SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
maar die geurquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als kind rook ik het altijd als mijn vader het at en moest ik er niet aan denken.
Inmiddels een jaar of 15 geleden was ik sushi gaan eten met een Chinese studiegenote. Die kwam er achter dat ik nog nooit haring had gegeten, vond me een enorme nephollander, en heeft me naar de dichtstbijzijnde haringkraam gesleurd na het eten. En toen kwam ik er achter dat ik het toch wel lekker vond.
Heel ruim gemetenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is strak snijwerk geweest dan
op vrijdag pas?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Postbode met post (brieven). Ik ben net boven, hoor ik weer post. Dacht ik, oh dat zal wel mijn track en trace pakje zijn. Maar nee, dat was de Donald Duck en nog een of ander tijdschrift.
quote:
quote:
Ene keer komt de Duck op donderdag, soms op vrijdag. Ook al eens gehad dat ie pas op zaterdag kwam.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je dat nou zelf doet, krijgt ze misschien een hartverzakking en heb jij opeens je eigen woning
heb je niet zo'n stabiele post bezorging dan, ze horen er op donderdag te zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ene keer komt de Duck op donderdag, soms op vrijdag. Ook al eens gehad dat ie pas op zaterdag kwam.
Old skool hoor een krant lezenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik lees het altijd pas zondag bij het ontbijt, want dan is er geen krant om te lezen.
Niet vaak. Ik vergeet het ook regelmatig. Maar in het seizoen eet ik er af en toe wel een.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
maar die geurnee, sorry, ik kots op geuren en texturen en nee.
Geniet jij nu regelmatig van een harinkje dan?
Nee, niet echt. Ik weet ook niet via wie het bezorgd wordt, eigenlijk. Of dat via PostNL gaat of via een van de vele anderen. Soms komt ie namelijk wel in de PostNL app te staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je niet zo'n stabiele post bezorging dan, ze horen er op donderdag te zijn
Dat bestaat nog?quote:
Meeste is natuurlijk wel al oud nieuws.quote:
Ja, voor als je het nieuws van gisteren wilt weten.quote:
ohja dat heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet vaak. Ik vergeet het ook regelmatig. Maar in het seizoen eet ik er af en toe wel een.
en verdieping over nieuws, dat mis ik echtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meeste is natuurlijk wel al oud nieuws.
Nou, dat lijkt me echt iets voor mij aangezien ik 4Everondereensteenleef heet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, voor als je het nieuws van gisteren wilt weten.
Ik ben ook wel een beetje een als-ik-het-niet-zie-vergeet-ik-het persoon.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja dat heb ik ook wel eensvooral met lunchdingen of snacks
Ja, ben benieuwd hoelang dit nog voortduurt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ach we zitten ook op Fok dus in principe zijn we allemaal iets stervends in leven aan het houden, net als luctor en zijn krant
mij is wel eens gevraagd of ik aan het programmeren ben ofzo , want html is ze ook vreemdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging laatst een forum uit proberen te leggen aan Gen-Z'er. Alsof ik spijkerschrift aan het uitleggen was
Dat zijn ook meestal de artikelen die ik lees. En natuurlijk het weer en de stripjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en verdieping over nieuws, dat mis ik echt
lolja, datquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een als-ik-het-niet-zie-vergeet-ik-het persoon.
Door een keukenkastje rommelen en je glad vergeten kookplannen van anderhalve maand geleden tegenkomen en zo.
Is het weer ook al niet achterhaald dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn ook meestal de artikelen die ik lees. En natuurlijk het weer en de stripjes.
En de puzzelsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn ook meestal de artikelen die ik lees. En natuurlijk het weer en de stripjes.
"Het is een soort Facebook, maar Zuckerberg is kaal en je post niet echt op je eigen profiel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging laatst een forum uit proberen te leggen aan Gen-Z'er. Alsof ik spijkerschrift aan het uitleggen was
die zijn echt interessantquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na 1995 geboren is Gen-Zquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Zitten nog genoeg gen Z'ers op dit forum.
Volgens sommige definities ben ik daar zelfs één van.
Eigenlijk nog best verrassend real time hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het weer ook al niet achterhaald dan?
Je klaagt wel voor een boomerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Droogklootquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk nog best verrassend real time hoor.
Krant is nat - > het regent
Krant is warm - > zonnig
krant is weg - > het waait
Zieke burnquote:
cash geld zal voorlopig nog wel even blijven. Hebben veel te veel mensen belang bijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ach we zitten ook op Fok dus in principe zijn we allemaal iets stervends in leven aan het houden, net als luctor en zijn krant
gen z is toch na 2000 geboren? of 1998 ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Dat is wat je zei.quote:
2000 is te laat, 1999 ook nog denk ik. Maar afhankelijk van aan wie je het vraagt ergens na 1995 en voor 1999 in mijn ervaring.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gen z is toch na 2000 geboren? of 1998 ofzo
niet bewust de 2000 wisseling meegemaakt generatie
dat krijg je met deze TSquote:
1, neequote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je avocadotoast eet, koffie drinkt en het over je huisdieren hebt alsof het een kind is, ben je overduidelijk een millenial.
dat dacht mijn hoofd ook maar ik dacht laat ik niet zo autistisch reageren voor de veranderingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ieni die naakt buiten rondloopt op zoek naar kleding.
hmmquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je avocadotoast eet, koffie drinkt en het over je huisdieren hebt alsof het een kind is, ben je overduidelijk een millenial.
Ik merk het. Zo agressief en zo.quote:
Bah, drink geen koffie, heb geen huisdieren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben blij dat ik niet de enige ben die reacties achterwege laat zo nu en danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat dacht mijn hoofd ook maar ik dacht laat ik niet zo autistisch reageren voor de verandering
Ik moet dat nog leren somsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet de enige ben die reacties achterwege laat zo nu en dan
uit de diepvries en meestal is de toast dan aardappelrondjesquote:
nopequote:koffie drinkt
die is dood dus haquote:en het over je huisdieren hebt alsof het een kind is, ben je overduidelijk een millenial.
ik zit sinds het douchen ook al in de badjas te wachten tot ik motivatie heb voor gewone kleren want ik moet naar buitenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja het was niet goed geformuleerd. Ik bedoel kleding zoeken die je buitenhuis aan doet omdat je nu een soort van pyjama/binnenhuiskleding aanhebt.
"DUCKTALES, OE HOE!"quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
uit de diepvries en meestal is de toast dan aardappelrondjes
[..]
nope
[..]
die is dood dus ha
ik ben geen millennial
ik kom van de Ducktales generatie
Bekijk deze YouTube-video
en Darkwing Duckquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
nope
[..]
die is dood dus ha
ik ben geen millennial
Soms?quote:
Ik maar denken dat ik grappig ben, is het verdomd gewoon autisme.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat dacht mijn hoofd ook maar ik dacht laat ik niet zo autistisch reageren voor de verandering
je hoort en ziet van alles in die ducktalesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
nope
[..]
die is dood dus ha
ik ben geen millennial
Moet je echt naar buiten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit sinds het douchen ook al in de badjas te wachten tot ik motivatie heb voor gewone kleren want ik moet naar buiten
Ja of gewoon onzeker in het verkeer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je tergend langzaam rijdt ben je een boomer
Of geen rijbewijsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of gewoon onzeker in het verkeer.
Zegquote:
Laten we lekker link gaan doen!quote:
mr brightside is nu op Joe Nederland en ja ik zing meequote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je Mr. Brightside of The Black Parade woord voor woord meekan zingen, behoor je ook tot de millenial
Of trauma.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik grappig ben, is het verdomd gewoon autisme.
ik heb mezelf een donburi bowl beloofd uit de stad dus kindaquote:
wat zijn aardappelrondjes? een soort rösti of rijfkoeken achtig?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
nope
[..]
die is dood dus ha
ik ben geen millennial
Jij bent lekker op dreef vandaag.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of trauma.
Of allebei.
Wieeeeeej.
oh, dat lukt me waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je Mr. Brightside of The Black Parade woord voor woord meekan zingen, behoor je ook tot de millenial
meestal rosti rondjes, maar voor smiley faces doe ik het ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zijn aardappelrondjes? een soort rösti of rijfkoeken achtig?
Post, ok. Maar die bowl is weer geld uitgeven he.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb mezelf een donburi bowl beloofd uit de stad dus kinda
en moet nog post weg brengen
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent lekker op dreef vandaag.
*kuchtquote:
Ohhh rostirondjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meestal rosti rondjes, maar voor smiley faces doe ik het ook
quote:
ow correctie dit is mr blue skyquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
mr brightside is nu op Joe Nederland en ja ik zing mee
maaruh.... nee dat nummer is al oud genoeg dat ik gewoon geen millenial ben
en jij gaat mij financieel beperken omdaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Post, ok. Maar die bowl is weer geld uitgeven he.
Ik noem die smiley face aardappel dingetjes Teletubbie toastquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja komt door lilak.quote:
Zelfbescherming, daarooooooooooooooooooooooooooom.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en jij gaat mij financieel beperken omdaaaaaaaaaaaaaaaat?
google opgestart... ow ja ik herken iets van de melodie. nee deze kan ik niet meezingen, gelukkig geen millenialquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow correctie dit is mr blue sky
mr brightside zegt me zo niets
Teletoasties.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik noem die smiley face aardappel dingetjes Teletubbie toast
die zijn heeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah jij moet je niet bemoeien met waar ik geld aan uitgeefquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfbescherming, daarooooooooooooooooooooooooooom.
Ik had van de week rösti's, waren de laatste uit de zakquote:
Mag je ook zelf wetenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah jij moet je niet bemoeien met waar ik geld aan uitgeef
ik, standaardquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*stuurt mailtje naar zichzelf door*
"Hey, een mailtje"
Zo weinig mail?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*stuurt mailtje naar zichzelf door*
"Hey, een mailtje"
ik heb het liefst de "verse" maar die heeft de jumbo niet en ik kom niet langs de aldi op weg naar huisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had van de week rösti's, waren de laatste uit de zak
Spuit 11quote:
wekelijks mn rooster naar mezelf mailen en dan blij worden van het mail icoontje op je mobiel...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik, standaard
en echt ik snap niet dat ik daar nog steeds in trap
ducktales in jullie hoofdjes en rosti in jullie maagjesquote:
Die van de Ikea zijn ook primaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het liefst de "verse" maar die heeft de jumbo niet en ik kom niet langs de aldi op weg naar huis
Nee ik dacht even dat je naakt de deur uit was gerend. Verwarrend dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja het was niet goed geformuleerd. Ik bedoel kleding zoeken die je buitenhuis aan doet omdat je nu een soort van pyjama/binnenhuiskleding aanhebt.
Iedereen hier mag voor iemand anders iets kopenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag je ook zelf weten
Zou wat zijn als ik van iedereen hier het voor het zeggen had waar geld naartoe ging
Therethere.gifquote:
Fijn dat dit geen dwingend karakter heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen hier mag voor iemand anders iets kopen
geen idee, ik kom 1x per 3 jaar bij de ikeaquote:
Alsof iedereen weet wat men wil hebben hierquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik 1x per 5 jaar als het niet minder is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kom 1x per 3 jaar bij de ikea
Ik heb een roedel oranje naaktslakken in de aanbiedingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jealousyquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow correctie dit is mr blue sky
mr brightside zegt me zo niets
Dan weet ik wel wie de gelukkige ontvanger is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een roedel oranje naaktslakken in de aanbieding
baas boven baasquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik 1x per 5 jaar als het niet minder is.
ja gelukkig ken ik de tekst nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jealousy
Turning saints into the sea
Swimming through sick lullabies
Choking on your alibi'
s
But it's just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyees
'cause I'm Mister Brightside
Ik moest wel, want verhuizing en zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben afgelopen jaar iets van te vaak geweest bij de Ikea
Ja ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest wel, want verhuizing en zo.
Nou ja, het was niet bedoeld als wedstrijdquote:
Hebben ze nog steeds dezelfde smakeloze goedkope kutzooi voor plebsmensenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch hebben ze leuke en praktische dingen bij IKEA. Dus ga nog wel een keer terug.quote:
je miste bal?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben afgelopen jaar iets van te vaak geweest bij de Ikea
Ik wel, ben ik nu ook een officiële millenial?quote:
Ik heb een lijstje op dit moment, inclusief schroeven want die zijn bij Ikea het goedkoopstquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch hebben ze leuke en praktische dingen bij IKEA. Dus ga nog wel een keer terug.
blijkbaarquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel, ben ik nu ook een officiële millenial?
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kom 1x per 3 jaar bij de ikea
Iemand die meer biedt?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
beetje zoals jouquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds dezelfde smakeloze goedkope kutzooi voor plebsmensen
ik heb niks tegen de producten van ikea. wel tegen het slenteren door de winkel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje op dit moment, inclusief schroeven want die zijn bij Ikea het goedkoopst
En genoeg mensen die wel naar de Ikea willenquote:
rond vakanties is het ook vaak rustig, heel verdachtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag wel vaak rustig met mail.
SOWquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds dezelfde smakeloze goedkope kutzooi voor plebsmensen
Oh ik kan genieten van het kijken in de Ikea en alles aanraken en proberenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen de producten van ikea. wel tegen het slenteren door de winkel.
SPEED!!!
absurd domme vergelijkingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En genoeg mensen die wel naar de Ikea willen
Ik vraag me soms af wat mensen in hun auto doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)uurt-nog-hele-middag
@:4everblackeyed straatfeest
En goede kwaliteit!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje op dit moment, inclusief schroeven want die zijn bij Ikea het goedkoopst
Hier zat iemand te spammen met afspraken. Outlook toen maar even afgesloten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag wel vaak rustig met mail.
Ja je moet een beetje je moment uitzoeken, op een regenachtige zondagmiddag is het daar een hel, maar als je op een doordeweekse avond gaat kun je vaak gewoon lekker doorlopenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen de producten van ikea. wel tegen het slenteren door de winkel.
SPEED!!!
Als ze in de file staan?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af wat mensen in hun auto doen
AND POWER!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPEED!!!
Op zonnige dagen kun je ook gerust gaan, er is NIEMAND (misschien maxima want die weet ook dat er dan niemand in de ikea isquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet een beetje je moment uitzoeken, op een regenachtige zondagmiddag is het daar een hel, maar als je op een doordeweekse avond gaat kun je vaak gewoon lekker doorlopen
Van die schroeven met van die bolkoppen verkopen ze niet eens in de bouwmarkt terwijl die echt verdomd handig zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En goede kwaliteit!
[..]
Hier zat iemand te spammen met afspraken. Outlook toen maar even afgesloten.
In het weekend en/of rond lunchtijd ook niet gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet een beetje je moment uitzoeken, op een regenachtige zondagmiddag is het daar een hel, maar als je op een doordeweekse avond gaat kun je vaak gewoon lekker doorlopen
Gotta go fast.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPEED!!!
Maxima in de Ikeaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op zonnige dagen kun je ook gerust gaan, er is NIEMAND (misschien maxima want die weet ook dat er dan niemand in de ikea is)
Gewoon daar je dagelijkse stapjes makenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je wel in het restaurant taartjes happenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon daar je dagelijkse stapjes maken
Ja op een dag als vandaag zal het er wel lekker rustig zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op zonnige dagen kun je ook gerust gaan, er is NIEMAND (misschien maxima want die weet ook dat er dan niemand in de ikea is)
same 13310 is matig voor een vrijdag met zonquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even buiten lopen. 2649 is nog niet echt genoeg.
Ikeaminimuis!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
IIkea
Ik zou er bijna gaan wonen. *kijkt om zich heen* Aardig gelukt.
Dan moet je wel een paar keer die winkel doorlopen hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon daar je dagelijkse stapjes maken
Ja en?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je wel een paar keer die winkel doorlopen hoor
neh, mijn huis is echt wel een stuk kleiner dan de ikeaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
IIkea
Ik zou er bijna gaan wonen. *kijkt om zich heen* Aardig gelukt.
Ja, dan ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
rond vakanties is het ook vaak rustig, heel verdacht
nog steeds een naakte muisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis zoek eens kleren en ga eens je dingen terug brengen
Nou gewoon een constateringquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, mijn huis is echt wel een stuk kleiner dan de ikea
Dan kijk ik niet eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan ook.
In het weekend krijg ik dan weer opvallend vaak werkmail.
Oh, ik dacht dat je tegenstribbeldequote:
Netflix, tanden poetsen, scheren, zelfbevrediging etcquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af wat mensen in hun auto doen
dit zou een goede dag zijn jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op een dag als vandaag zal het er wel lekker rustig zijn
Het was niet per se een vraag, maar bedankt voor het beantwoordenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Netflix, tanden poetsen, scheren, zelfbevrediging etc
Zou ik nooit doen, ik ben altijd makkelijk en meegaandquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je tegenstribbelde
Hangt bij jou een beetje af op welk gebied je dat betrekt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen, ik ben altijd makkelijk en meegaand
klinkt heel gezelligquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je wel een paar keer die winkel doorlopen hoor
Dan gaat ie de prullenbak inquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zal volgende keer SPOED in de titel zetten
En zo'n rood uitroeptekenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zal volgende keer SPOED in de titel zetten
ohquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan ook.
In het weekend krijg ik dan weer opvallend vaak werkmail.
Uitprinten en erop stampen. Zo.quote:
Dat is mogelijk, maar wel een beetje raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uitprinten en erop stampen. Zo.
ga je luxe dineren?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, kleren gevonden, tijd om eens richting de stad te gaan om vele euros uit te geven voor mijn avondeten
Jij holt ook al niet naakt de deur uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, kleren gevonden, tijd om eens richting de stad te gaan om vele euros uit te geven voor mijn avondeten
Maar zelfbevrediging vind je volkomen normaal?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijken mensen echt Netflix in de auto?![]()
![]()
tijdens het rijden lijkt me dat geen goed plan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Dat staat ook helemaal nergensquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar zelfbevrediging vind je volkomen normaal?
Soms chillen ze ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Mij ook niet, maar gezien de 'kwaliteit' van andere medeweggebruikers, zou het mij niet eens verbazen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens het rijden lijkt me dat geen goed plan.
ik heb hier wel een beeld bijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij holt ook al niet naakt de deur uit?
Het zou me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
nee nepquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Ivarquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben er in recente heugenis twee keer geweest. Eén keer adopteerde ik een octopus, de andere keer Ivar.
utrecht is redelijk hippie stad maar niet zo hippiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij holt ook al niet naakt de deur uit?
ik niet maar ze zullen er vast wel zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
ga je dan mee naar het naaktstrandquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
utrecht is redelijk hippie stad maar niet zo hippie
plus dan wil ik wel graag 30+ weer
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar gezien de 'kwaliteit' van andere medeweggebruikers, zou het mij niet eens verbazen.
Ok.quote:
kom eens een keer hier in de buurtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
ik had ooit een collega die doodleuk vertelde dat hij tijdens het rijden vanalles ging lezen om zich voor te bereiden op een meeting omdat de adaptive cruise control en de lane assist de rest wel dedenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar gezien de 'kwaliteit' van andere medeweggebruikers, zou het mij niet eens verbazen.
Bijzonder.quote:
Ben jij rood?quote:
Vooral dat.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch hebben ze leuke en praktische dingen bij IKEA. Dus ga nog wel een keer terug.
nee ga een donburi bowl halen maar IEMAND vindt dat ik daar mijn geld niet aan moet verspillenquote:
Ja, maar rijdend.. in een autoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kom eens een keer hier in de buurt
die kinderen groeien op met 4 op een kleine kamer
dus denk 2 stapelbedden en een kastje en dat past dan in een kamer van 12 m2
dus als die eenmaal een auto hebben is dat hun plekje waar ze alleen kunnen zijn
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ooit een collega die doodleuk vertelde dat hij tijdens het rijden vanalles ging lezen om zich voor te bereiden op een meeting omdat de adaptive cruise control en de lane assist de rest wel deden
Ik twijfelde nog over een Blahaj.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben er in recente heugenis twee keer geweest. Eén keer adopteerde ik een octopus, de andere keer Ivar.
nee maar wel zo op het kruispunt stilstaand dat het kut is om er langs te kunnenquote:
ik heb studenten die een vergadering houden tijdens het rijden, of een les volgenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ooit een collega die doodleuk vertelde dat hij tijdens het rijden vanalles ging lezen om zich voor te bereiden op een meeting omdat de adaptive cruise control en de lane assist de rest wel deden
Ik ging het even opzoeken wat dat precies was en ziet er smakelijk uitquote:
oh dan ga ik het ook opzoekenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging het even opzoeken wat dat precies was en ziet er smakelijk uit
Als je bedenkt dat het een goed idee is om in het verkeer Netflix te gaan rijden, dan zal het verkeersinzicht ook wel om te huilen zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar wel zo op het kruispunt stilstaand dat het kut is om er langs te kunnen
En.. wat vind je er van?quote:
Iemand moet zich met zn eigen zaken bemoeienquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ga een donburi bowl halen maar IEMAND vindt dat ik daar mijn geld niet aan moet verspillen
nja, een teamsvergadering waar je zelf bijna geen inbreng in hebt is nog wel te doen. dat is bijna hetzelfde als handsfree bellen, maar verder zou ik ook niet gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb studenten die een vergadering houden tijdens het rijden, of een les volgen
en dan nog raar vinden als ik zeg 'dit gaan we niet doen'
toch zie ik de gemiddelde roemeense vrachtwagenchauffeur hier nog wel toe in staart.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat het een goed idee is om in het verkeer Netflix te gaan rijden, dan zal het verkeersinzicht ook wel om te huilen zijn.
Ja, die maken ook zelden ongelukken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch zie ik de gemiddelde roemeense vrachtwagenchauffeur hier nog wel toe in staart.
Je hebt maar 0,003 procent van het menselijk brein nodig om auto te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat het een goed idee is om in het verkeer Netflix te gaan rijden, dan zal het verkeersinzicht ook wel om te huilen zijn.
dit waren 1 op 1 vergaderingenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand moet zich met zn eigen zaken bemoeien
[..]
nja, een teamsvergadering waar je zelf bijna geen inbreng in hebt is nog wel te doen. dat is bijna hetzelfde als handsfree bellen, maar verder zou ik ook niet gaan.
In drukke situaties vind ik handsfree bellen al vervelend
Handsfree bellen vind ik a; vreselijk kutquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:34 schreef gianni61 het volgende:
nja, een teamsvergadering waar je zelf bijna geen inbreng in hebt is nog wel te doen. dat is bijna hetzelfde als handsfree bellen, maar verder zou ik ook niet gaan.
In drukke situaties vind ik handsfree bellen al vervelend
Alsnog weten sommige mensen het te presteren om 0,0 procent van hun brein te gebruiken op de weg.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt maar 0,003 procent van het menselijk brein nodig om auto te kunnen rijden.
Bedankt voor de mental imagequote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Max Verstappen heeft ook maar een IQ < 70 met zijn natte vlezige lippen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Handsfree bellen vind ik a; vreselijk kutmijn telefoon raak ik niet aan tijdens het rijden
korte gesprekjes voor het werk vind ik nog wel te doen tijdens het rijden en zijn helaas soms onvermijdelijk als het druk is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit waren 1 op 1 vergaderingen![]()
ik bel inderdaad ook niet in de auto, merk dat dat hier ook best veel afleiding geeft
Als dat plat Zuid-Limburgs is dan kan ik het niet verstaan.quote:
Die verdient met een uurtje rondjes rijden wel meer centjes dan jij in een jaar bij elkaar schraaptquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Max Verstappen heeft ook maar een IQ < 70 met zijn natte vlezige lippen.
Eerder de lui die ze moeten ontwijken inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die maken ook zelden ongelukken.
Ik heb echt geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ga een donburi bowl halen maar IEMAND vindt dat ik daar mijn geld niet aan moet verspillen
Als je het niet hebt kunt je het ook niet uitgevenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geld is niet alles.
Wel handig als je het hebt.
Ik doe het echt niet maar heb ook geen handsfree oid in de auto dus dat scheeltquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
korte gesprekjes voor het werk vind ik nog wel te doen tijdens het rijden en zijn helaas soms onvermijdelijk als het druk is.
Zulks een tegeltjeswijsheidquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het niet hebt kunt je het ook niet uitgeven
Krijgt hij dan wel een plastic vriendinnetje, een enorme kutvader (zelfs Hitler was leuker, aardiger en grappiger), een moeder in een huisje op wielen en vieze vleeslippen voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verdient met een uurtje rondjes rijden wel meer centjes dan jij in een jaar bij elkaar schraapt
en dan? God is niet aardigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo de burgerrups in
Pray for me
Android auto, dus zodra ik de auto start zie ik alles op het scherm van de autoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het echt niet maar heb ook geen handsfree oid in de auto dus dat scheeltof pak jij je telefoon dan vast en hou je die echt aan je oor?
Hoe weet je dat ?quote:
oh, wat hipquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Android auto, dus zodra ik de auto start zie ik alles op het scherm van de auto
ehm.... kijk even wat er voor nare dingen er gebeuren op de wereld, vind je dat lief?quote:
Gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pray for me
Oke twin.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee blauw![]()
Met een beetje rood en nog meer beetje groen
0 geel
en ideaal voor je navigatie en spotify enz.quote:
Nee, het merendeel van je opsomming had 'ie ook zonder de centjes al.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt hij dan wel een plastic vriendinnetje, een enorme kutvader (zelfs Hitler was leuker, aardiger en grappiger), een moeder in een huisje op wielen en vieze vleeslippen voor.
Er gebeuren ook lieve dingenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ehm.... kijk even wat er voor nare dingen er gebeuren op de wereld, vind je dat lief?
WIEEEEEEEEEJquote:
Ik had een kast nodig voor de printmeuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rode printer verhuist nog de kamer uit.🐙
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pray for me
Ik wil dit als grafschrift.quote:
ja nou whoeptiedoequote:
Ok.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja nou whoeptiedoeals je almachtig bent en je er voor kiest om babys te laten verkrachten (etc) dan valt dat lieve gedrag een beetje weg
Wat zijn gele mensen ook alweer?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke twin.
Ik ben ook (veel) blauw, iets meer rood en volgens mij geen groen, want ik ben niet aardig.
Geel ook niet, ik kan niet met gele mensen samenwerken![]()
![]()
Netflix?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ideaal voor je navigatie en spotify enz.
Denk dat jij super geel bent.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Wel andere interesante vraag; kan god een steen maken die hij zelf niet kan optillen
quote:
Ik hou niet van energieke en enthousiaste mensen, blijkbaar.quote:DISC geel staat voor energie en enthousiasme. Ontdek wat een hoge of lage score zegt over gedrag en persoonlijke voorkeuren. Tips voor communiceren met een hoge invloed gedragsstijl. DISC geel staat voor energie en enthousiasme.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Wel andere interesante vraag; kan god een steen maken die hij zelf niet kan optillen
quote:
Ik vind dit grappigquote:
ja dan kan hij die steen maken, maar ook laten verdwijnenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik geloof niet in die persoon maar we gaan er even van uit dat ie wel bestaat en dat ie almachtig is
Een soort Harry Potter.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan kan hij die steen maken, maar ook laten verdwijnen
Ken ik nietquote:
Kan ie ook een onverdwijnbare steen maken?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigenlijk nooit geprobeerd of dat werkt tijdens het rijden.quote:
quote:
maar dan is ie niet almachtigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met een paar cobra's krijg je de meeste stenen ook wel wegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
In dat geval moet ie nog ff goed in de spiegel kijkenquote:
dat hoop ik jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk nooit geprobeerd of dat werkt tijdens het rijden.
Dacht dat dat wordt geblokkeerd tijdens het rijden
tuulk welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
jouw humor soms he, zo random
[..]
maar dan is ie niet almachtig
M.I. van een paar slangen die stenen opslobberenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een paar cobra's krijg je de meeste stenen ook wel weg
Ja, dank je.. kreeg ik er ook maar gratis bijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
jouw humor soms he, zo random
[..]
maar dan is ie niet almachtig
Moeten is dwang en daar houden we niet van.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
In dat geval moet ie nog ff goed in de spiegel kijken
.. van the big g?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dank je.. kreeg ik er ook maar gratis bij
Ik doelde meer op de explosieve variantquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
M.I. van een paar slangen die stenen opslobberen
praat voor jezelf @Niznoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten is dwang en daar houden we niet van.
Lukt dus ook prima best wel met auto's, als je daar een cobra laat ontploffen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een paar cobra's krijg je de meeste stenen ook wel weg
bloed moetquote:
Welke kleur hebben de mensen hier eigenlijk, depressief, klaaggraag en levensmoe?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik hou niet van energieke en enthousiaste mensen, blijkbaar.
/s
Iemand moet hem toch die spiegel voorhoudenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen de belastingdienst, maar dan gaan ze lopen miepenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |