Vorig jaar ging na die beruchte vrijdag nog 2 weken door.quote:
Vorig jaar was wel vrij vervelend..quote:
Ja maar dit jaar zal er weinig spannends gebeuren waardoor ik er volgende week nog over praat.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar ging na die beruchte vrijdag nog 2 weken door.
Ik wacht wel tot 19 mei en dan nog @Nattekat weer lastig vallen over iets.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb daarom toen Danny gevraagd on mijn abonnement te verwijderen.
Ja sorry maar toen ging er ook een artiest waar ik al fan van was.quote:
Schatje tochquote:Op maandag 12 mei 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert in de beoordeling van Stig als mod.
Israël gedoe maybe.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dit jaar zal er weinig spannends gebeuren waardoor ik er volgende week nog over praat.
Ik vertrouw de post helemaal niet meer. Ik ga uit van minstens 4 dagen tot een week bezorgtijd.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon lekker weer buiten.
[..]
Post NL werkt niet op maandag, maar aangezien dat niet mijn werkgever is werk ik vandaag gewoon
Wij bezorgen dan weer niet op zaterdag
quote:
quote:
Slijmen helpt nietquote:
Ben benieuwd hoeveel scherpschutters er in Zwitserland daar op het gebouw liggen.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot 19 mei en dan nog @:Nattekat weer lastig vallen over iets.
Kunnen we het er dit jaar dan wel over eens zijn dat het een kutnummer is waarmee we 0 kans maken op de winst?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar toen ging er ook een artiest waar ik al fan van was.
Iets met css enzoquote:
Het wordt volgend jaar zeker niet in Nederland georganiseerd.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen we het er dit jaar dan wel over eens zijn dat het een kutnummer is waarmee we 0 kans maken op de winst?
Ik gok Zweden of Israël. Israël omdat Wilders en Van der Plas oproepen om daar op te stemmen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Het wordt volgend jaar zeker niet in Nederland georganiseerd.
quote:
Hey Stigquote:
Ga je het nog druk krijgen deze weekquote:
Sowieso Zweden.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gok Zweden of Israël. Israël omdat Wilders en Van der Plas oproepen om daar op te stemmen.
Oei. Zit dat er niet bij dan?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
Over games gesproken. Mijn dochter had van familie alvast voor haar verjaardag Louigi Mansion 3 multiplayer pack gekregen zonder de daadwerkelijke game te hebben. Wel sneu voor der
Dat heb ik ook. Super irritant.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan alleen huidige FOK! abbo op het huidige plan verlengen ipv van naar een duurdere variant te gaan.
Was een dlc blijkbaar met extra skins en maps. Maargoed afgesproken dat ze de volledige game nu van ons krijgt voor der rapport. Kan ze alsnog spelen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oei. Zit dat er niet bij dan?Dat is raar.
Ja, ik 'woon' hierquote:
Ik vertrouw voornamelijk de statusberichten niet meer. 'Morgen komen we langs'.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vertrouw de post helemaal niet meer. Ik ga uit van minstens 4 dagen tot een week bezorgtijd.
Zeker gekocht door mensen zonder verstand van gamen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was een dlc blijkbaar met extra skins en maps. Maargoed afgesproken dat ze de volledige game nu van ons krijgt voor der rapport. Kan ze alsnog spelen.
Hey KWquote:
veelquote:Op maandag 12 mei 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel scherpschutters er in Zwitserland daar op het gebouw liggen.
'anoniem'quote:Op maandag 12 mei 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Enquete krijgen van je baas, zodat je alles en iedereen lekker kunt afzeiken
Vind dit nummer leuker dan dag nummer van vorig jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen we het er dit jaar dan wel over eens zijn dat het een kutnummer is waarmee we 0 kans maken op de winst?
Meen je niet?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gok Zweden of Israël. Israël omdat Wilders en Van der Plas oproepen om daar op te stemmen.
Boeit mij niet of anoniem is, meeste dingen heb ik ook wel eens rechtstreeks zo tegen de directeur gezegdquote:
Valt dat wel mee, of is dat alleen tijdens het songfestival zelf?quote:
Dan is het inderdaad primaquote:Op maandag 12 mei 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeit mij niet of anoniem is, meeste dingen heb ik ook wel eens rechtstreeks zo tegen de directeur gezegd
Nu ook nog?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is hier keigezellig altijd
Zelfs nu jij er bentquote:
Oh die heb ik al. Maar speel ik nooit meerquote:
Wat was er met haar?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha jullie zijn te goed.
Hoe is het met je kleindochter, al iets opgeknapt?
Aha.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt met brandwonden in het ziekenhuis. Weet niet precies wat er gebeurd is.
dat wel, maar alsnog vind ik het niksquote:Op maandag 12 mei 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit nummer leuker dan dag nummer van vorig jaar.
Oh wowquote:Op maandag 12 mei 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt met brandwonden in het ziekenhuis. Weet niet precies wat er gebeurd is.
Heb het nog niet eens gehoordquote:Op maandag 12 mei 2025 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar alsnog vind ik het niks
het is claude, dus het is frans en nederlands door elkaar gedraaid en soms nog een wat engels ook nogquote:
En het komt niet verder dan "la vie..."met een hoop lalalala's erachter. een kleuter had het kunnen schrijven en dat noemt men zn beste werk ooitquote:Op maandag 12 mei 2025 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is claude, dus het is frans en nederlands door elkaar gedraaid en soms nog een wat engels ook nog
Er zit geen Nederlands in hoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is claude, dus het is frans en nederlands door elkaar gedraaid en soms nog een wat engels ook nog
oh nu dan frans en engels.quote:
Niet te hard op de ziel trappen en zo.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En het komt niet verder dan "la vie..."met een hoop lalalala's erachter. een kleuter had het kunnen schrijven en dat noemt men zn beste werk ooit
Ik doe niet aan kusjekroel.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet te hard op de ziel trappen en zo.
Nee, dat weten wequote:
Gezelligquote:Op maandag 12 mei 2025 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, er begint iets te dagen.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En het komt niet verder dan "la vie..."met een hoop lalalala's erachter. een kleuter had het kunnen schrijven en dat noemt men zn beste werk ooit
Ik hoor het al te vaak.quote:
Oh ja. Van die anonieme enquêtes, maar vervolgens wel van die vragen stellen als op welke vestiging je werkt, je leeftijd en je afdeling, zodat alsnog te bepalen is wie wat heeft ingevuld.quote:
Liedjes met lalala blijven wel vaak hangen en scoren over het algemeen goed.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel armpje en de niet verbonden brandwonden doen het goedquote:Op maandag 12 mei 2025 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha jullie zijn te goed.
Hoe is het met je kleindochter, al iets opgeknapt?
Ze is wel weer thuis, maar moet wel steeds naar het ziekenhuis verband verschonen en inzalvenquote:
Nou, douze points lijkt me.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
C’est Lalalala LAaAAaaAa vie!
Zo klonk het in de repetitie ongeveer!
Had ik ook niet meegekregen sorry. Veel sterktequote:Op maandag 12 mei 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel weer thuis, maar moet wel steeds naar het ziekenhuis verband verschonen en inzalven
Sowieso van Frankrijk zelfquote:
alles goed met Lovely?quote:
Ja gaat z'n gangetje, met jou dan?quote:
ja, best prima.quote:
Mooizo..quote:
Lovelyquote:
Koenquote:
Mijn zin is ook alweer overquote:
Ahw.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Hedwig op haar favoriete nieuwe slaapplekje.
[ link | afbeelding ]
Sweetquote:Op maandag 12 mei 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
Een clubjequote:Op maandag 12 mei 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn zin is ook alweer over
Week vakantie gehad en sommige mensen hebben dingen dan ook maar een week laten liggen.
Dat is wel een fijn plekjequote:Op maandag 12 mei 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dat is ook wel een irritant geluid..quote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
Ze zijn verderop weer herrie aan het maken, voegen slijpen
Maar nu kan ik lekker buiten zitten met Noise cancelling koptelefoon en nu hoor ik het nauwelijks
wat fijn, goed geregeldquote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
Ze zijn verderop weer herrie aan het maken, voegen slijpen
Maar nu kan ik lekker buiten zitten met Noise cancelling koptelefoon en nu hoor ik het nauwelijks
Het clubje van de brugwachter even laten weten dat ie de grens belabberd bewaakt.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging even dubbel checken of ik wel in de goede SC zat. Hallo mensen
![]()
Ik heb een vraag, die wil ik even droppen en als je zin hebt om te antwoorden dan mag dat.Ik weet niet zo goed waar je al tattoos hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging even dubbel checken of ik wel in de goede SC zat. Hallo mensen
![]()
Ik heb een vraag, die wil ik even droppen en als je zin hebt om te antwoorden dan mag dat.Misschien op je schouderblad? Dan is t ook niet altijd zichtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Zekerquote:
Jaquote:Op maandag 12 mei 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat fijn, goed geregeldbeter dan je daar aan storen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |