Blijft vermakelijk inderdaad. Iedereen is gek, behalve de PVV-fans.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De meest incompetente minister sinds mensenheugenis maar het ligt allemaal aan anderen hoor!!!
Geloof je dit werkelijk of is het gewoon weer een staaltje revisionisme?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:19 schreef Dutchguy het volgende:
Lastig als je vindt dat Faber zich teveel met randzaken bezig houdt maar tenminste nog meer doet dat de twee VVD ministers voor haar die helemaal geen ene reet deden.
Dat haar intentie is om meer te doen dan de vorige twee VVD ministers? Ja dat geloof ik meteen. Is ze de beste persoon op die plek? Nee want ze houdt zich teveel bezig met randzaken. Maar ik geloof dat de intentie er wel is. Maar het is een verdomd lastig dossier en wie moet je er dan neer zetten?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Geloof je dit werkelijk of is het gewoon weer een staaltje revisionisme?
Gelukkig hadden we in de 16e en 17e eeuw geen PVV beleid, anders hadden we een Gouden Eeuw gemist. En heel veel kunstenaars.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Er zijn nou eenmaal genoeg gekkies in dit land te vinden die een voorstander zijn van een open grenzenbeleid en nog meer 'diversiteit'. Dan werkt het beleid en visie van Faber en de PVV als een rode lap op een stier, zoals eigenlijk al sinds november 2023 het geval is.
Oh ja, dat is nu echt een vergelijkbare situatie...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we in de 16e en 17e eeuw geen PVV beleid, anders hadden we een Gouden Eeuw gemist. En heel veel kunstenaars.
Ik weet dat de meeste mensen hier niet in staat zijn verbanden te herkennen en geen kennis hebben van langer geleden dan vorige week donderdag, dus ik zal meelevend glimlachen naar je.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is nu echt een vergelijkbare situatie...
Ten tijde van de Gouden eeuw moesten nieuwkomers keihard werken en kregen ze niks kado.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik weet dat de meeste mensen hier niet in staat zijn verbanden te herkennen en geen kennis hebben van langer geleden dan vorige week donderdag, dus ik zal meelevend glimlachen naar je.
De correlatie tussen laagopgeleide, analfabete Afrikaanse en islamitische immigranten met een botsende cultuur en Europese immigranten uit de Gouden Eeuw ontgaat mij even.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we in de 16e en 17e eeuw geen PVV beleid, anders hadden we een Gouden Eeuw gemist. En heel veel kunstenaars.
Proest.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ten tijde van de Gouden eeuw moesten nieuwkomers keihard werken en kregen ze niks kado.
Het vereist dan ook een IQ boven de 65.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De correlatie tussen laagopgeleide, analfabete Afrikaanse en islamitische immigranten met een botsende cultuur en Europese immigranten uit de Gouden Eeuw ontgaat mij even.
Alleen maar spookrijders, zei de spookrijderquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zit niet in een hypercorrecte fuik.
Pardon?quote:
Nou, leg het verband eens uit dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik weet dat de meeste mensen hier niet in staat zijn verbanden te herkennen en geen kennis hebben van langer geleden dan vorige week donderdag, dus ik zal meelevend glimlachen naar je.
https://www.gld.nl/nieuws(...)tie-faber-is-zinloosquote:Politicoloog zegt: 'Petitie Faber is zinloos'
'Stuur haar in stemhokje weg'
Zo werkt onze democratie, zegt de politicoloog. “De Nederlander gaat niet over het functioneren van de Tweede Kamer. Behalve bij de verkiezingen, grijp dan je kans zou ik zo zeggen en stuur haar in het stemhokje weg.”
Die politicoloog benadert het volstrekt autistisch. Nee, burgers hebben inderdaad geen formele macht om Faber weg te sturen. Uiteindelijk moet de meerderheid van de kamer dat altijd besluiten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://www.gld.nl/nieuws(...)tie-faber-is-zinloos
Volgens een aantal figuren in dit topic werkt het toch echt anders...
Als Faber weggaat wordt ze vervangen door een partijgenoot. Dus een PVVer. Dat is ook democratie, wat jij blijkbaar niet begrijptquote:Op maandag 12 mei 2025 10:43 schreef ReplaR het volgende:
"Wij accepteren alleen de democratie als het ons uitkomt"
Links
Nee, democratie is in PVV-ogen dat je soms mag stemmen en dat je daarna keihard je bek moet houden, als het hun politici betreft.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als Faber weggaat wordt ze vervangen door een partijgenoot. Dus een PVVer. Dat is ook democratie, wat jij blijkbaar niet begrijpt
lol. Wordt het nog wat denk je?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:29 schreef Tjoent het volgende:
Bedankt de kutlullen van NSC maar dat Faber haar werk niet normaal kan uitvoeren.
Klaar, de rest van je gejamaar is volstrekt irrelevant.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:19 schreef Hexagon het volgende:
Die politicoloog benadert het volstrekt autistisch. Nee, burgers hebben inderdaad geen formele macht om Faber weg te sturen. Uiteindelijk moet de meerderheid van de kamer dat altijd besluiten.
Politiek is dat niet zo irrelevant. Als zo’n petitie een serieuze vlucht neemt, dan verhoogt dat gewoon de druk binnen VVD en NSC.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klaar, de rest van je gejamaar is volstrekt irrelevant.
Dat noemen we ook wel wensdenken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef KareldeStoute het volgende:
Politiek is dat niet zo irrelevant. Als zo’n petitie een serieuze vlucht neemt, dan verhoogt dat gewoon de druk binnen VVD en NSC.
Ik weet dat indirecte effecten van actief voor velen lastig te begrijpen zijn. Maar zoals ik uitleg, dit is een campagne die als werkelijk doel heeft om het vertrouwen in Faber bij stemmers en kamerleden te ondermijnen. Mensen hebben ghet dan immers over het functioneren van deze minister en kamerleden krijgen het dan moeilijker om uit te leggen waarom ze er nog zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klaar, de rest van je gejamaar is volstrekt irrelevant.
Dat kunnen we niet controleren, maar je probeert het wel heel hard te smoren. Dus ze zal het fijn vinden.quote:Edit: En verder heb ik geen PVV gestemd, ik heb zelfs niet op 1 van de coalitiepartijen gestemd dus de "Faber fan" kaart kun je gerust achterwege laten.
Oh hoe weet je dat? Ken jij alle stemmers in Nederland persoonlijk en weet jij hoe ze reageren op die campagne?quote:
ik denk dat die beiden geen behoefte hebben aan links gedoequote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Politiek is dat niet zo irrelevant. Als zo’n petitie een serieuze vlucht neemt, dan verhoogt dat gewoon de druk binnen VVD en NSC.
Neuh, dit is juist een vrij rationele benadering. Nou is een paar honderdduizend ondertekeningen daarvoor natuurlijk niet genoeg. Maar de druk binnen VVD en NSC stijgt gewoon als er serieuze aantallen worden gehaald. Dat is echt geen hogere wiskunde.quote:
NSC loopt voorop als het gaat om een strengere aanpak van ongewenste immigranten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, links is nou eenmaal beter georganiseerd, rechts haalt over het algemeen de schouders op.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:42 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Neuh, dit is juist een vrij rationele benadering. Nou is een paar honderdduizend ondertekeningen daarvoor natuurlijk niet genoeg. Maar de druk binnen VVD en NSC stijgt gewoon als er serieuze aantallen worden gehaald. Dat is echt geen hogere wiskunde.
Eindelijk een goed idee.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
NSC loopt voorop als het gaat om een strengere aanpak van ongewenste immigranten.
[ x ]
Vraag me wel af wat men met een enkelband denkt te bereiken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
NSC loopt voorop als het gaat om een strengere aanpak van ongewenste immigranten.
[ x ]
En wie gaat bepalen wat een ongewenste immigrant is?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat men met een enkelband denkt te bereiken.
Er staat letterlijk 'uitgeprocedeerde asielzoeker'. Dat lijkt me vrij ondubbelzinnig he?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:11 schreef Nober het volgende:
[..]
En wie gaat bepalen wat een ongewenste immigrant is?
Maar ook de NSC heeft dan een minister nodig die competent genoeg is om een dergelijk beleid te kunnen invoeren. Dat is nog niet echt gebleken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ x ]
Tsja, dat knip je er zo af toch? En dan? Of wil NSC er explosieven in gaan stoppenquote:Op donderdag 15 mei 2025 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ x ]
De Nederlandse bevolking die wil geen aanpak van migratie , die wil meer Groen Links en D66, dat is duidelijkquote:Op donderdag 15 mei 2025 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ x ]
Met Faber heb je momenteel ook geen aanpak van migratie. Ja, ze doet wat moeilijk over lintjes en plezierreisjes maar concreet heeft ze nog niets bereikt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Nederlandse bevolking die wil geen aanpak van migratie , die wil meer Groen Links en D66, dat is duidelijk
maar wie kan het wel dan ??quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met Faber heb je momenteel ook geen aanpak van migratie. Ja, ze doet wat moeilijk over lintjes en plezierreisjes maar concreet heeft ze nog niets bereikt.
De enige reden dat het aantal migranten momenteel terugloopt, is omdat dat de trend is voor heel Europa.
Wie bepaald dat een asielzoeker uitgeprocedeerd is?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er staat letterlijk 'uitgeprocedeerde asielzoeker'. Dat lijkt me vrij ondubbelzinnig he?
ik zou ook niet weggaan als ik thuis mijn familie lening voor de overtocht nog moet afbetalenquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie bepaald dat een asielzoeker uitgeprocedeerd is?
Nee, het aantal zetels van een partij is het democratische proces.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:55 schreef AchJa het volgende:
Dus een soort van inmenging in een legaal verlopen democratisch proces?
toch aardig dat je ze niet meteen in de schorpioenenkuil gooitquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik hoop iemand die de Nederlandse taal machtig is.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie bepaald dat een asielzoeker uitgeprocedeerd is?
Ja, maar toen mochten we die donkere medemensen tenminste nog gewoon aan de ketting leggen en met de zweep erop losgaan als ze niet luisterden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je nog steeds denkt dat de PVV puur door racisme gedragen wordt, sta je ook echt behoorlijk los van de realiteit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, maar toen mochten we die donkere medemensen tenminste nog gewoon aan de ketting leggen en met de zweep erop losgaan als ze niet luisterden.
Ten opzichte van de tegenpetitie met 34.000 handtekeningen op dezelfde 17 miljoen inwoners is dat indrukwekkend te noemen inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:56 schreef Kamelenteen het volgende:
206.000 op 17 miljoen inwoners.
Indrukwekkend hoor!
Ik ben niet onder de indruk. Faber ook niet, denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ten opzichte van de tegenpetitie met 34.000 handtekeningen op dezelfde 17 miljoen inwoners is dat indrukwekkend te noemen inderdaad
Dit waren ook de zeikerds bij elkaar.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:06 schreef vaarsuvius het volgende:
20 uur geleden
200,000 handtekeningen verzameld
2 dagen geleden
150,000 handtekeningen verzameld
3 dagen geleden
100,000 handtekeningen verzameld
3 dagen geleden
50,000 handtekeningen verzameld
nu 208,000
het begint wat in te kakken
Dit noemen we ook wel ‘fluiten in het donker’.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:13 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit waren ook de zeikerds bij elkaar.
Het is toch normaal in NL dat een kleine minderheid denkt het voor het zeggen te hebben en meent voor de rest te kunnen spreken....
Dit sterft een langzame dood en horen we vlg week niks meer over...
Hoop domme vragen in zo’n kort stukje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:37 schreef TAmaru het volgende:
Wat is dit voor linksextremistische site? Joop? Wel eens van gehoord, maar nog nooit gelezen. Worden deze idioten betaald van mijn belastinggeld om Faber "PVV-minister van Vreemdelingenhaat" te noemen? Er staat geeneens een auteur bij, dus ik moet ervan uitgaan dat dit de mening is van de BNN Vara redactie?
Ik vind het anders wel een goede vraag hoe een platform dat wordt gehost door BNN Vara en daar onderdeel vanuit maakt het zich in het hoofd haalt om de minister te betitelen als minister van Vreemdelingenhaat. Ik lees op Wikipedia dat de Vara heeft gezegd dat Joop.nl wordt betaald uit ledencontributie en niet uit overheidssubsidies. Blijkbaar zijn er dus meer mensen over gevallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hoop domme vragen in zo’n kort stukje.
Als JOOP net zo hard werd aangepakt als een ON, dan was het al lang offline.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een goede vraag hoe een platform dat wordt gehost door BNN Vara en daar onderdeel vanuit maakt het zich in het hoofd haalt om de minister te betitelen als minister van Vreemdelingenhaat. Ik lees op Wikipedia dat de Vara heeft gezegd dat Joop.nl wordt betaald uit ledencontributie en niet uit overheidssubsidies. Blijkbaar zijn er dus meer mensen over gevallen.
ON is er ook nog steeds.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als JOOP net zo hard werd aangepakt als een ON, dan was het al lang offline.
Hele domme reactie in 1 zin - chapeauquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hoop domme vragen in zo’n kort stukje.
Me dunkt dat er toch iets meer aan de hand is als zo'n petitie vervolgens over de 200.000 handtekeningen krijgt. Wellicht een teken dat de betreffende minister (of de partij ervan) een serieus moet gaan kijken naar het functioneren van die minister?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:40 schreef Poefbank het volgende:
Gaat nog gezellig worden als iedere lul met vingers een petitie gaat starten tegen een minister die hem niet bevalt.
Zou kunnen. Al denk ik dat het meer ligt aan de linkse meute dat bloed ruikt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Me dunkt dat er toch iets meer aan de hand is als zo'n petitie vervolgens over de 200.000 handtekeningen krijgt. Wellicht een teken dat de betreffende minister (of de partij ervan) een serieus moet gaan kijken naar het functioneren van die minister?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Me dunkt dat er toch iets meer aan de hand is als zo'n petitie vervolgens over de 200.000 handtekeningen krijgt. Wellicht een teken dat de betreffende minister (of de partij ervan) een serieus moet gaan kijken naar het functioneren van die minister?
men denkt dat er dan verkiezingen komen en dat groen links aan de macht komt, zodat ze heel Nederland kunnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:15 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al denk ik dat het meer ligt aan de linkse meute dat bloed ruikt.
Zucht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:15 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al denk ik dat het meer ligt aan de linkse meute dat bloed ruikt.
Hoeveel daarvan zijn fake? zoals de democraten het graag doen in Amerika kan je hier op deze nogal extremistische activisten site meerdere handtekeningen/personen creëren door simpel deze truc uit te halen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |