en straks weer huilen dat mensen ondankbaar zijn, super stabielquote:Op maandag 12 mei 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kan een mens nu onder de 5 euro eten?
Zoek je dan dingen over datum of in afvalbakken?
Grote batch maken met veel groenten, porties invriezen, beetje rijst erbij oidquote:Op maandag 12 mei 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kan een mens nu onder de 5 euro eten?
Zoek je dan dingen over datum of in afvalbakken?
Onder de 5 euro is ook niet zo heel lastig, zit ik eigenlijk altijd welquote:Op maandag 12 mei 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn avondeten zit sowieso onder vijf euromaar ik eet niet heel veel, en ben een super ster in koopjes scoren! maar lilak wint denk ik
Moet ik d'r even loslaten in de tuin hier?quote:
Ja, die heb ik iets vaker gehad. De laatste 3-4 maanden zit ik wel wekeijks in een ander deel van Veldhoven, Het Look en de Zonderwijk....quote:Op maandag 12 mei 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]echt he
verhaal van ons leven
[..]
oh wat grappig zeg, nou daar is crackje geboren![]()
. Weet er niks meer van hoor, we zijn verhuisd toen ik 3 was oid.
Ik keek net even op de kaart maar herken heel veel van het citycenter niet meer joh. Kom er ook niet meer zo vaak, paar jaar terug wel nog in de bios geweest. Die is wel fancy![]()
En zeelst heb je ook wat vaker bezorgd of niet?
Kan een van jullie dan voortaan boodschappen voor mij doen?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn avondeten zit sowieso onder vijf euromaar ik eet niet heel veel, en ben een super ster in koopjes scoren! maar lilak wint denk ik
Nee, misschien dat het daarom niet doorgegaan is.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was het een fontein in regenboogkleuren?
quote:
RIPquote:
Rendangquote:Op maandag 12 mei 2025 13:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit te denken het mijne niet, maar de aardappesl was 2e gratis, en de broccoli in de aanbieding...
hmm moment
oke wat ik nu maak heeft in totaal 20 euro en 40 cent gekost
en het is genoeg voor 4 man
dus zelfs de rendang is betaalbaar
die appartementen boven de winkels zijn echt een doolhof, vriend van me woonde er ooitquote:Op maandag 12 mei 2025 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, die heb ik iets vaker gehad. De laatste 3-4 maanden zit ik wel wekeijks in een ander deel van Veldhoven, Het Look en de Zonderwijk....
het heeft nog wel een goede 3 uur nodig dus niet eerder dan 5quote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rendang![]()
Wanneer kunnen we komen eten?
Het gemiddelde voor een hele dag is voor een vrouw 7,57 en voor een man 8,40quote:Op maandag 12 mei 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onder de 5 euro is ook niet zo heel lastig, zit ik eigenlijk altijd wel
Tot straks dan!quote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het heeft nog wel een goede 3 uur nodig dus niet eerder dan 5
volgens mij leeft zij op thee, ik zou doenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik d'r even loslaten in de tuin hier?
En ik maar denken dat zoiets alleen hier het geval was.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die appartementen boven de winkels zijn echt een doolhof, vriend van me woonde er ooit
Theequote:Op maandag 12 mei 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij leeft zij op thee, ik zou doen
misschien kun je er nog geld voor vragen ook, noem het een theetuin?
Die had ik vandaag gelukkig niet. Was geen post voor om te bezorgen.... Ik had voor het winkelgedeelte eigenlijk alleen de appartementjes tegenover het gemeentehuis. Maar die hebben gewoon brievenbussen even voorbij de appiequote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die appartementen boven de winkels zijn echt een doolhof, vriend van me woonde er ooit
ik zit hier wel ver boven denk ikquote:Op maandag 12 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gemiddelde voor een hele dag is voor een vrouw 7,57 en voor een man 8,40
Heb wel eens zoiets gezien ja. Was vroeger ook in de ouderwetse Sears catalogi en zo in Amerika.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, je kunt op amazon schijnbaar gewoon huisjes kopen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mja, ontbijt zit je al gauw aan de 2+ euro (kwark, banaan, koffie)quote:Op maandag 12 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat scheelt, Koen heeft nog wat meetingen in de agenda staanquote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het heeft nog wel een goede 3 uur nodig dus niet eerder dan 5
wel leuk, die afwisselingquote:Op maandag 12 mei 2025 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, die heb ik iets vaker gehad. De laatste 3-4 maanden zit ik wel wekeijks in een ander deel van Veldhoven, Het Look en de Zonderwijk....
boodschappen doen met aanbiedingenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit te denken het mijne niet, maar de aardappesl was 2e gratis, en de broccoli in de aanbieding...
hmm moment
oke wat ik nu maak heeft in totaal 20 euro en 40 cent gekost
en het is genoeg voor 4 man
dus zelfs de rendang is betaalbaar
ja maar kun je zelf toch ookquote:Op maandag 12 mei 2025 13:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan een van jullie dan voortaan boodschappen voor mij doen?
Zou ze daar intrappen denk je?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij leeft zij op thee, ik zou doen
misschien kun je er nog geld voor vragen ook, noem het een theetuin?
Wat is waterberging? Wat de naam al zegt, water bergenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, misschien dat het daarom niet doorgegaan is.
Het was best wel fancy met waterobjecten en waterberging. Vooral dat laatste komen ze nu achter dat het wel handig is.
Niet iedereen kiest ervoor om gemiddeld en gewoontjes te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schijnbaar niet goed genoeg.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel leuk, die afwisseling
of zou je liever een vaste route hebben?
[..]
boodschappen doen met aanbiedingenword je ook creatief van
[..]
ja maar kun je zelf toch ook
Zo'n huisje ga je misschien nog wel kunnen vinden, maar een stuk grond en vooral alle vergunningen en gebiedsplannen zullen het wel onmogelijk makenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb wel eens zoiets gezien ja. Was vroeger ook in de ouderwetse Sears catalogi en zo in Amerika.
Ik vrees dat dat hier wat lastiger gaat.
Jullie weten dat ik kan meelezen he?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze daar intrappen denk je?
Al groeit het momenteel niet zo hard omdat het al een tijd niet heeft geregend. Als het straks weer een keertje regent ontploffen natuurlijk al die paardenbloemen
kan toch?quote:
ik had zo'n pakket gekocht voor aspergesoep want afgeprijs + was in de aanbiedingquote:Op maandag 12 mei 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vanavond voor 2 euro groenten en 2 euro kip, met wat kruiden en saus erbij zit ik ruim onder de 5
Oh Microsoft.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt he, moet de link hebben voor de meeting
outlook loopt vast
ik heb hier ook zat paardebloemen, moet ik ze even opsturen naar je?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
Ik heb hier ook baardeploemen in se tuin staan, en brandnetels
Kan wel gewoon mijn eigen kruidentuee maken
Daarom dat ik elke dag boodschappen doe, gewoon ter plekke in de supermarkt de maaltijd bij elkaar verzinnen aan de hand van de aanbiedingen en 35% stickersquote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
boodschappen doen met aanbiedingenword je ook creatief van
Oh, dat is niet de bedoelingquote:Op maandag 12 mei 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie weten dat ik kan meelezen he?
Daar zit ik wel onder denk ikquote:Op maandag 12 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je ze eerst wassen en drogen?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hier ook zat paardebloemen, moet ik ze even opsturen naar je?
In landen om ons heen is het vaak al verplicht bij nieuwbouw. Dan hoef je niet je drinkwater te gebruiken om de wc mee te doorspoelen.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is waterberging? Wat de naam al zegt, water bergendat klinkt handig ja, apart dat ze daar tijd voor nodig hadden om er achter te komen dat het handig is
heb je enige idee hoeveel je uitgeeft? ik weet alleen wat ik maandelijks uitgeef, dat is ongeveer 200 euro. Komt in de buurt van het gemiddelde, ietsjes minderquote:
dure kwark eet jijquote:Op maandag 12 mei 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ontbijt zit je al gauw aan de 2+ euro (kwark, banaan, koffie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |