Nee, wie denkt dat precies dan? Er is niemand verwacht dat een actie als dit direct gevolg zal hebben.quote:
En dan mogen de ouders daar op gezinshereniging de kinderen gezelschap gaan houden.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Op een uitje heel ver weg en dan smijten we snel de grenzen dicht
Wilders belt haar iedere dag op om haar te vertellen hoe goed ze wel niet bezig is. En als ze heel sadistisch was meerdere keren en dan krijgt ze ook nog een leuk cadeautje.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, wie denkt dat precies dan? Er is niemand verwacht dat een actie als dit direct gevolg zal hebben.
Ik denk juist dat Faber in haar nopjes is, want ze houdt van negatieve aandacht.
Toch getekend.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, wie denkt dat precies dan? Er is niemand verwacht dat een actie als dit direct gevolg zal hebben.
Ik denk juist dat Faber in haar nopjes is, want ze houdt van negatieve aandacht.
ik denk niet dat er iemand die het beter zal doenquote:Op maandag 12 mei 2025 23:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik denk ook dat ze beter kan vertrekken.
Maar als je tegen een streng(er) immigratiebeleid bent kun je toch beter hopen dat ze blijft? Faber kan er namelijk niets van.
Volgens mij gaat het niet zozeer om de strengheid van het migratiebeleid maar om de kwaliteit en uitvoeringquote:Op maandag 12 mei 2025 23:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Maar als je tegen een streng(er) immigratiebeleid bent kun je toch beter hopen dat ze blijft? Faber kan er namelijk niets van.
Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat zo'n veiligelander hier ondertussen een jaar of tien woont en een baan en een gezin heeft en zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet zozeer om de strengheid van het migratiebeleid maar om de kwaliteit en uitvoering
Zo is iedereen er volgens mij gewoon voor om overlastgevende veiligelanders zo spoedig mogelijk naar het land van herkomst uit te zetten.
Maar op zo’n onderwerp zet ze totaal geen stappen…
Inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik had het specifiek over de groep die overlast geeft. Dat is een redelijk beperkte groep en er is zat maatschappelijk draagvlak om die terug te sturen maar ook dat lukt Faber niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat zo'n veiligelander hier ondertussen een jaar of tien woont en een baan en een gezin heeft en zo.
Het is natuurlijk vooral de PVV is die er geen belang bij heeft dat de problemen aangepakt worden. Die doen het alleen goed als asielzoekers de media blijven halen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Inderdaad.
Faber is “the gift that keeps on giving” voor migratie minnend Nederland.
Win-win situatie dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:40 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vooral de PVV is die er geen belang bij heeft dat de problemen aangepakt worden. Die doen het alleen goed als asielzoekers de media blijven halen.
En anders lossen ze het wel op met geweld.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:43 schreef ReplaR het volgende:
"Wij accepteren alleen de democratie als het ons uitkomt"
Links
Lang heeft praktisch nut toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Faber is de Noa Lang van de politiek.
Noa Lang scoort in elk geval nog doelpunten die objectief tellen, en niet slechts bij de achterban.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Faber is de Noa Lang van de politiek.
De meest incompetente minister sinds mensenheugenis maar het ligt allemaal aan anderen hoor!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:29 schreef Tjoent het volgende:
Bedankt de kutlullen van NSC maar dat Faber haar werk niet normaal kan uitvoeren.
Langjarige therapie, bedoel je.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:10 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Faber heeft gewoon wat hulp nodig
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |