Heb je Double, Piganzoli, Zana en Prodhomme ofzo? De rest van de niet-paarden zijn op zich niet hele gekke namen om geen paard te zijn.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:42 schreef franklop het volgende:
Inderdaad maar voor klassement gegaan, omdat het kan.
Heb Simon en Thymen, dus zal nog wel meevallen.quote:
Er zijn nauwelijks koplopers meer over. Maar kan op zich wel dat het om P6 gaat worden jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb Simon en Thymen, dus zal nog wel meevallen.
Daarnaast; kan zo ook weer stilvallen
Deze 5 kunnen het wel halen. UAE lijkt ook niet echt door te willen trekken in de afdalingen. Ze rijden dus best conservatief.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klassementsdagje dus?
Ik zoek alvast een kliko op.
Zitten wel wat grijze/zwarte klassementsmannen die flink kan scoren ookquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze 5 kunnen het wel halen. UAE lijkt ook niet echt door te willen trekken in de afdalingen. Ze rijden dus best conservatief.
Deze vijf zullen het wel redden. Maar je hebt een type Naiero nodig als er nog wat klassementsruiters scoren in dat geval.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klassementsdagje dus?
Ik zoek alvast een kliko op.
Laten we maar zeggen dat het fijn is als WOUT wint en Naiero vijfdes wordt. En dat het een vreemde sprint wordt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vijf zullen het wel redden. Maar je hebt een type Naiero nodig als er nog wat klassementsruiters scoren in dat geval.
Als deze vijf het niet redden dan ben je met klassement spekkoper.
Bilbao lijkt me de favoriet in de sprint, met Poels als tweede.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het fijn is als WOUT wint en Naiero vijfdes wordt. En dat het een vreemde sprint wordt.
Fortunato en Plopperdeplop graag 4 en 5. En Oldani die de pelotonsprint wint voor de PUNTEN van Cofidis!quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het fijn is als WOUT wint en Naiero vijfdes wordt. En dat het een vreemde sprint wordt.
Ja, jammer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:29 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 4 uit 5 vooraan, ben natuurlijk lang niet de enige maar dat is een prima score
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |