Ik durfde Roglic toch niet te skippen, die was vorige tijdrit zo goed. En Vacek heeft wonderbenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:16 schreef franklop het volgende:
Klassementsrenners volledig genegeerd en dus vroege starters gegaan.
Die 2 had ik eerst wel. Toen toch maar besloten voor de volledige gok te gaan. Milesi als zwarte knolquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durfde Roglic toch niet te skippen, die was vorige tijdrit zo goed. En Vacek heeft wonderbenen.
Verder de latere starters wel geslachtofferd.
Ik vind het al heel wat dat Tratnik zo weinig gekozen is. Wel benieuwd naar jokers Cerny en Plapp. Plapp had er de vorige tijdrit ook totaal geen zin in en Cerny was 3 dagen geleden nog helemaal kapot.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar één knol helaas. CM-mensen zijn goed op hoogte van de natte omstandigheden kennelijk
Ja, dat vind ik nog wel een goeie keuze, daar was een pfeerd wel logisch.quote:
Ik las ergens dat Plapp hier zin in had maar dat is inderdaad een flinke gok. Cerny en Baroncini heb ik ook. Tratnik dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat Tratnik zo weinig gekozen is. Wel benieuwd naar jokers Cerny en Plapp. Plapp had er de vorige tijdrit ook totaal geen zin in en Cerny was 3 dagen geleden nog helemaal kapot.
Yup, maar viel al wat tegen bij eerste tijdrit en had niet idee dat nog langere tijdrit nog gunstiger voor hem was.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog wel een goeie keuze, daar was een pfeerd wel logisch.
Als het opdroogt dan is het juist voor de hoge heren en baal ik evengoed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup, maar viel al wat tegen bij eerste tijdrit en had niet idee dat nog langere tijdrit nog gunstiger voor hem was.
Maar gaan het zien. Wellicht droogt het helemaal op en gaat het nergens over
Dat bedoel ik ermeequote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het opdroogt dan is het juist voor de hoge heren en baal ik evengoed.
Plapp reed best oke en toen crashte ie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat Tratnik zo weinig gekozen is. Wel benieuwd naar jokers Cerny en Plapp. Plapp had er de vorige tijdrit ook totaal geen zin in en Cerny was 3 dagen geleden nog helemaal kapot.
Gelukkig heeft iedereen hemquote:
72%, geen ramp idd. En dat ie pech zou hebben kun je niet op gokken.quote:
Eens, niet helemaal de goede namen gekozen maar ik heb Hoole en Hayter dus dan ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:02 schreef franklop het volgende:
Als de regen zwaar genoeg is en blijft dan is het een goede gok geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |