Jij hebt de vorige keer nog gewonnen, voor mij is het jaren geleden dat ik er een keer aardig voor stond omdat ik als ik dat stond altijd ging gokken en het helemaal misgingquote:Op zondag 14 september 2025 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb in 2 etappes wel mijn top 50 weggegooidAl had ik met beetje geluk nog top 100 gehaald na 1 barre etappe.
En dan heb je ook nog de Q36.5 loterijquote:Op zondag 14 september 2025 16:42 schreef wimderon het volgende:
Turner zegt dat ze op het einde een keer gaan beslissen of hij of Ganna gaat sprinten, jawel!
Tsja ik wilde niet net die mongool zijn die Mihkels of Marit mist als ze naar p4 sprintenquote:Op zondag 14 september 2025 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hup paard David Gonzalez. Verder tsja. Zullen zoals altijd wel twee of drie rare namen in top-10 komen
Goed nieuws voor jou. Mihkels heb ik niet dus die gaat winnenquote:Op zondag 14 september 2025 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik wilde niet net die mongool zijn die Mihkels of Marit mist als ze naar p4 sprinten
Die gaan gewoon weer allebei. Leer mij de familie Christen kennen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de Q36.5 loterij
Foldager die eergisteren kansloos laatste werd, daar trap ik niet meer in.quote:Op zondag 14 september 2025 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hup zwarte paarden Foldager en Van Dijke. Breng me naar de dag overwinning pls.
Foldager was ziek, maar gisteren was ie al weer een stukje beter. Een inspanning van een minuut kan iedereen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foldager die eergisteren kansloos laatste werd, daar trap ik niet meer in.
Van Dijke, ja, kan.
Gefeliciteerd! Toch wel ruime voorsprong!quote:Op maandag 15 september 2025 01:30 schreef wimderon het volgende:
Schitterend Crassement uit de brand gesleept om de jaarranking binnen te slepen, jawel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |