Kloptquote:
Ik heb mijn horloge aangehad, dus hartslag punten.quote:
Hartslagpunten?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb mijn horloge aangehad, dus hartslag punten:Y
vrijdag hopelijkquote:Op maandag 12 mei 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan krijg je het wss vrijdag of maandag
Pandapunten maar dan andersquote:
Nu weer binnen op kantoor, maar ik denk dat ik mijn zin om te werken buiten heb laten liggen.quote:
Ik 10 mei, ook een zaterdag. Ik had het vanmorgenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
Even gespiekt. Op mijn aanslag stond 3 mei, war dan wel op een zaterdag is, met 5 mei er nog achter aan, geld stond op de 7e op m'n rekening.
nee nee we gaan gewoon duimen dat ik het vrijdag hebquote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
Even gespiekt. Op mijn aanslag stond 3 mei, wat dan wel op een zaterdag is, met 5 mei er nog achter aan, geld stond op de 7e op m'n rekening.
Begrijpelijkquote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu weer binnen op kantoor, maar ik denk dat ik mijn zin om te werken buiten heb laten liggen.
Ja, dat mijn hartslag gedurende een bepaalde tijd hoger is dan bij rust..quote:
Ahja, je loopt en fietst ook wat afquote:Op maandag 12 mei 2025 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat mijn hartslag gedurende een bepaalde tijd hoger is dan bij rust..
Werken is voor mij ook min of meer sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, je loopt en fietst ook wat afOpstaan is dan bij jou ook altijd heuvel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
in gewicht in briefgeldquote:Op maandag 12 mei 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In geld of gewicht?
[..]Plek genoeg, gedeelde smart/vreugde en zo
dan moet je hierheen komenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]Ik wil die pizza ook wel! En niçoise. Alles eigenlijk wel.
Maar wat heb je voor de lunch?
[..]
Misschien is het oké als je je zondig voelt? En dan hier biechten?
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Opstaan is dan bij jou ook altijd heuvel op.
het zijn sexy insectenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in gewicht in briefgeld
[..]
dan moet je hierheen komener is hier ook strand en zee, gratis
![]()
Ik had geroosterde boterhammen (vanochtend vers geroosterd) met avocado en plantaardige bacon en cherrytomaatjes en rucola. En wat druifjes toe.
Verder heb ik nog yoghurt, pastinaaksoep en een appel en een peer mee als tussendoortje. En vanavond weer dezelfde soep gok ik maar dan met vulling (garnalen en feta denk ik). Wat had jij?![]()
Ik negeer dat die beesten intelligent zijn en veel gevoel hebbendat kunnen wij mensen best goed
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, misschien gewoon doen? Wim Hof deed dat ook.Maar dat verhaal is vrij ranzig eigenlijk.
![]()
De culos hier zijn gewoon netjes bedekt.
Ik heb ooit een ontwerp hiervoor gemaakt. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zou het wel durven als ik met collega's ben, of als andere mensen het doen. Of als het iets warmer is
het zijn van die flutfonteintjes, of je moet een gevoelige culo hebben
[ afbeelding ]
van zulke
hier zijn wel veel culos en veel bloot![]()
Rendangquote:Op maandag 12 mei 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben heel de wijk aan het verwarren door rendang te laten pruttelen
die zullen ook denken hoezo gebruiken die blanke opeens kruiden
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff wat is die wijk rondom het citycentrum in Veldhoven een doolhof..@:Crack_ @:Uitstraling.
Wel eerder gehad, maar man man wat een zoektocht
Nu maar lekker naar huis..
dat is zoquote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zijn dingen die bedekt zijn suggestiever dan dingen die dat niet zijn.
dit is ook zo, maar we gaan zo weer even focus werken en dan komt het goedquote:Op maandag 12 mei 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Hier wordt Krek niet rustiger van.
Deze heb je ook in Arnhem waar markt is. Ben bang dat die dingen random aan gaan wanneer ik er net loopquote:Op maandag 12 mei 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ontwerp hiervoor gemaakt. Komt wel dichtbij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |