quote:BERICHT VAN SPELLEIDING | 17:54 UUR :
In afwachting van het incident tussen Strong & Marcellusi duurt het verwerken vandaag iets langer dan gewend
Zit ik niet in. Kon het ww niet vinden.quote:
Achquote:Op zondag 11 mei 2025 22:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zit ik niet in. Kon het ww niet vinden.
Daar zat je al weken op te azenquote:
Half Astana?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga een gokje nemen. Kan duur zijn.
Valt toch wel mee? Kooij, Groves, Zijlaard, Bennett, Lonardi, Pedersen, Fretin, Moschetti, en daarna begint pas de hit or miss. Van Uden zal wel oke afgezet worden, om daarna 10e te worden, Kanter begint vooraan te vroeg en waait weg, Thijssen net 11e, Aular, Mozzato, en Strong geen idee.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd dit is best een loterij na de 4-5 beste namen
Zanoncello!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Kooij, Groves, Zijlaard, Bennett, Lonardi, Pedersen, Fretin, Moschetti, en daarna begint pas de hit or miss. Van Uden zal wel oke afgezet worden, om daarna 10e te worden, Kanter begint vooraan te vroeg en waait weg, Thijssen net 11e, Aular, Mozzato, en Strong geen idee.
Magnier!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan mist er nog 1 naam, denk ik. Misschien 2.Of er moet een sprinter op zijn bek gaan waardoor een tweede in het treintje mag/moet.
Lampaart2quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan mist er nog 1 naam, denk ik. Misschien 2.Of er moet een sprinter op zijn bek gaan waardoor een tweede in het treintje mag/moet.
Dat was ooit een sprinter.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kim Heiduk, hoe komt ie daar toch elke keer mee
Is Nico Denz ooit kort geeindigd in een sprintetappe?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kim Heiduk, hoe komt ie daar toch elke keer mee
Op zich wel ja. Als je 9e kort vindt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is Nico Denz ooit kort geeindigd in een sprintetappe?
Ooit zelfs 6de in de Giro van 2020 zie ik nu. Dan snap ik die ster wel ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Als je 9e kort vindt.
En ze hebben ook geen echte sprinter natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ooit zelfs 6de in de Giro van 2020 zie ik nu. Dan snap ik die ster wel ja.
Lijkt me ook ja. Maar die wordt maximaal 14e.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er daar iemand mag sprinten zal dat Govekar zijn.
Gewaagd!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga dikke Mes thuislaten vanwege die bulk aan startgeld. Hopelijk rijdt ie geen top 4.
Is een risico. Eerder in het jaar niet heel bijzondere vlakke sprints gereden, maar vorm is een fenomeen en gezien het puntenklassement zal hij ook voor P6 vol sprinten. Net als een Kanter, die ik daarom juist wel mee heb.quote:
8 man opgesteld?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 6 minus Mads.
En dan Zijlaard, Kanter en Lonardi. Mozzato nog overwogen als pfeerd maar die bakt er tot nu toe dit seizoen niets van.
Aangepast.quote:
Waarschijnlijk omdat hij in mijn FPCL team zitquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Top 7 + Kanter en Lonardi. Heel verrassend dat Lonardi maar 19% is gekozen.
Lonardi en Zijlaard zijn natuurlijk 'niet zo bekende' namen. Ik vind die allebei wel relatief weinig gekozen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Top 7 + Kanter en Lonardi. Heel verrassend dat Lonardi maar 19% is gekozen.
Vorig jaar bij mij, toen was ik al erg tevreden over hem.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij in mijn FPCL team zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |