Ik zie dat bij de Appie broccoli de groente van de week isquote:Op maandag 12 mei 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat haalt een beetje het idee van zo'n verspakket weg als je alsnog van alles er bij moet halenWas deze https://www.ah.nl/product(...)t-griekse-pita-gyros
Ik ken een Fokster die leefde zowat daarop en die is nu net 40 maar ziet eruit als 110 en als ze hoest ruik je ve-tsin.quote:
Klopt, maar dat ruik je gauw zatquote:
Zeker waar, maar ik koop ze niet echt voor het gemak maar meer voor de prijsquote:Op maandag 12 mei 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat haalt een beetje het idee van zo'n verspakket weg als je alsnog van alles er bij moet halenWas deze https://www.ah.nl/product(...)t-griekse-pita-gyros
Succesquote:Op maandag 12 mei 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Nou dan ga ik ook maar even zin maken om deze week de voortuin onkruid vrij te maken.
Karmaquote:Op maandag 12 mei 2025 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Fokster die leefde zowat daarop en die is nu net 40 maar ziet eruit als 110 en als ze hoest ruik je ve-tsin.
Zout werkt ook goed maar het ergste moet wel even weg eerst. Gelukkig groeit er nog niet heel veel.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Succes
Ik heb er azijn op gespoten.
Nies cancellingquote:Op maandag 12 mei 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
Ik moest niezen, meteen de noise cancelling automatisch uit
Ja dat verschil kun je wel proevenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
oh, ja ik eet 100g yoghurt per keer meestaldus ik doe 5x met 500ml, dat scheelt
En echt, zijn die smaken anders? Kun je dat blind proeven, heb je het getest?! Zou wel apart zijn
Ja ooit lukt dat vast wel weerquote:Op maandag 12 mei 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]ben benieuwd wat voor bedrag er bij jou uit zou komen
[..]
ja dat is zonde, komt wel weerkruiden woekeren ook zo
[..]
sommige mensen hebben weinig capaciteiten om zelf na te denken, die kunnen dat niet
Er was hier ooit iemand die ging ranten omdat er geen houdbaarheidsdatum op brood stond vermeld![]()
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
Ik moest niezen, meteen de noise cancelling automatisch uit
Klopt jaquote:Op maandag 12 mei 2025 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Zout werkt ook goed maar het ergste moet wel even weg eerst. Gelukkig groeit er nog niet heel veel.
wat apart zegquote:Op maandag 12 mei 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat verschil kun je wel proevenMaar ze zijn ook wel anders qua samenstelling, de 1kg bak heeft onder andere 0,3 gr eiwit, iets meer koolhydraten en 5 kcal per 100 gram meer ten opzichte van de 500 gr bak
jup, diegene vond het absurd dat het er niet op stondquote:Op maandag 12 mei 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ooit lukt dat vast wel weer
Houdbaarheidsdatum op brood?
In sommige dingen ben ik best een vrek, maar in de supermarkt kijk ik echt nauwelijks naar wat ik uitgeefquote:Op maandag 12 mei 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]ben benieuwd wat voor bedrag er bij jou uit zou komen
Volgende keer mag je mijn nijnen wel lenen. Moet je alleen oppassen dat ze niet ook de rest van de planten opvreten.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt ja
Ik gebruikte vroeger altijd een mengsel van zout, azijn en een beetje afwasmiddel. Door het afwasmiddel bleef het beter kleven aan de blaadjes en werd het beter opgenomen. Als de zon scheen was het diezelfde dag nog bruin
Mooi toch, die balansquote:Op maandag 12 mei 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In sommige dingen ben ik best een vrek, maar in de supermarkt kijk ik echt nauwelijks naar wat ik uitgeef
heb jij nijntjes?! Pics?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer mag je mijn nijnen wel lenen. Moet je alleen oppassen dat ze niet ook de rest van de planten opvreten.
Op de middelbare hadden we een keer een cola test. Kreeg je genummerde bekertjes cola en dan een cijfer geven. Kijken welke het lekkerste bleek enzoquote:Op maandag 12 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat apart zegen dat je dat proeft, dan ben je wel een fijnproever
[..]
jup, diegene vond het absurd dat het er niet op stond![]()
![]()
Dr. Pepperquote:Op maandag 12 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de middelbare hadden we een keer een cola test. Kreeg je genummerde bekertjes cola en dan een cijfer geven. Kijken welke het lekkerste bleek enzo
Was er 1 gozer die kon ze allemaal met 1 slok identificeren![]()
"Ja dit is Pepsi, dit is Freeway, dit is Dr. Pepper, dit is Coca cola.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |