SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:
Doe niet zo krampachtig, julliequote:Op maandag 12 mei 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is besloten om strengere filtering toe te passen.
Haha, misschien gewoon doen? Wim Hof deed dat ook.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, het komt door het weerer zit hier tegenover een fonteintje waar je zo doorheen kunt lopen en ik heb zovaak zin om daar even doorheen te wandelen
'
en.. mensen hier hebben geen culo?! Wat lastig
hij is gewoon enkelvoudquote:
Oh het zijn dezelfde personen? Schattig.quote:
Soms zijn dingen die bedekt zijn suggestiever dan dingen die dat niet zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, misschien gewoon doen? Wim Hof deed dat ook.Maar dat verhaal is vrij ranzig eigenlijk.
![]()
De culos hier zijn gewoon netjes bedekt.
stapjes gehaald? nu hapjes halen!quote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff wat is die wijk rondom het citycentrum in Veldhoven een doolhof..@:Crack_ @:Uitstraling.
Wel eerder gehad, maar man man wat een zoektocht
Nu maar lekker naar huis..
Kijk nou uit! Hier wordt Krek niet rustiger van.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zijn dingen die bedekt zijn suggestiever dan dingen die dat niet zijn.
Oh ja. Ehh. Kabbelend beekje. Ritselend bladerdek in een bos op een zonnige dag. Rustig. Kalm ademhalen.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Hier wordt Krek niet rustiger van.
Precies! Ze moet ook nog eten. Dat gaat allemaal niet goed als ze honderd dingen tegelijkertijd wil.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja. Ehh. Kabbelend beekje. Ritselend bladerdek in een bos op een zonnige dag. Rustig. Kalm ademhalen.
ik heb uitleg nodig over wat broccoliweer isquote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog een flinke broccoli. Het is geen broccoliweer, maar ja, dat ding moet toch op.Ik zou wel zin hebben in een niçoise.
HONDERD TENTACULOSquote:Op maandag 12 mei 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies! Ze moet ook nog eten. Dat gaat allemaal niet goed als ze honderd dingen tegelijkertijd wil.
Eeuhm, meeste weer behalve stralende zon en warm is wel broccoliweer.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb uitleg nodig over wat broccoliweer is
Ik ook vanmorgenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geld van de belastingdienst ontvangen
* TheStigsDutchCousin zwijgtquote:
Zodra ik die helm op zet, ben ik een heel ander persoonquote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh het zijn dezelfde personen? Schattig.
nouquote:Op maandag 12 mei 2025 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin zwijgt
Zijn ze een verrijking voor de samenleving? Of moeten ze in een terugkeercentrum?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga even een stukje schrijven in mijn dagboek over onze asielzoekers in Foqueville.
Blije wijquote:
Een heel enkele keer hoor ik hem als ik dan toevallig net naar de wc moet ofzo. Maar ik slaap aan de andere kant en word er niet wakker vanquote:Op maandag 12 mei 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ohhh, dat klinkt niet zo heftig. Dacht 's ochtends om 4 a 5 uur oid
[..]
quote:
Rechtstreeks het motorfonds inquote:Op maandag 12 mei 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Meteen in verschillende spaarpotjes gegooid, en de rest voor de laatste betaling van de warmtepomp
Oké Stigquote:Op maandag 12 mei 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ik die helm op zet, ben ik een heel ander persoon
Heb je wel al definitieve aanslag brief gekregen?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb mijn geld nog niet![]()
dacht krijg ik het net voor disney, kan ik al de prinsessenjurken kopen voor mijn nichtje
Ze horen niet in het VIVA asielzoekerspaleis, denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn ze een verrijking voor de samenleving? Of moeten ze in een terugkeercentrum?
nee dat ook nietquote:Op maandag 12 mei 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel al definitieve aanslag brief gekregen?
Hier ook nog niks binnen.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat ook niet
ik was ook niet stipt de eerste die de boel invulde, pas na 2 weken gedaan ofzo
Hmm, ik ook nietquote:Op maandag 12 mei 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat ook niet
ik was ook niet stipt de eerste die de boel invulde, pas na 2 weken gedaan ofzo
Hij is de natte cousin, praten we niet zoveel over.quote:
camera?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
Het was hier binnen, en alweer uitgegeven.
Hotel?quote:
Snotverquote:
Er trad een technische fout op tijdens het inloggenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik ook niet
Als je bij de belastingdienst inlogt, en dan kijkt bij 'mijn gegevens' en dan bij 'geregistreerd inkomen/inkomensverklaring aanvragen', wat staat er dan voor datum? En staat er bij dat er op basis van aangifte oid is of op basis van definitief?
Daar staat het vaak al eerder dan dat je de brief krijgt
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er trad een technische fout op tijdens het inloggen
Er is een technische fout opgetreden. U bent automatisch uitgelogd.
mag nie
Das al even geleden.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah de definitieve aanslag heb ik gekregen op 16 mei
Dan krijg je het wss vrijdag of maandagquote:Op maandag 12 mei 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah de definitieve aanslag heb ik gekregen op 16 mei
Kloptquote:
Ik heb mijn horloge aangehad, dus hartslag punten.quote:
Hartslagpunten?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb mijn horloge aangehad, dus hartslag punten:Y
vrijdag hopelijkquote:Op maandag 12 mei 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan krijg je het wss vrijdag of maandag
Pandapunten maar dan andersquote:
Nu weer binnen op kantoor, maar ik denk dat ik mijn zin om te werken buiten heb laten liggen.quote:
Ik 10 mei, ook een zaterdag. Ik had het vanmorgenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
Even gespiekt. Op mijn aanslag stond 3 mei, war dan wel op een zaterdag is, met 5 mei er nog achter aan, geld stond op de 7e op m'n rekening.
nee nee we gaan gewoon duimen dat ik het vrijdag hebquote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
Even gespiekt. Op mijn aanslag stond 3 mei, wat dan wel op een zaterdag is, met 5 mei er nog achter aan, geld stond op de 7e op m'n rekening.
Begrijpelijkquote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu weer binnen op kantoor, maar ik denk dat ik mijn zin om te werken buiten heb laten liggen.
Ja, dat mijn hartslag gedurende een bepaalde tijd hoger is dan bij rust..quote:
Ahja, je loopt en fietst ook wat afquote:Op maandag 12 mei 2025 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat mijn hartslag gedurende een bepaalde tijd hoger is dan bij rust..
Werken is voor mij ook min of meer sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, je loopt en fietst ook wat afOpstaan is dan bij jou ook altijd heuvel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
in gewicht in briefgeldquote:Op maandag 12 mei 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In geld of gewicht?
[..]Plek genoeg, gedeelde smart/vreugde en zo
dan moet je hierheen komenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]Ik wil die pizza ook wel! En niçoise. Alles eigenlijk wel.
Maar wat heb je voor de lunch?
[..]
Misschien is het oké als je je zondig voelt? En dan hier biechten?
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Opstaan is dan bij jou ook altijd heuvel op.
het zijn sexy insectenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in gewicht in briefgeld
[..]
dan moet je hierheen komener is hier ook strand en zee, gratis
![]()
Ik had geroosterde boterhammen (vanochtend vers geroosterd) met avocado en plantaardige bacon en cherrytomaatjes en rucola. En wat druifjes toe.
Verder heb ik nog yoghurt, pastinaaksoep en een appel en een peer mee als tussendoortje. En vanavond weer dezelfde soep gok ik maar dan met vulling (garnalen en feta denk ik). Wat had jij?![]()
Ik negeer dat die beesten intelligent zijn en veel gevoel hebbendat kunnen wij mensen best goed
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, misschien gewoon doen? Wim Hof deed dat ook.Maar dat verhaal is vrij ranzig eigenlijk.
![]()
De culos hier zijn gewoon netjes bedekt.
Ik heb ooit een ontwerp hiervoor gemaakt. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zou het wel durven als ik met collega's ben, of als andere mensen het doen. Of als het iets warmer is
het zijn van die flutfonteintjes, of je moet een gevoelige culo hebben
[ afbeelding ]
van zulke
hier zijn wel veel culos en veel bloot![]()
Rendangquote:Op maandag 12 mei 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben heel de wijk aan het verwarren door rendang te laten pruttelen
die zullen ook denken hoezo gebruiken die blanke opeens kruiden
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff wat is die wijk rondom het citycentrum in Veldhoven een doolhof..@:Crack_ @:Uitstraling.
Wel eerder gehad, maar man man wat een zoektocht
Nu maar lekker naar huis..
dat is zoquote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zijn dingen die bedekt zijn suggestiever dan dingen die dat niet zijn.
dit is ook zo, maar we gaan zo weer even focus werken en dan komt het goedquote:Op maandag 12 mei 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Hier wordt Krek niet rustiger van.
Deze heb je ook in Arnhem waar markt is. Ben bang dat die dingen random aan gaan wanneer ik er net loopquote:Op maandag 12 mei 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ontwerp hiervoor gemaakt. Komt wel dichtbij zo.
RUSTIG BLIJVEN, RUSTIG BLIJVENquote:Op maandag 12 mei 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja. Ehh. Kabbelend beekje. Ritselend bladerdek in een bos op een zonnige dag. Rustig. Kalm ademhalen.
behalve als je broccoli gebruikt als snackquote:Op maandag 12 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, meeste weer behalve stralende zon en warm is wel broccoliweer.
maar we houden van pijnquote:Op maandag 12 mei 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had het geld sowieso wel hoor. Maar nu doet het minder pijn.
Helemaal met deze frequentiequote:Op maandag 12 mei 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben heel de wijk aan het verwarren door rendang te laten pruttelen
die zullen ook denken hoezo gebruiken die blanke opeens kruiden
sexy? Ik ehm pardonquote:
ja meestal ben ik het 's avonds weer vergeten inderdaadquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In dat geval ga ik er zo nog even een lens voor kopen.
is niet random hoor, zit iemand continu te bekijken of er iemand overheen loopt en als je er vervelend uitziet dan SPLASHquote:Op maandag 12 mei 2025 13:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze heb je ook in Arnhem waar markt is. Ben bang dat die dingen random aan gaan wanneer ik er net loop
nice, is je ontwerp ook tot uitvoer gebracht?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ontwerp hiervoor gemaakt. Komt wel dichtbij zo.
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
JAAAAAAAA IK HEB GROEN LICHT VAN DE CHIRURG OM TERUG TE GAAN NAAR DE BRANDERIJ.
jaaaa, ik zag hetquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja meestal ben ik het 's avonds weer vergeten inderdaad
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
UV waarschuwing
[ afbeelding ]
Het is heerlijk weer buiten, maar de zonkracht is vandaag rond de 5. Bescherm je huid als je voor eind van de middag buiten bent.
echt stom dat je blij bent ja, doe nietquote:Op maandag 12 mei 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Wat stom dat ik moet huilen om dit haha. Maar zijn goede tranen. Ik had verwacht dat ik nog veel langer bij huis zou zitten.
Ja precies, even de aandacht graagquote:
Lekker bijbruinen dusquote:Op maandag 12 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
UV waarschuwing
[ afbeelding ]
Het is heerlijk weer buiten, maar de zonkracht is vandaag rond de 5. Bescherm je huid als je voor eind van de middag buiten bent.
Wat zijn vriezerontbijtjes?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
jaaaa, ik zag hetmaar eentje is eigenlijk al best groot
al ga ik ze denk ik toch halen want het is goedkoop /zwak
die ontbijtjes uit de vriezer ben ik ook wel benieuwd naar maar zelfs met 50% korting vind ik ze prijzig
dat is wel echt goed hoorquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt stom dat je blij bent ja, doe niet
*Sprayt factor 100 op Grmblquote:
Nog nooit eerder gezienquote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/24554/diepvries-ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |