Ik baal wel een beetje dat ik te ver door heb gedraafd. Ik had anders Kung en Armirail en een mooie score.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Armirail eruit laten zal mij opbreken. Twijfelde te hard tussen hem en Ayuso en Almeida.
Vingegaard heb ik ook niet. Voor de rest zullen er niet veel O'Brien hebben of Ivo Oliveira.
Dat is natuurlijk het mooie en tegelijk kutste aan CMquote:Op donderdag 11 september 2025 17:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje dat ik te ver door heb gedraafd. Ik had anders Kung en Armirail en een mooie score.
Al zou een goede Almeida of Vingegaard de das om hebben gedaan, maar die had ik er sowieso uit gelaten.
Zit je dicht tegen dagwinst aan lijkt me?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:32 schreef franklop het volgende:
1-4,6,8-10,14
Pedersen had een 1,5 seconde sneller mogen zijn. Verder klaag ik niet
Dat is eigenlijk ook veel leuker dan lafjes aanklampen.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Goed bezig. Ik ga bij de Giro weer een nieuwe poging wagen. De neiging om all in te gaan moet ik echt gaan onderdrukken.
Ja, daarom ga ik dat nu wel doen. Gewoon vol voor een scenario. Maar bij twijfel kan je ook voor een 6+3 opstelling gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook veel leuker dan lafjes aanklampen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |