hebben weinig capaciteiten om zelf na te denken, die kunnen dat nietquote:Op maandag 12 mei 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je ziet toch zo of die appel nog goed is?
Ik zie dat bij de Appie broccoli de groente van de week isquote:Op maandag 12 mei 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat haalt een beetje het idee van zo'n verspakket weg als je alsnog van alles er bij moet halenWas deze https://www.ah.nl/product(...)t-griekse-pita-gyros
Ik ken een Fokster die leefde zowat daarop en die is nu net 40 maar ziet eruit als 110 en als ze hoest ruik je ve-tsin.quote:
Klopt, maar dat ruik je gauw zatquote:
Zeker waar, maar ik koop ze niet echt voor het gemak maar meer voor de prijsquote:Op maandag 12 mei 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat haalt een beetje het idee van zo'n verspakket weg als je alsnog van alles er bij moet halenWas deze https://www.ah.nl/product(...)t-griekse-pita-gyros
Succesquote:Op maandag 12 mei 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Nou dan ga ik ook maar even zin maken om deze week de voortuin onkruid vrij te maken.
Karmaquote:Op maandag 12 mei 2025 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Fokster die leefde zowat daarop en die is nu net 40 maar ziet eruit als 110 en als ze hoest ruik je ve-tsin.
Zout werkt ook goed maar het ergste moet wel even weg eerst. Gelukkig groeit er nog niet heel veel.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Succes
Ik heb er azijn op gespoten.
Nies cancellingquote:Op maandag 12 mei 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
Ik moest niezen, meteen de noise cancelling automatisch uit
Ja dat verschil kun je wel proevenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
oh, ja ik eet 100g yoghurt per keer meestaldus ik doe 5x met 500ml, dat scheelt
En echt, zijn die smaken anders? Kun je dat blind proeven, heb je het getest?! Zou wel apart zijn
Ja ooit lukt dat vast wel weerquote:Op maandag 12 mei 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]ben benieuwd wat voor bedrag er bij jou uit zou komen
[..]
ja dat is zonde, komt wel weerkruiden woekeren ook zo
[..]
sommige mensen hebben weinig capaciteiten om zelf na te denken, die kunnen dat niet
Er was hier ooit iemand die ging ranten omdat er geen houdbaarheidsdatum op brood stond vermeld![]()
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
Ik moest niezen, meteen de noise cancelling automatisch uit
Klopt jaquote:Op maandag 12 mei 2025 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Zout werkt ook goed maar het ergste moet wel even weg eerst. Gelukkig groeit er nog niet heel veel.
wat apart zegquote:Op maandag 12 mei 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat verschil kun je wel proevenMaar ze zijn ook wel anders qua samenstelling, de 1kg bak heeft onder andere 0,3 gr eiwit, iets meer koolhydraten en 5 kcal per 100 gram meer ten opzichte van de 500 gr bak
jup, diegene vond het absurd dat het er niet op stondquote:Op maandag 12 mei 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ooit lukt dat vast wel weer
Houdbaarheidsdatum op brood?
In sommige dingen ben ik best een vrek, maar in de supermarkt kijk ik echt nauwelijks naar wat ik uitgeefquote:Op maandag 12 mei 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]ben benieuwd wat voor bedrag er bij jou uit zou komen
Volgende keer mag je mijn nijnen wel lenen. Moet je alleen oppassen dat ze niet ook de rest van de planten opvreten.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt ja
Ik gebruikte vroeger altijd een mengsel van zout, azijn en een beetje afwasmiddel. Door het afwasmiddel bleef het beter kleven aan de blaadjes en werd het beter opgenomen. Als de zon scheen was het diezelfde dag nog bruin
Mooi toch, die balansquote:Op maandag 12 mei 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In sommige dingen ben ik best een vrek, maar in de supermarkt kijk ik echt nauwelijks naar wat ik uitgeef
heb jij nijntjes?! Pics?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer mag je mijn nijnen wel lenen. Moet je alleen oppassen dat ze niet ook de rest van de planten opvreten.
Op de middelbare hadden we een keer een cola test. Kreeg je genummerde bekertjes cola en dan een cijfer geven. Kijken welke het lekkerste bleek enzoquote:Op maandag 12 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat apart zegen dat je dat proeft, dan ben je wel een fijnproever
[..]
jup, diegene vond het absurd dat het er niet op stond![]()
![]()
Dr. Pepperquote:Op maandag 12 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de middelbare hadden we een keer een cola test. Kreeg je genummerde bekertjes cola en dan een cijfer geven. Kijken welke het lekkerste bleek enzo
Was er 1 gozer die kon ze allemaal met 1 slok identificeren![]()
"Ja dit is Pepsi, dit is Freeway, dit is Dr. Pepper, dit is Coca cola.."
Jarenlang aan het oefenen geweestquote:Op maandag 12 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
wat apart zegen dat je dat proeft, dan ben je wel een fijnproever
en nu snel poepen?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, keertje meeting binnen het half uur er doorheen gejaagd
Dr. Pepper Cherryquote:
nu kan ik juist in alle rust poepenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij nijntjes?! Pics?![]()
![]()
![]()
ik ga ondertussen even turbo werken want het is alweer half drie
tot later
Ahw, lieverdsquote:
Ik las dit andersquote:
Ik zag dat de Lidl die met vanille heeft alleen het schap was leeg.quote:
Wat las jij daarin danquote:
Zijn ze ook, zeker nu ze weer lekker in de rui zijn.quote:
quote:
quote:
Hmm, dacht dat die smaak niet meer werd gemaakt, althans de laatste paar keer in de VS kon ik die nergens meer vindenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag dat de Lidl die met vanille heeft alleen het schap was leeg.
Wat denk jequote:
Ondeugendquote:
Ja daarom was het schap ook leegquote:Op maandag 12 mei 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat die smaak niet meer werd gemaakt, althans de laatste paar keer in de VS kon ik die nergens meer vinden
Kan je een nieuw konijn van makenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn ze ook, zeker nu ze weer lekker in de rui zijn.
Ja dat weet ik niet, ik kan jouw gedachten niet lezenquote:
Lees de post van Zwab maar eensquote:Op maandag 12 mei 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, ik kan jouw gedachten niet lezen
Nu las ik kozijn en vond ik dit heel vreemd klinkenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je een nieuw konijn van maken
Dat was toch een Pringles slogan?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lees de post van Zwab maar eens
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu las ik kozijn en vond ik dit heel vreemd klinken
Gaat lekker hierquote:
Nou echt hoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je een nieuw konijn van maken
Werkt vast wel isolerend.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu las ik kozijn en vond ik dit heel vreemd klinken
Ben ik nu te naïef?quote:
Nee johquote:
Die luisteren dan welquote:Op maandag 12 mei 2025 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou echt hoor.
[..]
Werkt vast wel isolerend.
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Sushi viel tegen. Zaten beestjes in de soya saus
Was de soja zo gefermenteerd dat er nieuw leven in ontstond?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Uhm, wat.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Je moet ze ook alles uitleggen he. Slechte fokkers.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Popping%20cherry
ja ze hebben de soya op tafel staan in een kannetje dus schonk dat zo op mijn schaaltje. Zaten er levende beestjes in. soort van vliegjesquote:
herkenbaar van de kattenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn ze ook, zeker nu ze weer lekker in de rui zijn.
Had je niet stiekem gedronken?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Wij zijn hier nette mensen en bezigen niet zulks schunnig vocabulairequote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Popping%20cherry
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Sushi viel tegen. Zaten beestjes in de soya saus![]()
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je niet stiekem gedronken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is veel te druk in de Randstad.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan moet je hierheen komener is hier ook strand en zee, gratis
![]()
Ik had geroosterde boterhammen (vanochtend vers geroosterd) met avocado en plantaardige bacon en cherrytomaatjes en rucola. En wat druifjes toe.
Verder heb ik nog yoghurt, pastinaaksoep en een appel en een peer mee als tussendoortje. En vanavond weer dezelfde soep gok ik maar dan met vulling (garnalen en feta denk ik). Wat had jij?![]()
Ik negeer dat die beesten intelligent zijn en veel gevoel hebbendat kunnen wij mensen best goed
Hier is het lekker rustig in de bossen.
![]()
Jij maakt altijd wel werk van je eten. Ik had gewoon wat boterhammen met kaas, kalkoenfilet, stroop en muhammara. Straks nog even een banaan en vanavond aan de broccoli.
![]()
![]()
Zoveel beestjesquote:
Om me heeeeeeeeen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Muahaha?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is veel te druk in de Randstad.Hier is het lekker rustig in de bossen.
![]()
Jij maakt altijd wel werk van je eten. Ik had gewoon wat boterhammen met kaas, kalkoenfilet, stroop en muhammara. Straks nog even een banaan en vanavond aan de broccoli.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zijn die ook langharig?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn hier nette mensen en bezigen niet zulks schunnig vocabulaire
🐙![]()
Ok US.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn hier nette mensen en bezigen niet zulks schunnig vocabulaire"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: