SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Heeft ze al 4568742x gezegdquote:
Muffingggg zin inquote:Op maandag 12 mei 2025 06:53 schreef bitterbal het volgende:
de taxi komt om 1345 dus heb even een bananen muffing bij de 7/11 gehaald. Smaken best oke
De 15e.quote:
rechtstreeks naar NL of weer via Dubai?quote:Op maandag 12 mei 2025 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De 15e.
Vertrek vandaag naar Samui voor 1 nacht. Morgen heb ik een vlucht naar bangkok en dan donderdag naar NL
Oef, hopelijk een storm in een glas waterquote:Op maandag 12 mei 2025 06:55 schreef bitterbal het volgende:
Rond mijn ferry tijd is er ook storm voorspeld dus hoop dat dat goed gaat
RIPquote:Op maandag 12 mei 2025 06:55 schreef bitterbal het volgende:
Rond mijn ferry tijd is er ook storm voorspeld dus hoop dat dat goed gaat
nee nu rechtsstreek met EVA air. Was op de heenweg hier naar toe ook met hun gegaan en was eigenlijk best een okay vlucht. Plus Emirates en de andere zijn ook flink duur gewordenquote:Op maandag 12 mei 2025 06:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rechtstreeks naar NL of weer via Dubai?
Ah daar heb ik nooit mee gevlogen, destijds Amsterdam-Bangkok met China Airlinesquote:Op maandag 12 mei 2025 06:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nu rechtsstreek met EVA air. Was op de heenweg hier naar toe ook met hun gegaan en was eigenlijk best een okay vlucht. Plus Emirates en de andere zijn ook flink duur geworden
hoe was dat?quote:Op maandag 12 mei 2025 06:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah daar heb ik nooit mee gevlogen, destijds Amsterdam-Bangkok met China Airlines
Dat was destijds nog geen dingetje, vlogen nog met een 747quote:
Je leeft nogquote:Op maandag 12 mei 2025 07:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was destijds nog geen dingetje, vlogen nog met een 747
Hallo Poesquote:
beladen maar leuk. En jij?quote:
voor mij was het gewoon zondag, maar op zich wel een prima zondag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 12 mei 2025 07:15 schreef gianni61 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 12 mei 2025 07:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]that sucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
[..]hmm, ja, dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog toen mijn vader ziek was en in berlijn was ik kerst in nl vierde met familie. En had al aangegeven dat ik niet wilde komen maar ze zeiden doe maar is goed voor je blabla. Dus ik daarheen. Was er een vriendin van de familie die op de hoogte was en toen zei van jeetje kan je niet een beetje lachen![]()
nou nee , moest gelijk huilen![]()
snap ik wel jaquote:Op maandag 12 mei 2025 08:14 schreef mschol het volgende:
geen zin om weer een week te werken
al helemaal niet met de aangekondigde temperaturen
Heerlijkquote:
Ga dan thuiswerkenquote:Op maandag 12 mei 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het nu al benauwd op kantoor.
Ja, dat ken nu niet meer. ik ben nu al op kantoor.quote:
Zeg dat.quote:
Ik ook!quote:
Vakantieadmin inhalen. Op m'n werk kan ik me echt niet concentreren omdat ze daar al m'n aandacht opeisen.quote:
Heel irritant is dat.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vakantieadmin inhalen. Op m'n werk kan ik me echt niet concentreren omdat ze daar al m'n aandacht opeisen.
Jaquote:
Echt hoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja
Of mensen die in de vakantie je afwezigheidsmelding negeren en dan gewoon mailen 'heb nog geen antwoord gehad'.
Joh.
Ik snap dat echt niet. Ik heb echt aan collega's gevraagd of ze wel een automatisch bericht kregen en dat bleek wel zo te zijn.quote:
Goedemorgenquote:
City skylines 70% korting. Al denk ik dat je dat zelf alwel had gezien.quote:
Neequote:Op maandag 12 mei 2025 08:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
City skylines 70% korting. Al denk ik dat je dat zelf alwel had gezien.
1 of 2?quote:Op maandag 12 mei 2025 08:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekers. Wel goed insmeren.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker weer om post te bezorgen 😎
Is het nu al warm?quote:Op maandag 12 mei 2025 08:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker weer om post te bezorgen 😎
Begrijpelijk wel.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vakantieadmin inhalen. Op m'n werk kan ik me echt niet concentreren omdat ze daar al m'n aandacht opeisen.
Goede game dat.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gewoon lekker weer buiten.quote:
Post NL werkt niet op maandag, maar aangezien dat niet mijn werkgever is werk ik vandaag gewoonquote:Waarom bezorg jij post op maandag? Ik krijg nooit post op maandag.
Oh. Duidelijk en begrijpelijk wel.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon lekker weer buiten.
[..]
Post NL werkt niet op maandag, maar aangezien dat niet mijn werkgever is werk ik vandaag gewoon
Wij bezorgen dan weer niet op zaterdag
als je van die eerste 40 gram maakt is het verschil wat minder extreemquote:Op maandag 12 mei 2025 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
Wat is het verschil tussen Drogheria 4 seizoenen peper en verstegen 4 seizoenen peper. Behalve de prijs
Want de eerste is 3.69 voor 4 gram
en de andere is 3.39 voor 43 gram.
op je werk of op fok?quote:
Amaquote:
Dotjequote:
FUCK THE EBUquote:
Klopt. Ik heb daarom toen Danny gevraagd on mijn abonnement te verwijderen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan alleen huidige FOK! abbo op het huidige plan verlengen ipv van naar een duurdere variant te gaan.
Noteert in de beoordeling van Stig als mod.quote:
Vorig jaar ging na die beruchte vrijdag nog 2 weken door.quote:
Vorig jaar was wel vrij vervelend..quote:
Ja maar dit jaar zal er weinig spannends gebeuren waardoor ik er volgende week nog over praat.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar ging na die beruchte vrijdag nog 2 weken door.
Ik wacht wel tot 19 mei en dan nog @Nattekat weer lastig vallen over iets.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb daarom toen Danny gevraagd on mijn abonnement te verwijderen.
Ja sorry maar toen ging er ook een artiest waar ik al fan van was.quote:
Schatje tochquote:Op maandag 12 mei 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert in de beoordeling van Stig als mod.
Israël gedoe maybe.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dit jaar zal er weinig spannends gebeuren waardoor ik er volgende week nog over praat.
Ik vertrouw de post helemaal niet meer. Ik ga uit van minstens 4 dagen tot een week bezorgtijd.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon lekker weer buiten.
[..]
Post NL werkt niet op maandag, maar aangezien dat niet mijn werkgever is werk ik vandaag gewoon
Wij bezorgen dan weer niet op zaterdag
quote:
quote:
Slijmen helpt nietquote:
Ben benieuwd hoeveel scherpschutters er in Zwitserland daar op het gebouw liggen.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot 19 mei en dan nog @:Nattekat weer lastig vallen over iets.
Kunnen we het er dit jaar dan wel over eens zijn dat het een kutnummer is waarmee we 0 kans maken op de winst?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar toen ging er ook een artiest waar ik al fan van was.
Iets met css enzoquote:
Het wordt volgend jaar zeker niet in Nederland georganiseerd.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen we het er dit jaar dan wel over eens zijn dat het een kutnummer is waarmee we 0 kans maken op de winst?
Ik gok Zweden of Israël. Israël omdat Wilders en Van der Plas oproepen om daar op te stemmen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Het wordt volgend jaar zeker niet in Nederland georganiseerd.
quote:
Hey Stigquote:
Ga je het nog druk krijgen deze weekquote:
Sowieso Zweden.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gok Zweden of Israël. Israël omdat Wilders en Van der Plas oproepen om daar op te stemmen.
Oei. Zit dat er niet bij dan?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
Over games gesproken. Mijn dochter had van familie alvast voor haar verjaardag Louigi Mansion 3 multiplayer pack gekregen zonder de daadwerkelijke game te hebben. Wel sneu voor der
Dat heb ik ook. Super irritant.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan alleen huidige FOK! abbo op het huidige plan verlengen ipv van naar een duurdere variant te gaan.
Was een dlc blijkbaar met extra skins en maps. Maargoed afgesproken dat ze de volledige game nu van ons krijgt voor der rapport. Kan ze alsnog spelen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oei. Zit dat er niet bij dan?Dat is raar.
Ja, ik 'woon' hierquote:
Ik vertrouw voornamelijk de statusberichten niet meer. 'Morgen komen we langs'.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vertrouw de post helemaal niet meer. Ik ga uit van minstens 4 dagen tot een week bezorgtijd.
Zeker gekocht door mensen zonder verstand van gamen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was een dlc blijkbaar met extra skins en maps. Maargoed afgesproken dat ze de volledige game nu van ons krijgt voor der rapport. Kan ze alsnog spelen.
Hey KWquote:
veelquote:Op maandag 12 mei 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel scherpschutters er in Zwitserland daar op het gebouw liggen.
'anoniem'quote:Op maandag 12 mei 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Enquete krijgen van je baas, zodat je alles en iedereen lekker kunt afzeiken
Vind dit nummer leuker dan dag nummer van vorig jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen we het er dit jaar dan wel over eens zijn dat het een kutnummer is waarmee we 0 kans maken op de winst?
Meen je niet?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gok Zweden of Israël. Israël omdat Wilders en Van der Plas oproepen om daar op te stemmen.
Boeit mij niet of anoniem is, meeste dingen heb ik ook wel eens rechtstreeks zo tegen de directeur gezegdquote:
Valt dat wel mee, of is dat alleen tijdens het songfestival zelf?quote:
Dan is het inderdaad primaquote:Op maandag 12 mei 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeit mij niet of anoniem is, meeste dingen heb ik ook wel eens rechtstreeks zo tegen de directeur gezegd
Nu ook nog?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is hier keigezellig altijd
Zelfs nu jij er bentquote:
Oh die heb ik al. Maar speel ik nooit meerquote:
Wat was er met haar?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha jullie zijn te goed.
Hoe is het met je kleindochter, al iets opgeknapt?
Aha.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt met brandwonden in het ziekenhuis. Weet niet precies wat er gebeurd is.
dat wel, maar alsnog vind ik het niksquote:Op maandag 12 mei 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit nummer leuker dan dag nummer van vorig jaar.
Oh wowquote:Op maandag 12 mei 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt met brandwonden in het ziekenhuis. Weet niet precies wat er gebeurd is.
Heb het nog niet eens gehoordquote:Op maandag 12 mei 2025 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar alsnog vind ik het niks
het is claude, dus het is frans en nederlands door elkaar gedraaid en soms nog een wat engels ook nogquote:
En het komt niet verder dan "la vie..."met een hoop lalalala's erachter. een kleuter had het kunnen schrijven en dat noemt men zn beste werk ooitquote:Op maandag 12 mei 2025 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is claude, dus het is frans en nederlands door elkaar gedraaid en soms nog een wat engels ook nog
Er zit geen Nederlands in hoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is claude, dus het is frans en nederlands door elkaar gedraaid en soms nog een wat engels ook nog
oh nu dan frans en engels.quote:
Niet te hard op de ziel trappen en zo.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En het komt niet verder dan "la vie..."met een hoop lalalala's erachter. een kleuter had het kunnen schrijven en dat noemt men zn beste werk ooit
Ik doe niet aan kusjekroel.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet te hard op de ziel trappen en zo.
Nee, dat weten wequote:
Gezelligquote:Op maandag 12 mei 2025 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, er begint iets te dagen.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En het komt niet verder dan "la vie..."met een hoop lalalala's erachter. een kleuter had het kunnen schrijven en dat noemt men zn beste werk ooit
Ik hoor het al te vaak.quote:
Oh ja. Van die anonieme enquêtes, maar vervolgens wel van die vragen stellen als op welke vestiging je werkt, je leeftijd en je afdeling, zodat alsnog te bepalen is wie wat heeft ingevuld.quote:
Liedjes met lalala blijven wel vaak hangen en scoren over het algemeen goed.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel armpje en de niet verbonden brandwonden doen het goedquote:Op maandag 12 mei 2025 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha jullie zijn te goed.
Hoe is het met je kleindochter, al iets opgeknapt?
Ze is wel weer thuis, maar moet wel steeds naar het ziekenhuis verband verschonen en inzalvenquote:
Nou, douze points lijkt me.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
C’est Lalalala LAaAAaaAa vie!
Zo klonk het in de repetitie ongeveer!
Had ik ook niet meegekregen sorry. Veel sterktequote:Op maandag 12 mei 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel weer thuis, maar moet wel steeds naar het ziekenhuis verband verschonen en inzalven
Sowieso van Frankrijk zelfquote:
alles goed met Lovely?quote:
Ja gaat z'n gangetje, met jou dan?quote:
ja, best prima.quote:
Mooizo..quote:
Lovelyquote:
Koenquote:
Mijn zin is ook alweer overquote:
Ahw.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Hedwig op haar favoriete nieuwe slaapplekje.
[ link | afbeelding ]
Sweetquote:Op maandag 12 mei 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
Een clubjequote:Op maandag 12 mei 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn zin is ook alweer over
Week vakantie gehad en sommige mensen hebben dingen dan ook maar een week laten liggen.
Dat is wel een fijn plekjequote:Op maandag 12 mei 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dat is ook wel een irritant geluid..quote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
Ze zijn verderop weer herrie aan het maken, voegen slijpen
Maar nu kan ik lekker buiten zitten met Noise cancelling koptelefoon en nu hoor ik het nauwelijks
wat fijn, goed geregeldquote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
Maar nu kan ik lekker buiten zitten met Noise cancelling koptelefoon en nu hoor ik het nauwelijks
Het clubje van de brugwachter even laten weten dat ie de grens belabberd bewaakt.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging even dubbel checken of ik wel in de goede SC zat. Hallo mensen
![]()
Ik heb een vraag, die wil ik even droppen en als je zin hebt om te antwoorden dan mag dat.Ik weet niet zo goed waar je al tattoos hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging even dubbel checken of ik wel in de goede SC zat. Hallo mensen
![]()
Ik heb een vraag, die wil ik even droppen en als je zin hebt om te antwoorden dan mag dat.Misschien op je schouderblad? Dan is t ook niet altijd zichtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Zekerquote:
Jaquote:Op maandag 12 mei 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat fijn, goed geregeldbeter dan je daar aan storen
Zo dan zijn ze nog wel even bezig.. Lekker muziek luisteren of luisterboeken..quote:Op maandag 12 mei 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Ze waren laatst ook al de hele week bezig. En hoorde van de buurman dat ze alle sociale huurwoningen in deze wijk gaan doen en dat ze tot oktober bezig zijn.
Dus meteen maar zo'n ding gekocht zodat ik wel gewoon buiten kan zitten deze zomer
Ja heb muziekje op gezetquote:Op maandag 12 mei 2025 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dan zijn ze nog wel even bezig.. Lekker muziek luisteren of luisterboeken..
Misschien is het meer een job voor @Dr_Flash, die is altijd meer alert op bedreiging van buitenafquote:Op maandag 12 mei 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het clubje van de brugwachter even laten weten dat ie de grens belabberd bewaakt.
Dank je Is ook niet zoveel over gezegd hoor, ben er niet veel geweest het weekendquote:Op maandag 12 mei 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had ik ook niet meegekregen sorry. Veel sterkte
Heb je inmiddels al konijnen?quote:
Dat is de minister van asiel, jouw baas dus, niet de persoon die de brug hoort te bewaken.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien is het meer een job voor @:dr_flash, die is altijd meer alert op bedreiging van buitenaf
Nee, nog niet. Lange termijn plan gewordenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Is ook niet zoveel over gezegd hoor, ben er niet veel geweest het weekend
Ahja hij liep laatst met z'n Faber pakkie rondquote:Op maandag 12 mei 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de minister van asiel, jouw baas dus, niet de persoon die de brug hoort te bewaken.
Wat een enorme lieve chillerquote:Op maandag 12 mei 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn we buren? Hier hetzelfde en ik heb ook maar even oortjes ingedaan. Zelf dan wel met muziek.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
Oke groetjes thuisquote:Op maandag 12 mei 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Recce waar zit ik? Ik zie niks. Alleen maar water![]()
Strakblauwe lucht verder. Behoorlijk vertieft dat we vanochtend om 7 uur moesten ontbijten want a) er is hier verder de hele dag toch niks te doen en b) ik lag er nou niet echt vroeg in, of nuchter, zeg maar. Maar goed. Na het ontbijt gewoon nog even twee uur verder geslapen. Nu even aan de koffie met een donut.
En Ajax. HAHAHAHAHA Ajax
Oh, ja misschien handigquote:Op maandag 12 mei 2025 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar je al tattoos hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nogMn rug is gereserveerd voor iets grootsquote:Op maandag 12 mei 2025 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien op je schouderblad? Dan is t ook niet altijd zichtbaar.
Baby darling doll face honey
Ik weet niet waar jij woontquote:Op maandag 12 mei 2025 11:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zijn we buren? Hier hetzelfde en ik heb ook maar even oortjes ingedaan. Zelf dan wel met muziek.
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja misschien handigHmm, op je andere been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nog
[ afbeelding ]
[..]
Mn rug is gereserveerd voor iets groots.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Oh, ja misschien handigvoorkant schouderbladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nog
[ afbeelding ]
[..]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
En het is nu juist zo lekker om in de tuin te zitten!quote:Op maandag 12 mei 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Werd er al weer helemaal kriegel van ipv lekker ontspannen buiten zitten
donutquote:Op maandag 12 mei 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Strakblauwe lucht verder. Behoorlijk vertieft dat we vanochtend om 7 uur moesten ontbijten want a) er is hier verder de hele dag toch niks te doen en b) ik lag er nou niet echt vroeg in, of nuchter, zeg maar. Maar goed. Na het ontbijt gewoon nog even twee uur verder geslapen. Nu even aan de koffie met een donut.
En Ajax. HAHAHAHAHA Ajax
Tetten?quote:
ook mogelijk. tepel als neus gebruikenquote:
Ja heerlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En het is nu juist zo lekker om in de tuin te zitten!
[..]
donutwat voor donut?
maar hoe wat waar!quote:
ja die is misschien wel mooi, en die plek zie je vaak in een oogopslag dus dat is wel extra fancy want ze horen bij elkaarquote:
[..]
Oh, ja misschien handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nog
[ afbeelding ]
[..]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Bovenin naast elkaar?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar hoe wat waar!
[..]
ja die is misschien wel mooi, en die plek zie je vaak in een oogopslag dus dat is wel extra fancy want ze horen bij elkaar
Maar die is op vakantie, zal hij er wel tijd voor hebbenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien is het meer een job voor @:dr_flash, die is altijd meer alert op bedreiging van buitenaf
O had ik niet verwacht. Denk zodra ze een nieuwe huis hebben zullen de konijnen snel volgenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Lange termijn plan geworden
Ja, maar plannen wijzigen nogal eens hebben we gemerktquote:Op maandag 12 mei 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had ik niet verwacht. Denk zodra ze een nieuwe huis hebben zullen de konijnen snel volgen
Laat je ze dan naar elkaar kijken ook? Dus dat je er een spiegelt?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar hoe wat waar!
[..]
ja die is misschien wel mooi, en die plek zie je vaak in een oogopslag dus dat is wel extra fancy want ze horen bij elkaar
Melkchocolade glaze met nootjesquote:Op maandag 12 mei 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En het is nu juist zo lekker om in de tuin te zitten!
[..]
donutwat voor donut?
je buurvrouw heeft een haan?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
De haan van de buurvrouw wordt niet weggefilterd![]()
Maar de vogeltjes ook niet
ja bijna, ik wil een hele grote demonquote:
Ik weet niet of mn been daar groot genoeg voor isquote:
ohhh, dit dacht ik ookquote:Op maandag 12 mei 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had ik niet verwacht. Denk zodra ze een nieuwe huis hebben zullen de konijnen snel volgen
Whehe, je zit ergens tussen Noorwegen en de Shetlandeilanden:quote:Op maandag 12 mei 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Laat je ze dan naar elkaar kijken ook? Dus dat je er een spiegelt?
Ze heeft er 2quote:Op maandag 12 mei 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je buurvrouw heeft een haan?![]()
oei
[..]
ja bijna, ik wil een hele grote demon
heerlijkquote:
nice, wat moeten we zonder jou. Niemand die meer weet waar die isquote:Op maandag 12 mei 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, je zit ergens tussen Noorwegen en de Shetlandeilanden:
[ afbeelding ]
Zag van de week iemand een volwassen man die echt door het oog van de naald is gekropen door het vapenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
'Eén op de tien 12-jarigen heeft gevapet', overheid start campagne
Zo weinig maar? Doen we netjes!
Dan krijg ik er wel een dagtaak aan. Straks moet ik Bal ook weer volgen op weg naar Nederland.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nice, wat moeten we zonder jou. Niemand die meer weet waar die is
Dat hoort bij het leven, vandaag is het zo morgen weer zoquote:Op maandag 12 mei 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar plannen wijzigen nogal eens hebben we gemerkt
[..]
Oh, ja misschien handigJe tattoo op je arm met het oog met bloemen erop vind ik erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nog
[ afbeelding ]
[..]
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Dit is maar een donut hoorquote:
Haha ja mijne ook, maar dacht dat het dan misschien niet meer waarheidsgetrouw was als je er eentje spiegeltquote:Op maandag 12 mei 2025 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahaha dat niet doen zou wel baas zijn
daar zou mn hoofd error van krijgen
[..]
Oh, ja misschien handigMisschien op de achterkant van je benen? Bij je enkel of juist net onder/boven je knieholte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nog
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Oh, ja misschien handigDan misschien op je bovenbeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nog
[ afbeelding ]
[..]
Die twee rozen zijn mooi
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Valt hier aardig mee met de warmte. Teminste in huis, heb de deur open en waait lekker door..quote:
Eigenlijk wil je mee zeggen, maar je zegt toch maar ja, want dat klinkt wel zo netjes.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Oud-collega van mijn moeder net in de Lidl met haar kleinkind (baby). Of ik dat kind wil zien. Heb maar ja gezegd want nee voelde zo lullig.
Oh komen daar al die nieuwen vandaan?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Het is hier de laatste tijd een gezamenlijke GC ONZ slowchat
Hahaha, aahhww dat ene haantje klinkt wel heel zielig. En jaquote:Op maandag 12 mei 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft er 2![]()
Maar eentje kraait veel meer. Die ander is nogal schor en kraait maar af en toe mee met die ander![]()
Maarja, 2 hanen. In de achtertuin van rijtjeshuizen
Wie weet is er een potje met geld voor beschikbaar, en je vindt het leuk tochquote:Op maandag 12 mei 2025 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijg ik er wel een dagtaak aan. Straks moet ik Bal ook weer volgen op weg naar Nederland.
Hartelijk dankquote:Op maandag 12 mei 2025 11:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je tattoo op je arm met het oog met bloemen erop vind ik erg mooi.
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is maar een donut hoor![]()
Waanzinnig wat ik hier allemaal te eten krijg. Gisteren een amuse van gedroogde stokvishuid met truffelmayonaise, een pancake met wat grote glazige garnalen (langoustines?) als voorgerecht, ribeye met schorseneer in eoa zwart poeder en een bosuitje, en gefermenteerde rabarber met witte chocolademousse als dessert.
Oh en het "lunchpakket" was een focaccia met misschien wel anderhalf ons garnalen ertussenEn saus en sla en tomaat en komkommer dus eten werd een zootje maar oei oei oei
Eergisteren in Hirtshals al gerookte monk fish (??) en in roomboter gebakken wijting met asperges
die plaatjes zijn al niet echt waarheidsgetrouw, ik weet niet of die mensen ooit dieren in het echt hadden gezien in die tijdquote:Op maandag 12 mei 2025 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja mijne ook, maar dacht dat het dan misschien niet meer waarheidsgetrouw was als je er eentje spiegelt
Veel plezier! Klinkt allemaal niet verkeerd daar op die boot.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer even verderOver een uur lunch. Het zal me benieuwen
Wat ik van andere buren heb gehoord had ze er eerst meer. En dat was de hele dag lawaai.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, aahhww dat ene haantje klinkt wel heel zielig. En jaergens klinkt het heerlijk dat je dat soort dingen gewoon durft en ergens, yeaaaaa no
[..]
Wie weet is er een potje met geld voor beschikbaar, en je vindt het leuk toch
Dat is ook een leuke plekquote:Op maandag 12 mei 2025 11:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Misschien op de achterkant van je benen? Bij je enkel of juist net onder/boven je knieholte?
Wat een goed idee!quote:Op maandag 12 mei 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie weet is er een potje met geld voor beschikbaar, en je vindt het leuk toch
Nou ja ik heb alle maaltijden erbij geboekt van tevoren. Maar wat de pot precies schaft weet je dus niet. Aan de andere kant, Denemarken dus ja, vis, vis met vis op een bedje van vis en nog wat vis, dat kun je vast uittekenenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
wow, dit klinkt echt mega mega goed
wist je dat je zulk eten zou krijgen?
Ik zie dat nog niet echt voor me als plek maar heb net geprint en ga vanavond gewoon maar wat uitproberen op mn lichaamquote:Op maandag 12 mei 2025 11:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan misschien op je bovenbeen?
Die twee rozen zijn mooi
Pics van het eten!!!quote:Op maandag 12 mei 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer even verderOver een uur lunch. Het zal me benieuwen
Ik heb er honger van gekregenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel plezier! Klinkt allemaal niet verkeerd daar op die boot.
Oh jeetjequote:Op maandag 12 mei 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ik van andere buren heb gehoord had ze er eerst meer. En dat was de hele dag lawaai.
Dus toen hadden ze gezamenlijk geklacht. En toen mocht ze er nog maximaal 2, en moeten ze in een hok dat ook donker is te maken en mag ze ze pas later op de ochtend uit het donker doen oid. Weet niet meer precies.
Dat was allemaal al van voor ik er kwam wonen
ja zweden is ook vis, de helft van die zooi hoef ik nietquote:Op maandag 12 mei 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik heb alle maaltijden erbij geboekt van tevoren. Maar wat de pot precies schaft weet je dus niet. Aan de andere kant, Denemarken dus ja, vis, vis met vis op een bedje van vis en nog wat vis, dat kun je vast uittekenen
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb er honger van gekregen
en bedacht me dat ik nog steeds naar dit restaurant wil https://www.callao.nl/nl/
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk!quote:Op maandag 12 mei 2025 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
Haring in smerige slijmsaus op een bedje van zus en zo.
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb net m'n lunch op, maar nu heb ik weer honger.
volgens mij is dat wat ik bedoel ja, het trauma komt van de ikea afquote:Op maandag 12 mei 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
Surströmming lijkt me echt iets voor @:crack_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Het stinkt erger dan het smaakt. Ook niet heel lekker, maar ik vraag me nog steeds af hoe het in een gerecht isquote:Op maandag 12 mei 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
Surströmming lijkt me echt iets voor @:crack_
Tentaculos.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze nog in de kast liggen thuis! Daar kunnen we deze zomer wel een lekkere frisse salade mee maken oid
CULOS!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb nog een flinke broccoli. Het is geen broccoliweer, maar ja, dat ding moet toch op.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]sorry, heb je iets lekkers op de planning voor het avondeten?
Ik heb nu zin in frisse zomerse visgerechtenen in poke bowls ohhhh
quote:[..]
volgens mij is dat wat ik bedoel ja, het trauma komt van de ikea afUgh, dat ziet er vrij heftig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of @IJsdraakje het daar wel mee eens is.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze nog in de kast liggen thuis! Daar kunnen we deze zomer wel een lekkere frisse salade mee maken oid
Volgens mij eten ze het met een soort brood. Een vriend van me die in Noorwegen woont, vond dat gedoe met die stank maar aanstellerij, maar ja, die koopt ook doerian bij de toko.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het stinkt erger dan het smaakt. Ook niet heel lekker, maar ik vraag me nog steeds af hoe het in een gerecht is
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
CULOS!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
Valt mee hoor. Is met name s middags dat ik ze weleens hoorquote:Op maandag 12 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jeetjeis het nu wel behapbaar? Hoe laat begint dat beest te kraaien?
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
CULOS!!!!!!!!!!!Rustig, rustig! Het is gewoon maandag en er zijn hier geen culos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confirmed: Crack zit bij de YAKUZAquote:Op maandag 12 mei 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je buurvrouw heeft een haan?![]()
oei
[..]
ja bijna, ik wil een hele grote demon
@loveislikeakiss heeft ook broccoliquote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog een flinke broccoli. Het is geen broccoliweer, maar ja, dat ding moet toch op.Ik zou wel zin hebben in een niçoise.
[..]
Ugh, dat ziet er vrij heftig uit.
Eigenlijk ben ik het er ook niet mee eens, maarjaquote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:ijsdraakje het daar wel mee eens is.
die vriend zn neus doet het gewoon nietquote:Op maandag 12 mei 2025 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze het met een soort brood. Een vriend van me die in Noorwegen woont, vond dat gedoe met die stank maar aanstellerij, maar ja, die koopt ook doerian bij de toko.
Ik krijg meteen trek als ik dit lees.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Ohhh, dat klinkt niet zo heftig. Dacht 's ochtends om 4 a 5 uur oidquote:Op maandag 12 mei 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Is met name s middags dat ik ze weleens hoor
Maar het is gelukkig geen geluid waar ik meteen irritatie van heb. Dan moet ie echt een tijdje doorgaan en dat doet ie niet zo vaak gelukkig
ohja, het komt door het weerquote:Op maandag 12 mei 2025 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Rustig, rustig! Het is gewoon maandag en er zijn hier geen culos.
en ik heb zes ton, vergeet die aub niet. Imma gangstahquote:Op maandag 12 mei 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Confirmed: Crack zit bij de YAKUZA
Ik geniet samen met jou mee, vind je dat goed? Aangezien het hier even niet kan mbt belastinggeldquote:Op maandag 12 mei 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geld van de belastingdienst ontvangen
In geld of gewicht?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en ik heb zes ton, vergeet die aub niet. Imma gangstah
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geniet samen met jou mee, vind je dat goed? Aangezien het hier even niet kan mbt belastinggeld
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss heeft ook broccoli
oehhh, nicoise is heeeerlijk. Goed idee![]()
Ik moet nog lunchen en dat is te merken, mn hoofd gaat alle kanten op
[ afbeelding ]
Deze pizza verkopen ze bij een tentje in Scheveningen, ik wil ook dit. Ik wil ook calamares, ik wil ook eten bij dat ene restaurant, ik wil ook nicoise.
Oke meer stapjes
Misschien is het oké als je je zondig voelt? En dan hier biechten?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het er ook niet mee eens, maarjaik laat andere dieren al leven dus dan is het oke (?????
)
Ach, er is nog plek in't dorp.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de minister van asiel, jouw baas dus, niet de persoon die de brug hoort te bewaken.
Nog wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |