https://www.cyclingmaster.nl/livescreen.phpquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:16 schreef The_Undertone het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk wie het meest geselecteerd werd?
Wie weet blijft ie doortrappen na zijn leadout!quote:
Mozzato wel een goedkope knop zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.cyclingmaster.nl/livescreen.php
Optie is er al paar jaar
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mozzato wel een goedkope knop zo.
Ik vermoed hieromquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mozzato nog overwogen als pfeerd maar die bakt er tot nu toe dit seizoen niets van.
Dit lijkt op wat ik heb (met meer startgeld) en ik ben niet tevreden moet ik eerlijk zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:19 schreef franklop het volgende:
2,4,5,6,7,10,12,13,14
Is wel eens slechter geweest. Had Zijlaard ipv Strong nog in hoofd.
Tsja ben alleen ontevreden over niet de laatste wissel gedaan te hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt op wat ik heb (met meer startgeld) en ik ben niet tevreden moet ik eerlijk zijn
Goed stel. Dat kan in de buurt van dagwinst zitten, al zal er vast wel iemand top 5 hebben.quote:
Toptien van de dag teken ik nu voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed stel. Dat kan in de buurt van dagwinst zitten, al zal er vast wel iemand top 5 hebben.
Dat was mijn laatste wissel ipv Zijlaardquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:35 schreef Mani89 het volgende:
Max Kanter had wel in de uitslag mogen blijven van mij haha.
Vuile klootzak.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Kooij, Groves, Zijlaard, Bennett, Lonardi, Pedersen, Fretin, Moschetti, en daarna begint pas de hit or miss. Van Uden zal wel oke afgezet worden,om daarna 10e te worden, Kanter begint vooraan te vroeg en waait weg, Thijssen net 11e, Aular, Mozzato, en Strong geen idee.
Gefeliciteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |