Hmm, prijzig geintje wel ja, vraag me ook af of het wat isquote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/24554/diepvries-ontbijt
Daar staan ook gewoon bomen hoorquote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Sprayt factor 100 op Grmbl
Beetje je huid jong en gezond houden als je op die schaduwloze industrieterreinen loopt
Gewoon insmeren die handelquote:
Binnenkort ga ik vast wel weer klagen dat het regent 's ochtends als ik heen moet fietsen.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan echt niet hoor
Hier mag je alleen klagen
Ohnee wacht, verkeerde user
Over of je blij mag zijn hier of dat je weer aan de gang mag?quote:
Ja of ik weer bezig mag bij de branderij omdat ik thuis alles ook gewoon kan doen zonder moeite en pijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over of je blij mag zijn hier of dat je weer aan de gang mag?
Denk dat de zonnebrand die ik heb al over de datum isquote:
Ga nieuwe halen danquote:Op maandag 12 mei 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de zonnebrand die ik heb al over de datum is
Water?!?! probeer je me te vergiftigen ofzoquote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is wel echt goed hoor
EN VERGEET NIET GENOEG WATER TE DRINKEN MENSEN
quote:
oh wel eens geprobeerdquote:Op maandag 12 mei 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/24554/diepvries-ontbijt
quote:
ik ook niet, of wel maar vijf euro voor één ontbijtje?quote:
Hmm, kan er geen review over vinden op internet. Ik sla even over, ga zelf wel een lekker ontbijtje makenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, prijzig geintje wel ja, vraag me ook af of het wat is
hou jij niet van water?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Water?!?! probeer je me te vergiftigen ofzo
oh, ja verdikkiequote:Op maandag 12 mei 2025 13:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh wel eens geprobeerd
vond ze oke voor dat geld
Thee mag ookquote:Op maandag 12 mei 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Water?!?! probeer je me te vergiftigen ofzo
ja wel de aanbieding prijs hequote:Op maandag 12 mei 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja verdikkiewelke was de beste? en vond je het iets wat je zelf ook makkelijk kon maken?
Ja vind het wel een duur ontbijtquote:Op maandag 12 mei 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]is je van harte gegund
[..]
ik ook niet, of wel maar vijf euro voor één ontbijtje?![]()
dat sla ik over of het moet buiten de deur zijn of heel bijzonder oid
[..]
Hmm, kan er geen review over vinden op internet. Ik sla even over, ga zelf wel een lekker ontbijtje maken
[..]
hou jij niet van water?
Nee dan ben ik bij mijn oudersquote:Op maandag 12 mei 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, je mag van het weekend gaan klussenhttps://nl.pepper.com/kor(...)p-je-kassabon-355334
Ja, Iepebeek zat er bij jaquote:Op maandag 12 mei 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]is dat zo ja?
ben je in de iepebeek geweest toevallig?! Daar ben ik geboren!
![]()
was het verder wel een lekker rondje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |