quote:BERICHT VAN SPELLEIDING | 17:54 UUR :
In afwachting van het incident tussen Strong & Marcellusi duurt het verwerken vandaag iets langer dan gewend
Zit ik niet in. Kon het ww niet vinden.quote:
Achquote:Op zondag 11 mei 2025 22:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zit ik niet in. Kon het ww niet vinden.
Daar zat je al weken op te azenquote:
Half Astana?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga een gokje nemen. Kan duur zijn.
Valt toch wel mee? Kooij, Groves, Zijlaard, Bennett, Lonardi, Pedersen, Fretin, Moschetti, en daarna begint pas de hit or miss. Van Uden zal wel oke afgezet worden, om daarna 10e te worden, Kanter begint vooraan te vroeg en waait weg, Thijssen net 11e, Aular, Mozzato, en Strong geen idee.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd dit is best een loterij na de 4-5 beste namen
Zanoncello!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Kooij, Groves, Zijlaard, Bennett, Lonardi, Pedersen, Fretin, Moschetti, en daarna begint pas de hit or miss. Van Uden zal wel oke afgezet worden, om daarna 10e te worden, Kanter begint vooraan te vroeg en waait weg, Thijssen net 11e, Aular, Mozzato, en Strong geen idee.
Magnier!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan mist er nog 1 naam, denk ik. Misschien 2.Of er moet een sprinter op zijn bek gaan waardoor een tweede in het treintje mag/moet.
Lampaart2quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan mist er nog 1 naam, denk ik. Misschien 2.Of er moet een sprinter op zijn bek gaan waardoor een tweede in het treintje mag/moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |