Het zou me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijken mensen echt Netflix in de auto?![]()
![]()
nee nepquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Ivarquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben er in recente heugenis twee keer geweest. Eén keer adopteerde ik een octopus, de andere keer Ivar.
utrecht is redelijk hippie stad maar niet zo hippiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij holt ook al niet naakt de deur uit?
ik niet maar ze zullen er vast wel zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
ga je dan mee naar het naaktstrandquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
utrecht is redelijk hippie stad maar niet zo hippie
plus dan wil ik wel graag 30+ weer
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar gezien de 'kwaliteit' van andere medeweggebruikers, zou het mij niet eens verbazen.
Ok.quote:
kom eens een keer hier in de buurtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
ik had ooit een collega die doodleuk vertelde dat hij tijdens het rijden vanalles ging lezen om zich voor te bereiden op een meeting omdat de adaptive cruise control en de lane assist de rest wel dedenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar gezien de 'kwaliteit' van andere medeweggebruikers, zou het mij niet eens verbazen.
Bijzonder.quote:
Ben jij rood?quote:
Vooral dat.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch hebben ze leuke en praktische dingen bij IKEA. Dus ga nog wel een keer terug.
nee ga een donburi bowl halen maar IEMAND vindt dat ik daar mijn geld niet aan moet verspillenquote:
Ja, maar rijdend.. in een autoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kom eens een keer hier in de buurt
die kinderen groeien op met 4 op een kleine kamer
dus denk 2 stapelbedden en een kastje en dat past dan in een kamer van 12 m2
dus als die eenmaal een auto hebben is dat hun plekje waar ze alleen kunnen zijn
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ooit een collega die doodleuk vertelde dat hij tijdens het rijden vanalles ging lezen om zich voor te bereiden op een meeting omdat de adaptive cruise control en de lane assist de rest wel deden
Ik twijfelde nog over een Blahaj.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben er in recente heugenis twee keer geweest. Eén keer adopteerde ik een octopus, de andere keer Ivar.
nee maar wel zo op het kruispunt stilstaand dat het kut is om er langs te kunnenquote:
ik heb studenten die een vergadering houden tijdens het rijden, of een les volgenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ooit een collega die doodleuk vertelde dat hij tijdens het rijden vanalles ging lezen om zich voor te bereiden op een meeting omdat de adaptive cruise control en de lane assist de rest wel deden
Ik ging het even opzoeken wat dat precies was en ziet er smakelijk uitquote:
oh dan ga ik het ook opzoekenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging het even opzoeken wat dat precies was en ziet er smakelijk uit
Als je bedenkt dat het een goed idee is om in het verkeer Netflix te gaan rijden, dan zal het verkeersinzicht ook wel om te huilen zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar wel zo op het kruispunt stilstaand dat het kut is om er langs te kunnen
En.. wat vind je er van?quote:
Iemand moet zich met zn eigen zaken bemoeienquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ga een donburi bowl halen maar IEMAND vindt dat ik daar mijn geld niet aan moet verspillen
nja, een teamsvergadering waar je zelf bijna geen inbreng in hebt is nog wel te doen. dat is bijna hetzelfde als handsfree bellen, maar verder zou ik ook niet gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb studenten die een vergadering houden tijdens het rijden, of een les volgen
en dan nog raar vinden als ik zeg 'dit gaan we niet doen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |