Jij trapt nog steeds in de last minute persberichtjes?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:14 schreef wimderon het volgende:
Goede last-minute wissel van Aular naar Barrenetxea, omdat Orluis zei dat Jon wel goed in vorm was
Het was een interview met fenomeen Antwan Plouvin.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij trapt nog steeds in de last minute persberichtjes?
Dit is mijn gevoel jaquote:
Hey klopt bijna helemaal; we kennen de Giro organisatie al langer, dus we sluiten we de markt altijd al 5 minuten voor de vertrektijd. Oorspronkelijke deadline bij Cyclingmaster was dus 13:50 uur.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:27 schreef wimderon het volgende:
Gelukkig dat ik nu alvast kijk, want ze hebben ineens de sluitingstijd veranderd van 13:55 naar 13:35.
Dat snap ik, lastige situatie.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:37 schreef SastreCM het volgende:
[..]
Hey klopt bijna helemaal; we kennen de Giro organisatie al langer, dus we sluiten we de markt altijd al 5 minuten voor de vertrektijd. Oorspronkelijke deadline bij Cyclingmaster was dus 13:50 uur.
Als dan eind van de ochtend pas starttijden bekend worden gemaakt en die opeens veel vroeger zijn; dan zijn er twee doemscenario's: mensen die team aanpassen op basis eerste finishtijden van renners, of mensen die te laat zijn met team maken. We zijn daarom beetje in het midden gaan zitten; om 13:35 uur zijn de eerste renners wel al onderweg, maar tegelijkertijd hebben we het nu met slechts 15 minuten vervroegd ipv 25 minuten.
Ik ben benieuwd hoe dit met de andere wielerspellen gaat overigens; is denk ik voor ieder spel een lastige keuze.
Had beter Vine kunnen hebben ja. Hoole wel primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:21 schreef 4-elements het volgende:
6e algemeen nu. Afvlaggen die Giro!
Niet in de subleague?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:BERICHT VAN SPELLEIDING | 17:54 UUR :
In afwachting van het incident tussen Strong & Marcellusi duurt het verwerken vandaag iets langer dan gewend
Zit ik niet in. Kon het ww niet vinden.quote:
Achquote:Op zondag 11 mei 2025 22:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zit ik niet in. Kon het ww niet vinden.
Daar zat je al weken op te azenquote:
Half Astana?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga een gokje nemen. Kan duur zijn.
Valt toch wel mee? Kooij, Groves, Zijlaard, Bennett, Lonardi, Pedersen, Fretin, Moschetti, en daarna begint pas de hit or miss. Van Uden zal wel oke afgezet worden, om daarna 10e te worden, Kanter begint vooraan te vroeg en waait weg, Thijssen net 11e, Aular, Mozzato, en Strong geen idee.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd dit is best een loterij na de 4-5 beste namen
Zanoncello!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Kooij, Groves, Zijlaard, Bennett, Lonardi, Pedersen, Fretin, Moschetti, en daarna begint pas de hit or miss. Van Uden zal wel oke afgezet worden, om daarna 10e te worden, Kanter begint vooraan te vroeg en waait weg, Thijssen net 11e, Aular, Mozzato, en Strong geen idee.
Magnier!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan mist er nog 1 naam, denk ik. Misschien 2.Of er moet een sprinter op zijn bek gaan waardoor een tweede in het treintje mag/moet.
Lampaart2quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan mist er nog 1 naam, denk ik. Misschien 2.Of er moet een sprinter op zijn bek gaan waardoor een tweede in het treintje mag/moet.
Dat was ooit een sprinter.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kim Heiduk, hoe komt ie daar toch elke keer mee
Is Nico Denz ooit kort geeindigd in een sprintetappe?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kim Heiduk, hoe komt ie daar toch elke keer mee
Op zich wel ja. Als je 9e kort vindt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is Nico Denz ooit kort geeindigd in een sprintetappe?
Ooit zelfs 6de in de Giro van 2020 zie ik nu. Dan snap ik die ster wel ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Als je 9e kort vindt.
En ze hebben ook geen echte sprinter natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ooit zelfs 6de in de Giro van 2020 zie ik nu. Dan snap ik die ster wel ja.
Lijkt me ook ja. Maar die wordt maximaal 14e.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er daar iemand mag sprinten zal dat Govekar zijn.
Gewaagd!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga dikke Mes thuislaten vanwege die bulk aan startgeld. Hopelijk rijdt ie geen top 4.
Is een risico. Eerder in het jaar niet heel bijzondere vlakke sprints gereden, maar vorm is een fenomeen en gezien het puntenklassement zal hij ook voor P6 vol sprinten. Net als een Kanter, die ik daarom juist wel mee heb.quote:
8 man opgesteld?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 6 minus Mads.
En dan Zijlaard, Kanter en Lonardi. Mozzato nog overwogen als pfeerd maar die bakt er tot nu toe dit seizoen niets van.
Aangepast.quote:
Waarschijnlijk omdat hij in mijn FPCL team zitquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Top 7 + Kanter en Lonardi. Heel verrassend dat Lonardi maar 19% is gekozen.
Lonardi en Zijlaard zijn natuurlijk 'niet zo bekende' namen. Ik vind die allebei wel relatief weinig gekozen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Top 7 + Kanter en Lonardi. Heel verrassend dat Lonardi maar 19% is gekozen.
Vorig jaar bij mij, toen was ik al erg tevreden over hem.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij in mijn FPCL team zit
https://www.cyclingmaster.nl/livescreen.phpquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:16 schreef The_Undertone het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk wie het meest geselecteerd werd?
Wie weet blijft ie doortrappen na zijn leadout!quote:
Mozzato wel een goedkope knop zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.cyclingmaster.nl/livescreen.php
Optie is er al paar jaar
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mozzato wel een goedkope knop zo.
Ik vermoed hieromquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mozzato nog overwogen als pfeerd maar die bakt er tot nu toe dit seizoen niets van.
Dit lijkt op wat ik heb (met meer startgeld) en ik ben niet tevreden moet ik eerlijk zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:19 schreef franklop het volgende:
2,4,5,6,7,10,12,13,14
Is wel eens slechter geweest. Had Zijlaard ipv Strong nog in hoofd.
Tsja ben alleen ontevreden over niet de laatste wissel gedaan te hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt op wat ik heb (met meer startgeld) en ik ben niet tevreden moet ik eerlijk zijn
Goed stel. Dat kan in de buurt van dagwinst zitten, al zal er vast wel iemand top 5 hebben.quote:
Toptien van de dag teken ik nu voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed stel. Dat kan in de buurt van dagwinst zitten, al zal er vast wel iemand top 5 hebben.
Dat was mijn laatste wissel ipv Zijlaardquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:35 schreef Mani89 het volgende:
Max Kanter had wel in de uitslag mogen blijven van mij haha.
Vuile klootzak.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Kooij, Groves, Zijlaard, Bennett, Lonardi, Pedersen, Fretin, Moschetti, en daarna begint pas de hit or miss. Van Uden zal wel oke afgezet worden,om daarna 10e te worden, Kanter begint vooraan te vroeg en waait weg, Thijssen net 11e, Aular, Mozzato, en Strong geen idee.
Gefeliciteerd.quote:
Yep, maar top 10. Prima dus.quote:
Had je pech gehad als het de Vuelta had geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yep, maar top 10. Prima dus.
Er zijn er ook 3 die vandaag het beste team hadden, maar geen top 10.
Dit is best oke.quote:
Ik heb de top 8 en Lonardi. Zul je zien dat Fretin nu top 3 rijdt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had toch Lonardi moeten kiezen. Maar ja, voor wie?
Ook overwogen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:31 schreef The_Undertone het volgende:
Gokje om Van Uden niet te nemen, hopleijk levert het wat op.
ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:31 schreef The_Undertone het volgende:
Gokje om Van Uden niet te nemen, hopleijk levert het wat op.
Ik had eerst Moschetti niet, maar dat durfde ik niet aan. Maar ik gok dat dat (of loterij van Uden) de beste keus was om te skippen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb de top 8 en Lonardi. Zul je zien dat Fretin nu top 3 rijdt.
Nog even twintig minuten wachten en dan weet je precies wie je had moeten nemen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, ik had dus Mes moeten skippen
Ja want dat had je kunnen weten natuurlijk!quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, ik had dus Mes moeten skippen
Vorige keer had ik hem niet want te duur. Daarom vooral geirriteerd, dit had ie toen maar moeten doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja want dat had je kunnen weten natuurlijk!
Pedersen voor lonardi was nog beterquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had toch Moschetti thuis moeten laten en Lonardi moeten nemen. Dit is niks
Ja, ik had hem eerst met Lonardi en vanmorgen toch maar gewisseld voor Moschetti.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Pedersen voor lonardi was nog beter
Alsof je veel verliest? Iedereen heeft Pedersen en amper 50% Fretinquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, dat wordt rittenkapen komend weekend.
Afgelopen paar dagen was al niet groots. Als je na een week niet top 100 staat moet je een keer een risicootje nemen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Alsof je veel verliest? Iedereen heeft Pedersen en amper 50% Fretin
Ik wist hetquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb de top 8 en Lonardi. Zul je zien dat Fretin nu top 3 rijdt.
Als we konden meeluisteren bij UAEquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlucht of klassement, zeg het maar.
Ik sta nu op 6/3
Denk alleen dat je er niet veel aan gaat hebbenquote:
Ik heb ze allemaal overwogenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:33 schreef franklop het volgende:
Begon dus met Kelderman in het team. Ach.
6
Alles op GAUDU?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie een unieke 5% kans om mijn kansloze klassement om te gooien, dus ik ga er maar gewoon blind voor.
Ik ben 2000 duurder.quote:
Ik durfde Roglic toch niet te skippen, die was vorige tijdrit zo goed. En Vacek heeft wonderbenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:16 schreef franklop het volgende:
Klassementsrenners volledig genegeerd en dus vroege starters gegaan.
Die 2 had ik eerst wel. Toen toch maar besloten voor de volledige gok te gaan. Milesi als zwarte knolquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durfde Roglic toch niet te skippen, die was vorige tijdrit zo goed. En Vacek heeft wonderbenen.
Verder de latere starters wel geslachtofferd.
Ik vind het al heel wat dat Tratnik zo weinig gekozen is. Wel benieuwd naar jokers Cerny en Plapp. Plapp had er de vorige tijdrit ook totaal geen zin in en Cerny was 3 dagen geleden nog helemaal kapot.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar één knol helaas. CM-mensen zijn goed op hoogte van de natte omstandigheden kennelijk
Ja, dat vind ik nog wel een goeie keuze, daar was een pfeerd wel logisch.quote:
Ik las ergens dat Plapp hier zin in had maar dat is inderdaad een flinke gok. Cerny en Baroncini heb ik ook. Tratnik dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat Tratnik zo weinig gekozen is. Wel benieuwd naar jokers Cerny en Plapp. Plapp had er de vorige tijdrit ook totaal geen zin in en Cerny was 3 dagen geleden nog helemaal kapot.
Yup, maar viel al wat tegen bij eerste tijdrit en had niet idee dat nog langere tijdrit nog gunstiger voor hem was.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog wel een goeie keuze, daar was een pfeerd wel logisch.
Als het opdroogt dan is het juist voor de hoge heren en baal ik evengoed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup, maar viel al wat tegen bij eerste tijdrit en had niet idee dat nog langere tijdrit nog gunstiger voor hem was.
Maar gaan het zien. Wellicht droogt het helemaal op en gaat het nergens over
Dat bedoel ik ermeequote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het opdroogt dan is het juist voor de hoge heren en baal ik evengoed.
Plapp reed best oke en toen crashte ie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat Tratnik zo weinig gekozen is. Wel benieuwd naar jokers Cerny en Plapp. Plapp had er de vorige tijdrit ook totaal geen zin in en Cerny was 3 dagen geleden nog helemaal kapot.
Gelukkig heeft iedereen hemquote:
72%, geen ramp idd. En dat ie pech zou hebben kun je niet op gokken.quote:
Eens, niet helemaal de goede namen gekozen maar ik heb Hoole en Hayter dus dan ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:02 schreef franklop het volgende:
Als de regen zwaar genoeg is en blijft dan is het een goede gok geweest
uh lijkt me niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nummer 1 van AK heeft wel een bijzonder team. Die gaat hard zakken. https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=6649
Je gaat verliezen he als je met Gee, Castroviejo, Vacek, Multilul aan komt zetten met deze uitslagquote:
Dit is gewoon een top 100-team vandaag hoor. 1,2,3,5,6 zie ikquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat verliezen he als je met Gee, Castroviejo, Vacek, Multilul aan komt zetten met deze uitslag
Dat nog wel ja, zie dat ie ook wel een voorsprong heeft in AK.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is gewoon een top 100-team vandaag hoor. 1,2,3,5,6 zie ik
Niet in de subleague?quote:
Heb je Double, Piganzoli, Zana en Prodhomme ofzo? De rest van de niet-paarden zijn op zich niet hele gekke namen om geen paard te zijn.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:42 schreef franklop het volgende:
Inderdaad maar voor klassement gegaan, omdat het kan.
Heb Simon en Thymen, dus zal nog wel meevallen.quote:
Er zijn nauwelijks koplopers meer over. Maar kan op zich wel dat het om P6 gaat worden jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb Simon en Thymen, dus zal nog wel meevallen.
Daarnaast; kan zo ook weer stilvallen
Deze 5 kunnen het wel halen. UAE lijkt ook niet echt door te willen trekken in de afdalingen. Ze rijden dus best conservatief.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klassementsdagje dus?
Ik zoek alvast een kliko op.
Zitten wel wat grijze/zwarte klassementsmannen die flink kan scoren ookquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze 5 kunnen het wel halen. UAE lijkt ook niet echt door te willen trekken in de afdalingen. Ze rijden dus best conservatief.
Deze vijf zullen het wel redden. Maar je hebt een type Naiero nodig als er nog wat klassementsruiters scoren in dat geval.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klassementsdagje dus?
Ik zoek alvast een kliko op.
Laten we maar zeggen dat het fijn is als WOUT wint en Naiero vijfdes wordt. En dat het een vreemde sprint wordt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vijf zullen het wel redden. Maar je hebt een type Naiero nodig als er nog wat klassementsruiters scoren in dat geval.
Als deze vijf het niet redden dan ben je met klassement spekkoper.
Bilbao lijkt me de favoriet in de sprint, met Poels als tweede.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het fijn is als WOUT wint en Naiero vijfdes wordt. En dat het een vreemde sprint wordt.
Fortunato en Plopperdeplop graag 4 en 5. En Oldani die de pelotonsprint wint voor de PUNTEN van Cofidis!quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het fijn is als WOUT wint en Naiero vijfdes wordt. En dat het een vreemde sprint wordt.
Ja, jammer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:29 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 4 uit 5 vooraan, ben natuurlijk lang niet de enige maar dat is een prima score
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |