Het stinkt erger dan het smaakt. Ook niet heel lekker, maar ik vraag me nog steeds af hoe het in een gerecht isquote:Op maandag 12 mei 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
Surströmming lijkt me echt iets voor @:crack_
Tentaculos.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze nog in de kast liggen thuis! Daar kunnen we deze zomer wel een lekkere frisse salade mee maken oid
CULOS!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik heb nog een flinke broccoli. Het is geen broccoliweer, maar ja, dat ding moet toch op.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]sorry, heb je iets lekkers op de planning voor het avondeten?
Ik heb nu zin in frisse zomerse visgerechtenen in poke bowls ohhhh
quote:[..]
volgens mij is dat wat ik bedoel ja, het trauma komt van de ikea afUgh, dat ziet er vrij heftig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of @IJsdraakje het daar wel mee eens is.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze nog in de kast liggen thuis! Daar kunnen we deze zomer wel een lekkere frisse salade mee maken oid
Volgens mij eten ze het met een soort brood. Een vriend van me die in Noorwegen woont, vond dat gedoe met die stank maar aanstellerij, maar ja, die koopt ook doerian bij de toko.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het stinkt erger dan het smaakt. Ook niet heel lekker, maar ik vraag me nog steeds af hoe het in een gerecht is
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
CULOS!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
Valt mee hoor. Is met name s middags dat ik ze weleens hoorquote:Op maandag 12 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jeetjeis het nu wel behapbaar? Hoe laat begint dat beest te kraaien?
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
CULOS!!!!!!!!!!!Rustig, rustig! Het is gewoon maandag en er zijn hier geen culos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confirmed: Crack zit bij de YAKUZAquote:Op maandag 12 mei 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je buurvrouw heeft een haan?![]()
oei
[..]
ja bijna, ik wil een hele grote demon
@loveislikeakiss heeft ook broccoliquote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog een flinke broccoli. Het is geen broccoliweer, maar ja, dat ding moet toch op.Ik zou wel zin hebben in een niçoise.
[..]
Ugh, dat ziet er vrij heftig uit.
Eigenlijk ben ik het er ook niet mee eens, maarjaquote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:ijsdraakje het daar wel mee eens is.
die vriend zn neus doet het gewoon nietquote:Op maandag 12 mei 2025 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze het met een soort brood. Een vriend van me die in Noorwegen woont, vond dat gedoe met die stank maar aanstellerij, maar ja, die koopt ook doerian bij de toko.
Ik krijg meteen trek als ik dit lees.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
Haring in smerige slijmsaus op een bedje van zus en zo.
quote:
Ohhh, dat klinkt niet zo heftig. Dacht 's ochtends om 4 a 5 uur oidquote:Op maandag 12 mei 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Is met name s middags dat ik ze weleens hoor
Maar het is gelukkig geen geluid waar ik meteen irritatie van heb. Dan moet ie echt een tijdje doorgaan en dat doet ie niet zo vaak gelukkig
ohja, het komt door het weerquote:Op maandag 12 mei 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Rustig, rustig! Het is gewoon maandag en er zijn hier geen culos.
en ik heb zes ton, vergeet die aub niet. Imma gangstahquote:Op maandag 12 mei 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Confirmed: Crack zit bij de YAKUZA
Ik geniet samen met jou mee, vind je dat goed? Aangezien het hier even niet kan mbt belastinggeldquote:Op maandag 12 mei 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geld van de belastingdienst ontvangen
In geld of gewicht?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en ik heb zes ton, vergeet die aub niet. Imma gangstah
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geniet samen met jou mee, vind je dat goed? Aangezien het hier even niet kan mbt belastinggeld
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss heeft ook broccoli
oehhh, nicoise is heeeerlijk. Goed idee![]()
Ik moet nog lunchen en dat is te merken, mn hoofd gaat alle kanten op
[ afbeelding ]
Deze pizza verkopen ze bij een tentje in Scheveningen, ik wil ook dit. Ik wil ook calamares, ik wil ook eten bij dat ene restaurant, ik wil ook nicoise.
Oke meer stapjes
Misschien is het oké als je je zondig voelt? En dan hier biechten?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het er ook niet mee eens, maarjaik laat andere dieren al leven dus dan is het oke (?????
)
Ach, er is nog plek in't dorp.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de minister van asiel, jouw baas dus, niet de persoon die de brug hoort te bewaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |