Dan kijk ik niet eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan ook.
In het weekend krijg ik dan weer opvallend vaak werkmail.
Oh, ik dacht dat je tegenstribbeldequote:
Netflix, tanden poetsen, scheren, zelfbevrediging etcquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af wat mensen in hun auto doen
dit zou een goede dag zijn jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op een dag als vandaag zal het er wel lekker rustig zijn
Het was niet per se een vraag, maar bedankt voor het beantwoordenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Netflix, tanden poetsen, scheren, zelfbevrediging etc
Zou ik nooit doen, ik ben altijd makkelijk en meegaandquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je tegenstribbelde
Hangt bij jou een beetje af op welk gebied je dat betrekt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen, ik ben altijd makkelijk en meegaand
klinkt heel gezelligquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je wel een paar keer die winkel doorlopen hoor
Dan gaat ie de prullenbak inquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zal volgende keer SPOED in de titel zetten
En zo'n rood uitroeptekenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zal volgende keer SPOED in de titel zetten
ohquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan ook.
In het weekend krijg ik dan weer opvallend vaak werkmail.
Uitprinten en erop stampen. Zo.quote:
Dat is mogelijk, maar wel een beetje raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uitprinten en erop stampen. Zo.
ga je luxe dineren?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, kleren gevonden, tijd om eens richting de stad te gaan om vele euros uit te geven voor mijn avondeten
Jij holt ook al niet naakt de deur uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, kleren gevonden, tijd om eens richting de stad te gaan om vele euros uit te geven voor mijn avondeten
Maar zelfbevrediging vind je volkomen normaal?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijken mensen echt Netflix in de auto?![]()
![]()
tijdens het rijden lijkt me dat geen goed plan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Dat staat ook helemaal nergensquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar zelfbevrediging vind je volkomen normaal?
Soms chillen ze ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Mij ook niet, maar gezien de 'kwaliteit' van andere medeweggebruikers, zou het mij niet eens verbazen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens het rijden lijkt me dat geen goed plan.
ik heb hier wel een beeld bijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij holt ook al niet naakt de deur uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |