Dat was ooit een sprinter.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kim Heiduk, hoe komt ie daar toch elke keer mee
Is Nico Denz ooit kort geeindigd in een sprintetappe?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kim Heiduk, hoe komt ie daar toch elke keer mee
Op zich wel ja. Als je 9e kort vindt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is Nico Denz ooit kort geeindigd in een sprintetappe?
Ooit zelfs 6de in de Giro van 2020 zie ik nu. Dan snap ik die ster wel ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Als je 9e kort vindt.
En ze hebben ook geen echte sprinter natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ooit zelfs 6de in de Giro van 2020 zie ik nu. Dan snap ik die ster wel ja.
Lijkt me ook ja. Maar die wordt maximaal 14e.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er daar iemand mag sprinten zal dat Govekar zijn.
Gewaagd!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga dikke Mes thuislaten vanwege die bulk aan startgeld. Hopelijk rijdt ie geen top 4.
Is een risico. Eerder in het jaar niet heel bijzondere vlakke sprints gereden, maar vorm is een fenomeen en gezien het puntenklassement zal hij ook voor P6 vol sprinten. Net als een Kanter, die ik daarom juist wel mee heb.quote:
8 man opgesteld?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 6 minus Mads.
En dan Zijlaard, Kanter en Lonardi. Mozzato nog overwogen als pfeerd maar die bakt er tot nu toe dit seizoen niets van.
Aangepast.quote:
Waarschijnlijk omdat hij in mijn FPCL team zitquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Top 7 + Kanter en Lonardi. Heel verrassend dat Lonardi maar 19% is gekozen.
Lonardi en Zijlaard zijn natuurlijk 'niet zo bekende' namen. Ik vind die allebei wel relatief weinig gekozen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Top 7 + Kanter en Lonardi. Heel verrassend dat Lonardi maar 19% is gekozen.
Vorig jaar bij mij, toen was ik al erg tevreden over hem.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij in mijn FPCL team zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |