ik, standaardquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*stuurt mailtje naar zichzelf door*
"Hey, een mailtje"
Zo weinig mail?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*stuurt mailtje naar zichzelf door*
"Hey, een mailtje"
ik heb het liefst de "verse" maar die heeft de jumbo niet en ik kom niet langs de aldi op weg naar huisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had van de week rösti's, waren de laatste uit de zak
Spuit 11quote:
wekelijks mn rooster naar mezelf mailen en dan blij worden van het mail icoontje op je mobiel...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik, standaard
en echt ik snap niet dat ik daar nog steeds in trap
ducktales in jullie hoofdjes en rosti in jullie maagjesquote:
Die van de Ikea zijn ook primaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het liefst de "verse" maar die heeft de jumbo niet en ik kom niet langs de aldi op weg naar huis
Nee ik dacht even dat je naakt de deur uit was gerend. Verwarrend dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja het was niet goed geformuleerd. Ik bedoel kleding zoeken die je buitenhuis aan doet omdat je nu een soort van pyjama/binnenhuiskleding aanhebt.
Iedereen hier mag voor iemand anders iets kopenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag je ook zelf weten
Zou wat zijn als ik van iedereen hier het voor het zeggen had waar geld naartoe ging
Therethere.gifquote:
Fijn dat dit geen dwingend karakter heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen hier mag voor iemand anders iets kopen
geen idee, ik kom 1x per 3 jaar bij de ikeaquote:
Alsof iedereen weet wat men wil hebben hierquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik 1x per 5 jaar als het niet minder is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kom 1x per 3 jaar bij de ikea
Ik heb een roedel oranje naaktslakken in de aanbiedingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jealousyquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow correctie dit is mr blue sky
mr brightside zegt me zo niets
Dan weet ik wel wie de gelukkige ontvanger is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een roedel oranje naaktslakken in de aanbieding
baas boven baasquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik 1x per 5 jaar als het niet minder is.
ja gelukkig ken ik de tekst nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jealousy
Turning saints into the sea
Swimming through sick lullabies
Choking on your alibi'
s
But it's just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyees
'cause I'm Mister Brightside
Ik moest wel, want verhuizing en zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben afgelopen jaar iets van te vaak geweest bij de Ikea
Ja ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest wel, want verhuizing en zo.
Nou ja, het was niet bedoeld als wedstrijdquote:
Hebben ze nog steeds dezelfde smakeloze goedkope kutzooi voor plebsmensenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch hebben ze leuke en praktische dingen bij IKEA. Dus ga nog wel een keer terug.quote:
je miste bal?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben afgelopen jaar iets van te vaak geweest bij de Ikea
Ik wel, ben ik nu ook een officiële millenial?quote:
Ik heb een lijstje op dit moment, inclusief schroeven want die zijn bij Ikea het goedkoopstquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch hebben ze leuke en praktische dingen bij IKEA. Dus ga nog wel een keer terug.
blijkbaarquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel, ben ik nu ook een officiële millenial?
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kom 1x per 3 jaar bij de ikea
Iemand die meer biedt?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
beetje zoals jouquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds dezelfde smakeloze goedkope kutzooi voor plebsmensen
ik heb niks tegen de producten van ikea. wel tegen het slenteren door de winkel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje op dit moment, inclusief schroeven want die zijn bij Ikea het goedkoopst
En genoeg mensen die wel naar de Ikea willenquote:
rond vakanties is het ook vaak rustig, heel verdachtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag wel vaak rustig met mail.
SOWquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds dezelfde smakeloze goedkope kutzooi voor plebsmensen
Oh ik kan genieten van het kijken in de Ikea en alles aanraken en proberenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen de producten van ikea. wel tegen het slenteren door de winkel.
SPEED!!!
absurd domme vergelijkingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En genoeg mensen die wel naar de Ikea willen
Ik vraag me soms af wat mensen in hun auto doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)uurt-nog-hele-middag
@:4everblackeyed straatfeest
En goede kwaliteit!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje op dit moment, inclusief schroeven want die zijn bij Ikea het goedkoopst
Hier zat iemand te spammen met afspraken. Outlook toen maar even afgesloten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag wel vaak rustig met mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |