Nee dan ben ik bij mijn oudersquote:Op maandag 12 mei 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, je mag van het weekend gaan klussenhttps://nl.pepper.com/kor(...)p-je-kassabon-355334
Ja, Iepebeek zat er bij jaquote:Op maandag 12 mei 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]is dat zo ja?
ben je in de iepebeek geweest toevallig?! Daar ben ik geboren!
![]()
was het verder wel een lekker rondje?
Dan zet je die maar aan het werkquote:
Groene thee met paardenbloemblad, paardenbloemwortel en verse gemberquote:
Dat is hoe klussen werkt toch?quote:
Dus helaas kun je daar niet op stemmen...quote:Op maandag 12 mei 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Erika moet donderdag pas. Ich komme!
quote:Op maandag 12 mei 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groene thee met paardenbloemblad, paardenbloemwortel en verse gember
Onze klusprinsesquote:Op maandag 12 mei 2025 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is hoe klussen werkt toch?
Ik lig op bank/tuinstoel en zet af en toe koffie met een versnapering en kijk hoe mijn vader klust?
quote:
quote:
Toch wel als Nederland niet moet want Claude moet morgen. Maar ik stem toch pas in de finale want ik verwacht dat Finland sowieso wel naar de finale gaat.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus helaas kun je daar niet op stemmen...
Zeelst, dichterbij Nederlandse rednecks kom je nergens.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, Iepebeek zat er bij ja
Op zich wel lekker. Zeelst moest ik ook doen. Die is iets makkelijker..
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar mee begonnen want zou eea helpen verlichten. En nu vind ik het wel lekker
Nee. Helaas iets te vooruitstrevend voor zijn tijd. Nu zijn ze wel bezig met zulke dingen gelukkigquote:Op maandag 12 mei 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nice, is je ontwerp ook tot uitvoer gebracht?
Ik dacht dat je alleen mag stemmen voor de halve finale waarin NL meedoet?...quote:Op maandag 12 mei 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch wel als Nederland niet moet want Claude moet morgen. Maar ik stem toch pas in de finale want ik verwacht dat Finland sowieso wel naar de finale gaat.
Hmmmmmmmm, hmmmmmmmm x2quote:Op maandag 12 mei 2025 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja wel de aanbieding prijs he
bosvruchten was het beste
gevolgd door carrot cake
de chocolade vond ik brrr maar dat kwam door de kokos
die laatste met pistache hadden ze hier niet, morgen even spieken
Ik weet eerlijk gezegd nooit goed hoe het zit met halve finales en stemmen want ik stem altijd alleen in de finale.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen mag stemmen voor de halve finale waarin NL meedoet?...
Ik heb nog geen favoriet heb volgens mij ook alleen nog maar Finland en NL gehoord...
mijn avondeten zit sowieso onder vijf euroquote:Op maandag 12 mei 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vind het wel een duur ontbijt
Mijn avondeten zit vaak ook onder de 5 euro denk ik..
En ik ontbijt niet, dus goedkoper kan niet
quote:
oh wat grappig zeg, nou daar is crackje geborenquote:Op maandag 12 mei 2025 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, Iepebeek zat er bij ja
Op zich wel lekker. Zeelst moest ik ook doen. Die is iets makkelijker..
@LTVDKquote:Op maandag 12 mei 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groene thee met paardenbloemblad, paardenbloemwortel en verse gember
was het een fontein in regenboogkleuren?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Helaas iets te vooruitstrevend voor zijn tijd. Nu zijn ze wel bezig met zulke dingen gelukkig
blik bonen en een handje rijst?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kan een mens nu onder de 5 euro eten?
Zoek je dan dingen over datum of in afvalbakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |