Ik heb de top 8 en Lonardi. Zul je zien dat Fretin nu top 3 rijdt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had toch Lonardi moeten kiezen. Maar ja, voor wie?
Ook overwogen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:31 schreef The_Undertone het volgende:
Gokje om Van Uden niet te nemen, hopleijk levert het wat op.
ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:31 schreef The_Undertone het volgende:
Gokje om Van Uden niet te nemen, hopleijk levert het wat op.
Ik had eerst Moschetti niet, maar dat durfde ik niet aan. Maar ik gok dat dat (of loterij van Uden) de beste keus was om te skippen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb de top 8 en Lonardi. Zul je zien dat Fretin nu top 3 rijdt.
Nog even twintig minuten wachten en dan weet je precies wie je had moeten nemen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, ik had dus Mes moeten skippen
Ja want dat had je kunnen weten natuurlijk!quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, ik had dus Mes moeten skippen
Vorige keer had ik hem niet want te duur. Daarom vooral geirriteerd, dit had ie toen maar moeten doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja want dat had je kunnen weten natuurlijk!
Pedersen voor lonardi was nog beterquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had toch Moschetti thuis moeten laten en Lonardi moeten nemen. Dit is niks
Ja, ik had hem eerst met Lonardi en vanmorgen toch maar gewisseld voor Moschetti.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Pedersen voor lonardi was nog beter
Alsof je veel verliest? Iedereen heeft Pedersen en amper 50% Fretinquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, dat wordt rittenkapen komend weekend.
Afgelopen paar dagen was al niet groots. Als je na een week niet top 100 staat moet je een keer een risicootje nemen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Alsof je veel verliest? Iedereen heeft Pedersen en amper 50% Fretin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |