Blije wijquote:
Een heel enkele keer hoor ik hem als ik dan toevallig net naar de wc moet ofzo. Maar ik slaap aan de andere kant en word er niet wakker vanquote:Op maandag 12 mei 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ohhh, dat klinkt niet zo heftig. Dacht 's ochtends om 4 a 5 uur oid
[..]
quote:
Rechtstreeks het motorfonds inquote:Op maandag 12 mei 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Meteen in verschillende spaarpotjes gegooid, en de rest voor de laatste betaling van de warmtepomp
Oké Stigquote:Op maandag 12 mei 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ik die helm op zet, ben ik een heel ander persoon
Heb je wel al definitieve aanslag brief gekregen?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb mijn geld nog niet![]()
dacht krijg ik het net voor disney, kan ik al de prinsessenjurken kopen voor mijn nichtje
Ze horen niet in het VIVA asielzoekerspaleis, denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn ze een verrijking voor de samenleving? Of moeten ze in een terugkeercentrum?
nee dat ook nietquote:Op maandag 12 mei 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel al definitieve aanslag brief gekregen?
Hier ook nog niks binnen.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat ook niet
ik was ook niet stipt de eerste die de boel invulde, pas na 2 weken gedaan ofzo
Hmm, ik ook nietquote:Op maandag 12 mei 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat ook niet
ik was ook niet stipt de eerste die de boel invulde, pas na 2 weken gedaan ofzo
Hij is de natte cousin, praten we niet zoveel over.quote:
camera?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
Het was hier binnen, en alweer uitgegeven.
Hotel?quote:
Snotverquote:
Er trad een technische fout op tijdens het inloggenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik ook niet
Als je bij de belastingdienst inlogt, en dan kijkt bij 'mijn gegevens' en dan bij 'geregistreerd inkomen/inkomensverklaring aanvragen', wat staat er dan voor datum? En staat er bij dat er op basis van aangifte oid is of op basis van definitief?
Daar staat het vaak al eerder dan dat je de brief krijgt
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er trad een technische fout op tijdens het inloggen
Er is een technische fout opgetreden. U bent automatisch uitgelogd.
mag nie
Das al even geleden.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah de definitieve aanslag heb ik gekregen op 16 mei
Dan krijg je het wss vrijdag of maandagquote:Op maandag 12 mei 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah de definitieve aanslag heb ik gekregen op 16 mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |